Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik dit onzin en onzin, 'verloedering' is ook maar een onzinbegrip. Koffie zuipen, dat is verloedering. Blowen is goed.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarentegen zul je een echte stoner eigenlijk nooit iemand zien lastigvallen oid. Generalisaties alom in deze post, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nooit, maar dan ook nooit gezien/meegemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
is mij laatst ook gebeurt, we zaten met ze 2e op een pleintje een jointje te roken en aan de andere kant op dat plein zat er een groep van ongeveer 10 van die scooterboys met hun mixdrankjes in de aanslag. de stampmuziek kwam al uit de scooterinstallatie geblazen waardoor ze naar mekaar moesten schreeuwen en in elke zin ongeveer 4 keer kanker zeggen. wij zaten ons al een tijd te ergeren aan die gasten maar ja wat wil je met 2 tegen 10. dus komt er politie aanlopen, komen ze naar ons toe dat we daar niet mogen blowen en ze doen niks aan die andere gasten. waar moet dat heen tegenwoordig als de politie niet eens meer op een luidruchtig groepje af durft te stappen.. fokking pussys zijn het ook he ![]() ontopic: slecht idee, ik wil dan ook dat er op straat niet meer gerookt mag worden dat stinkt namelijk ook best wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ag hangjongeren, blowen, roken, drinken of gewoon chips vreten (natuurlijk door vreetkick maar dat boeit ff nie) t maakt niet uit wat ze doen, 13 jarige pubertjes zijn altijd vervelend en dat zijn ze alleen wat langer als ze blowen, mijn broertje (16) gedraagt zich 24/7 als een kleuter van 4, maar als hij niet meer buiten mag blowen doet ie t wel thuis op z'n kamer net als s'avond, kindertjes vinden altijd wel een plekje, dus heeft weinig zijn dacht ik
||
Citaat:
Zelfs in de mooiste stad van nederland zie je dat niet.. Ik niet iig, en ik kom toch best vaak in "de" wijken..
||
![]() |
Citaat:
ontopic, waar hebben die mensen last van? Ik heb eerder last van mensen die constant moeten zeiken om alles. Dit is kut, dat is kut, dit moet anders, dat moet anders... etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die is wel mooi! Nee, ik zie ook niet zo het probleem. Nu woon ik in een nogal christelijk dorp, en iedereen kent iedereen. Vandaar dat ik meestal lekker buiten het dorp ga zitten, onderaan de dijk of zo, kun je gelijk een beetje genieten van het uitzicht ![]()
||
Citaat:
De politie moet zijn tijd aan belangrijkere dingen besteden, veel mensen vinden het totaal niet irritant als ze een weedlucht ruiken als ze langs een bankje lopen in een park. Weining mensen voelen zich dan ook bedreigd. Als er een groep van 10 jongeren staat ok, maar laten we even realistisch blijven, dit is in veel gevallen niet zo.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |