Citaat:
I_GenesisII schreef:
Hallo best forumlezers.
Ik zal het kort en kernachtig houden.
In mijn klas zat een meisje dat zwaar depressief werd. Zo erg dat ze werd opgenomen in een inrichting. Daar wordt ze geholpen en gaat het beter met haar. Ik heb een brief voor haar geschreven waarin ik haar probeer te helpen door te omschrijven hoe ik uit een van mijn, veel minder en korter durende, depressie ben gekomen.
Ik ben onzeker of ik hem nou wel of niet moet sturen, want ik wil niet dom overkomen door over mijn onbelangerijke depressietje te gaan vertellen. Ik wil ook niet dat ze denkt dat ik haar leuk vind ofzo, dat is niet zo namelijk.
het klinkt misschien stom maar ik kan wat gedachtes gebruiken.
|
Zeg die beide dingen erbij.. Verder zou IK me iig alleen maar vereerd voelen met een brief, en er blij mee zijn. Kan me niet voorstellen dat zij dit niet zal zijn. Maak haar duidelijk dat je gewoon aan haar denkt maar begrijpt dat haar probleem een stuk ernstiger is, en dat dit ook niet een of andere versierpoging is, maar gewoon vriendschappelijk. Als je dit er allemaal duidelijk bij vermeld, zullen er niet zo snel misverstanden ontstaan lijkt mij