Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wat je nog kan doen, is het volgende, *Primo :
Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 17:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was puur een probleempje waar ik z.s.m. antwoord op wilde; that's all. ![]() Maar zie dit topic maar als gesloten vanaf nu. Het is al naar mijn tevredenheid opgelost.
||
En zou je aub je oplossing willen posten voor de toekomstige problemen met deze error?
Offtopic: Citaat:
Op google vond ik nog een paar oplossingen voor je probleem, dan de oplossingen die je al uitgevoerd had. Daarom gaf ik je een link naar google met mijn zoekwoorden. Mijn tweede voorstel was om te kijken of je met een andere instant messenger te kijken of je daar wel kan inloggen, want dat vergeten mensen wel eens. Mijn laatste voorstel was om verder te posten bij [centraal] instant messaging, waar we alle alle vragen over instant messengers proberen te beantwoorden. Aangezien ik de enige ben die je wil helpen door een fatsoenlijk antwoord te geven, lijkt mijn gedrag dus niet denegrerend. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 21:56. |
![]() |
|
[QUOTE]freyk schreef op 31-12-2005 @ 22:51 :
[B]En zou je aub je oplossing willen posten voor de toekomstige problemen met deze error? Een echte concrete oplossing heb ik nog niet helaas, ik heb MSn 7.0 gedownload en die werkt prima; echter zal ik er in de verdere toekomst nog wel wat aandacht aan schenken en proberen het alsnog op te lossen. Je antwoord begreep ik verkeerd, ik las er een denegrerende ondertoon in, mijn fout ![]() ![]() bedankt voor je hulp i.i.g., je was i.d.d. zo vriendelijk om hier WEL op te reageren; wat ik zeer op prijs stel. Dank voor de moeite, mocht ik nog een oplossing voor 7.5 vinden, zal ik het laten weten. m.v.g.,
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
MSN Probleem Stanley | 7 | 21-01-2007 10:17 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Probleem MSN Messenger 5.0 D | 4 | 04-07-2003 20:31 |