Oud 30-11-2005, 13:09
zeehond23
zeehond23 is offline
http://frontpage.fok.nl/nieuws/60010

right..
Advertentie
Oud 30-11-2005, 13:11
Twanos
Twanos is offline
Nah goed, in het openbaar alcohol nuttigen is ook verboden, dus eigenlijk is dit vrij logisch.

Maar ik vind dat er wel een gedoogbeleid moet komen voor parkjes.
Oud 30-11-2005, 13:12
Verwijderd
tja, tis toch winter
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Twanos schreef op 30-11-2005 @ 14:11 :

Maar ik vind dat er wel een gedoogbeleid moet komen voor parkjes.
en speeltuintjes
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 13:15
zeehond23
zeehond23 is offline
mwah, alcohol op straat verbieden vind ik ook doelloos
Oud 30-11-2005, 13:16
theVegetarian
theVegetarian is offline
het moet niet gekker worden...
Oud 30-11-2005, 13:26
Verwijderd
is al een keer voorgesteld en is weer typisch zo'n ding wat toch niet doorkomt
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:23
herz
herz is offline
lam, btw zoveel word er niet geblowd op straat, meer in parkjes en speeltuintjes.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Twanos schreef op 30-11-2005 @ 14:11 :
Nah goed, in het openbaar alcohol nuttigen is ook verboden, dus eigenlijk is dit vrij logisch.
Alcohol is dan ook een hardere drug.

Verder vind ik dit onzin en onzin, 'verloedering' is ook maar een onzinbegrip. Koffie zuipen, dat is verloedering. Blowen is goed.
Oud 30-11-2005, 18:14
Verwijderd
"Kamerlid Rouvoet (ChristenUnie) hoopt met dit verbod het drugsgebruik tegen te gaan."

Geniaal die vent.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:22
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik vind de CU altijd wel lachen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/60028
Oud 30-11-2005, 21:24
Outlaw
Outlaw is offline
ik dacht dat het op straat al min of meer verboden was, of igg gedoogd werd

dan hoop ik maar dat het nu niet doorgaat, want het blowen verbieden in parkjes kunen ze echt niet maken
Oud 30-11-2005, 22:34
Verwijderd
Ik dacht ook dat het al min of meer verboden was. Raar.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 22:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Blowen in wachtruimtes mag inderdaad best bestraft worden. Kan me best voorstellen dat anderen dat vies vinden. Komt overigens op hetzelfde neer als roken.

Als je een beetje ergens staat te lamballen waar weinig mensen komen vind ik het een andere zaak.
Oud 30-11-2005, 23:34
professor2
professor2 is offline
alsof dit gaat werken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 00:15
Hulk
Hulk is offline
hm ik dacht ook dat dit altijd al verboden was.. en ik altijd maar mn jointjes verstoppen als er politie langskomt..

verbod gaat niet werken natuurlijk... alleen bij mij in de stad is er zon 200 man die elke dag buiten blowt.
Oud 01-12-2005, 06:00
Verwijderd
Als je ze maar vaak genoeg bekeurt werkt dat heus wel. Vind het niet zo'n gek idee, hoewel het wel de drugs-is-sleGt-en-gevaarlukk!!-moraal in de hand werkt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 10:53
Supreme Dutch
Hiep hoi! Eindelijk van die blowende paupers af
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 11:17
Verwijderd
laten we dan ook gelijk het roken in het openbaar van die vieze sigaretten verbieden. Ik vind de geur van een kruidige hashjoint of van een dikke wietjoint veel lekkerder dan die van een gore sigaret.

maar dat is mijn mening natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 11:19
K-pax
K-pax is offline
weer zon heerlijk nutteloos voorstel, laat ze eens wat doen aan de wat serieuzere problemen
Oud 01-12-2005, 11:34
Verwijderd
Toch ben ik blij dat Donnertje nog op zn plekje zit. Hij houdt dit voorstel gewoon lekker tegen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 13:06
Counterfeit
Counterfeit is offline
hahah wat een bullshit zeg
ik ken mensen die een boete hebben gehad vanwege blowen op straat dus volges mij mag het al niet helemaal
ze willen gewoon de snor verplichten om daar een boete voor te geven ofzo
als ze nou zeggen je mag niet blowen in een drukke winkelstraat kan ik nog begrijpen
Oud 01-12-2005, 14:03
confused
confused is offline
die mensen moeten wat beter gaan nadenken, openbaar
blowen vinden ze niet kunnen, maar je kunt wel dxm
halen bij de apotheek.
Dat snap ik niet... vage figuren
Oud 01-12-2005, 21:36
Type
Type is offline
Kansloos, als je het mij vraagt.

Verloedering, dus het gaat om de aanblik van het straatbeeld. Verbied dan ook roken, verbied dan ook lelijke mensen en stomme hoedjes.

Bullshit.

de ChristenUnie neem ik sowieso niet serieus, maar dat is ook niet zo moeilijk als je dit zo ziet...
Oud 02-12-2005, 00:44
mastema
mastema is offline
kunnen ze dan ook roken op straat tegen gaan ??

heb ik ook wel eens last van namelijk......
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 14:39
coopergirl
coopergirl is offline
Zeehond, wat doe je op fok.nl
Oud 03-12-2005, 14:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 30-11-2005 @ 19:22 :
Ik vind de CU altijd wel lachen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/60028
Lal
Oud 03-12-2005, 14:52
Verwijderd
Als je in de grote steden geen groepen van 20 ~ 30 hangjongeren op straat wil hebben is dit wel een effectief middel.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 14:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Snees schreef op 03-12-2005 @ 15:52 :
Als je in de grote steden geen groepen van 20 ~ 30 hangjongeren op straat wil hebben is dit wel een effectief middel.
Ik ga over het algemeen niet met 30 mensen een joint op straat roken
Oud 03-12-2005, 15:38
wann
wann is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-12-2005 @ 15:54 :
Ik ga over het algemeen niet met 30 mensen een joint op straat roken
IDD. De hangjongeren die overlast veroorzaken (vooral die lui die mensen lastigvallen, bedreigen etc) gebruiken over het algemeen sowieso eerder alcohol of andere drugs dan wiet, of een combinatie daarvan.

Daarentegen zul je een echte stoner eigenlijk nooit iemand zien lastigvallen oid.

Generalisaties alom in deze post, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 15:55
Risce
Risce is offline
Citaat:
herz schreef op 30-11-2005 @ 17:23 :
lam, btw zoveel word er niet geblowd op straat, meer in parkjes en speeltuintjes.
Oud 03-12-2005, 19:16
Truth
Truth is offline
Citaat:
Ahhhh hahaa. Kom op lads en lasses, dan gaan we met zijn allen een joint roken op straat!

Nooit, maar dan ook nooit gezien/meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 20:05
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
wann schreef op 03-12-2005 @ 16:38 :
IDD. De hangjongeren die overlast veroorzaken (vooral die lui die mensen lastigvallen, bedreigen etc) gebruiken over het algemeen sowieso eerder alcohol of andere drugs dan wiet, of een combinatie daarvan.

Daarentegen zul je een echte stoner eigenlijk nooit iemand zien lastigvallen oid
so true!
is mij laatst ook gebeurt, we zaten met ze 2e op een pleintje een jointje te roken en aan de andere kant op dat plein zat er een groep van ongeveer 10 van die scooterboys met hun mixdrankjes in de aanslag. de stampmuziek kwam al uit de scooterinstallatie geblazen waardoor ze naar mekaar moesten schreeuwen en in elke zin ongeveer 4 keer kanker zeggen.
wij zaten ons al een tijd te ergeren aan die gasten maar ja wat wil je met 2 tegen 10. dus komt er politie aanlopen, komen ze naar ons toe dat we daar niet mogen blowen en ze doen niks aan die andere gasten. waar moet dat heen tegenwoordig als de politie niet eens meer op een luidruchtig groepje af durft te stappen.. fokking pussys zijn het ook he

ontopic: slecht idee, ik wil dan ook dat er op straat niet meer gerookt mag worden dat stinkt namelijk ook best wel
Oud 03-12-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Truth schreef op 03-12-2005 @ 20:16 :
Ahhhh hahaa. Kom op lads en lasses, dan gaan we met zijn allen een joint roken op straat!

Nooit, maar dan ook nooit gezien/meegemaakt.
Kennelijk loopt er in Kampen/Meppel/Wijchen op de donderdagmiddag geen werkloos tuig rond
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 01:40
Verwijderd
ruften stinken ook.. verbied die dan ook op straat..
bejaarden veroorzaken ook overlast.. ook maar verbieden op straat..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 08:23
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
mastema schreef op 02-12-2005 @ 01:44 :
kunnen ze dan ook roken op straat tegen gaan ??
indd

en ag hangjongeren, blowen, roken, drinken of gewoon chips vreten (natuurlijk door vreetkick maar dat boeit ff nie) t maakt niet uit wat ze doen, 13 jarige pubertjes zijn altijd vervelend en dat zijn ze alleen wat langer als ze blowen, mijn broertje (16) gedraagt zich 24/7 als een kleuter van 4, maar als hij niet meer buiten mag blowen doet ie t wel thuis op z'n kamer net als s'avond, kindertjes vinden altijd wel een plekje, dus heeft weinig zijn dacht ik
Oud 07-12-2005, 11:12
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Gast, waar woon jij!?

Zelfs in de mooiste stad van nederland zie je dat niet.. Ik niet iig, en ik kom toch best vaak in "de" wijken..
Oud 08-12-2005, 15:04
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En terecht, paupers in het park altijd, durf mijn hond nog niet meer uit te laten, bang dat ie stoned wordt
Oud 08-12-2005, 15:17
Wammus
Wammus is offline
Ik zie het hele fucking probleem niet echt aan mensen die op straat een jointje roken. Ok in een drukke winkelstraat kan ik het begrijpen dat mensen er last van hebben maar als je normaal (dus niet met 10 man alle 10 met scooter en dan zo veel mogelijk kankerherrie uit die opgefockte scooterboxen laten komen) op een bankje een jointje zit te roken dan heeft daar helemaal NIEMAND last van.

Ik rook ook wel eens een jointje op weg naar huis op m'n fietsje. Muziekje op en vet relaxed. soms zie je dan ook mensen kijken alsof je een grootse misdaad pleegt. Er zitten gelukkig ook relaxte tussen. Laatst een gast die vroeg of m'n joint lekker was omdat ie m 10 meter verderop al rook.
Oud 08-12-2005, 16:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Zyh schreef op 03-12-2005 @ 21:05 :
waar moet dat heen tegenwoordig als de politie niet eens meer op een luidruchtig groepje af durft te stappen.. fokking pussys zijn het ook he

idd, toen ik bijna inelkaar geslagen werd door 15 gasten stapte er een juut uit een auto, zag de groep en stapte weer in.

ontopic, waar hebben die mensen last van? Ik heb eerder last van mensen die constant moeten zeiken om alles. Dit is kut, dat is kut, dit moet anders, dat moet anders... etc.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:19
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-12-2005 @ 16:17 :
Ik zie het hele fucking probleem niet echt aan mensen die op straat een jointje roken. Ok in een drukke winkelstraat kan ik het begrijpen dat mensen er last van hebben maar als je normaal (dus niet met 10 man alle 10 met scooter en dan zo veel mogelijk kankerherrie uit die opgefockte scooterboxen laten komen) op een bankje een jointje zit te roken dan heeft daar helemaal NIEMAND last van.

Ik rook ook wel eens een jointje op weg naar huis op m'n fietsje. Muziekje op en vet relaxed. soms zie je dan ook mensen kijken alsof je een grootse misdaad pleegt. Er zitten gelukkig ook relaxte tussen. Laatst een gast die vroeg of m'n joint lekker was omdat ie m 10 meter verderop al rook.

Die is wel mooi!

Nee, ik zie ook niet zo het probleem. Nu woon ik in een nogal christelijk dorp, en iedereen kent iedereen. Vandaar dat ik meestal lekker buiten het dorp ga zitten, onderaan de dijk of zo, kun je gelijk een beetje genieten van het uitzicht . In de stad zie ik ook niet zo het rpobleem, als je maar niet met een grote groep uitdagend gaat lopen doen en zo, maar zo alleen of met een klein groepje moet dat toch wel kunnen? Al wordt je natuurlijk wel eens aangegaapt...
Oud 12-12-2005, 19:55
dikkeneger
dikkeneger is offline
Wel logisch dat t verboden wordt maar net of men zich eraan gaat houden ofzo. En dan maar niet op straat blowen.. ik heb er niks op tegen om ergens op een relaxte rustige plek te gaan zitten (waar t dus eigenlijk ook niet mag maar op een relaxte rustige plek komt geen politie vind ik)..
Oud 12-12-2005, 20:01
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
dikkeneger schreef op 12-12-2005 @ 20:55 :
Wel logisch dat t verboden wordt maar net of men zich eraan gaat houden ofzo. En dan maar niet op straat blowen.. ik heb er niks op tegen om ergens op een relaxte rustige plek te gaan zitten (waar t dus eigenlijk ook niet mag maar op een relaxte rustige plek komt geen politie vind ik)..
De vraag is idd of zon idee als dit wel te controleren is, DIE vraag moet de huidige regering zich eens vaker stellen, is dit controleerbaar of niet? ( als het gaat om zon idee als dit natuurlijk, sommige dingen zijn moeilijk te controleren maar moeten toch bekeken worden), wat de ernst is van de situatie is dus ook belangrijk naar mijn mening
De politie moet zijn tijd aan belangrijkere dingen besteden, veel mensen vinden het totaal niet irritant als ze een weedlucht ruiken als ze langs een bankje lopen in een park. Weining mensen voelen zich dan ook bedreigd. Als er een groep van 10 jongeren staat ok, maar laten we even realistisch blijven, dit is in veel gevallen niet zo.
Oud 13-12-2005, 14:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
K-pax schreef op 12-12-2005 @ 21:01 :
De politie moet zijn tijd aan belangrijkere dingen besteden, veel mensen vinden het totaal niet irritant als ze een weedlucht ruiken als ze langs een bankje lopen in een park.
En als ze het wel irritant vinden hebben ze wat mij betreft gewoon pech. Als we dingen al gaan verbieden omdat ze 'irritant' zijn, zouden heel wat mensen hun huis nooit meer mogen verlaten.
Oud 14-12-2005, 13:11
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
T zal niet zo'n vaart lopen. Alsof ze meer gaan controleren daarop nu.. Ik ben nog nooit joeten tegengekomen tijdens het smoken en ik rook waar ik zin heb. dat ga ik echt niet veranderen en als dr woute zijn dat lul ik me dr wel uit. of ik betaal
Oud 15-12-2005, 12:48
JCG
JCG is offline
Kunnen ze mensen niet verplichten om eerst te douchen voordat ze naar buiten gaan? Oud zweet vind ik ergeren dat een wiet luchtje.
Oud 15-12-2005, 13:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Fok! is geen bron.
Oud 15-12-2005, 16:43
Megadeth
Megadeth is offline
Yeah, hopen dat het doorkomt en dat er ook daadwerkelijk boetes uitgedeeld worden dan. Is niks smerig dan die vuile wietlucht als je gewoon in de stad loopt of ergens op een festival staat ofzo.
Oud 15-12-2005, 20:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-12-2005 @ 14:58 :
Fok! is geen bron.
Op N&A mischien niet maar hier schijnbaar wel...
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten