Oud 16-12-2005, 19:58
GogoYubari
GogoYubari is offline
ik weet niet of dit een goedde post is, ander dan verzet iemand hem maar, nu zit ik met een probleem, ik kan erg goed opschieten met een meisje, zeflde intresses enz, nu heb ik haar msn, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik moet zeggen, ik ben al niet zo'n msner, en dan nog tegen iemand die ik leuk vind is het helemaal moeilijk, tips anyone?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2005, 19:59
Qimm
Qimm is offline
Iets afspreken in een cafe
Oud 16-12-2005, 20:00
GogoYubari
GogoYubari is offline
umm,
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:04
Yerli
Yerli is offline
Praten over de interesses die jullie gemeen hebben.

En als het echt klikt dan komt er vanzelf wel meer.
Oud 16-12-2005, 20:39
My Info
My Info is offline
Probeer er een beetje achter te komen waar haar intresses liggen, wat ze leuk vind etc. Dan toon je al intresse en zal het gesprek vanzelf op gang komen.

succes

geef ook aan dat je niet zo een msn'er ben, dat zal onduidelijkheden gelijk uit de weg ruimen
Oud 16-12-2005, 22:21
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-12-2005 @ 20:59 :
Iets afspreken in een cafe
Juist.

Ik ben ook niet zo weg van msn, het is voor mij handig om met vrienden te praten die ik een lange tijd niet heb gesproken of om af te spreken wat we vanavond met de groep gaan doen, als je iemand leuk vindt zou ik het niet aanraden te veel op msn te gaan praten, je krijgt veel dode gesprekken en je kan niet echt humor gebruiken, althans ik mijn soort humor niet.

Lekker een keertje mee proberen af te spreken en dat msn een beetje links laten liggen.
Oud 16-12-2005, 22:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon naar haar interesses vragen en daarover praten!
Oud 17-12-2005, 01:51
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
hehe noob.

Vraag of ze iets met je wilt gaan drinken, doe dat voor maximaal 30 minuten, ga dan naar huis, geef dr een zoen, kijk wat er gebeurt. Als het goed gaat doe je het t weekend erop weer. Vol blijven houden, niet jaloers worden als ze over andere jongens praat. Geen watjesgedrag vertonen, jezelf nooit verontschuldigen voor wat dan ook, niet te serieus zijn, niet lachen om je eigen grappen, beetje arrogant zijn whatever bla bla succes.

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 01:54.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:24
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
En ALS je met der gaat praten, PLEASE maak het niet saai zoals vaak de rest van de jongens doet? Zeker in het begin, zorg ervoor dat het gesprek boeiend is! En HEEL belangrijk is: WAT VOOR meisje is het, mooi knap? Gewoon leuk? Krijgt ze veel aandacht van andere jongens op school? Is ze verlegen?

NO-NO-FUCKING-NOvoorbeeld, ook al is ze verlegen, ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit aantrekkelijk/leuk is:
- Jij: Hoi alles goed?
- Zij: Ja met jouw?
- Jij: Ja veel huiswerk
- Zij: O ja das kut he
- Jij: Ja he
- Jij: Maar ik heb het bijna af al!
- Zij: Oke goed zo!

Leuker voorbeeld:
- Jij: Hey hoe gaat het? Nog wat spannends beleefd?
- Zij: Haay ja bla bla bla bla ben naar sportschoolgeweest bla bla
- Jij: Ben trots op je!
- Jij: Niks boeiends beleefd? Geen vette feesten etc? Ga je vaak uit? Wat is et meest beschamende wat je ooit gedaan hebt?

Etc, je speelt gewoon in op wat zij zegt, en als het een bitch blijkt te zijn, en vooral als ze veeel arrogantie heeft..zorg je er gewoon voor dat je haar op der plek zet, en laat zien wie de baas is:

- (je stelt voor wat te gaan doen): We kunnen naar een cafe gaan, kan ik als je gek doet altijd nog wegrennen..
- (ze was bitchy int begin, nu wat minder) Hoe kan dat nou? In het begin was je zo bitchy, en nu ben je zo stil?! Je mag best wel wat meer je best doen hoor!
- (ze wil dat je raad hoeveel ze weegt): Weet ik veel..je weegt 200 kilo, wil je wat chocolade?

etc!, maar wat echt belangrijk is is dat je moet weten wat voor type ze is, als ze verlegen is speel je daar weer op in, je wilt natuurlijk niet dat het meisje van je leven, die toevallig gewoon wat verlegen is je niet meer ziet zitten omdat je arrogante tips gekregen hebt van een meidenverslinder op een forum he?!, is ze arro dan doe je weer wat anders etc (maar..niet vragen, ben ik je type, dan ben je der type dus niet meer).
Ik zit liever aan de telefoon ($$$..) of doe wat met ze dan thuis achter de pc chatten, dus probeer het een beetje naar msn-stijl (ofzo..? ) te vertalen.

Vooral echt en dat is het belangrijkste: HOU HET LEUK VOOR JULLIE BEIDE, als ze niet echt meehelpt is dat weer iets om wat mee te doen.

Das maar een voorbeeldje voor als je niet weet hoe je met vrouwen moet praten die je ziet zitten en het leuk moet houden. Onthoud dude!, je wilt gewoon weten of het een leuk en interessant meisje is waar je je wel mee kan vermaken op een *date..*.

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 12:27.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:31
Rioto
Citaat:
SupaS* schreef op 17-12-2005 @ 13:24 :

Leuker voorbeeld:
- Jij: Hey hoe gaat het? Nog wat spannends beleefd?
- Zij: Haay ja bla bla bla bla ben naar sportschoolgeweest bla bla
- Jij: Ben trots op je!
ben trots op je? please
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:32
Peacefully
Peacefully is offline
Oud 17-12-2005, 12:35
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
Maypole schreef op 17-12-2005 @ 13:31 :
ben trots op je? please
Sarcasme? C`mon.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:23
marzo
marzo is offline
als je msn gesprek echt niks wordt, dan zeg je gewoon: hey sorry ik moet gaan enz...
maar et gaat vanzelf wel joh.. gewoon geen gekke dingen vragen..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 00:57
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 17-12-2005 @ 13:24 :
blablabla
En dan vraag je of ze huiswerk heeft, so what... Je staat alleen maar voor gek als je opeens "ik ben trots op je" gaat zeggen.

Het enige wat ik wel kan zeggen waarover je het niet moet hebben: computers en alles wat dr mee te maken heeft, (spelletjes ook etc), exen (niet op je eerste dates, zeker niet!) en seks als onderwerp is ook 'n nono
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:44
Jolt
Jolt is offline
Mensen ontmoeten via msn, fout

Jeugd van tegenwoordig is echt bagger.
Oud 18-12-2005, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 19-12-2005 @ 00:44 :

Als je bedenkt dat ongeveer 97% van de jeugd tegenwoordig MSN heeft zie ik niet in hoe je nog met droge ogen kunt beweren dat het alleen maar foute mensen zijn die via MSN met anderen in contact komen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:46
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:

Mensen van 18 die zuigen in begrijpend lezen dan..

Hij heeft haar msn dat is niet hoe hij haar heeft leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:49
Jolt
Jolt is offline
Weet je dat dan ook 96% verschijnselen van contact gestoord begint te vertonen.
Oud 18-12-2005, 23:50
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 19-12-2005 @ 00:46 :
Mensen van 18 die zuigen in begrijpend lezen dan..

Hij heeft haar msn dat is niet hoe hij haar heeft leren kennen.
Het was een opmerking, daarnaast sta ik erom bekend om niet echt ontopic te gaan

Bevalt het je niet, dan stuur een forumbaas op mij af
Oud 18-12-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 19-12-2005 @ 00:49 :
Weet je dat dan ook 96% verschijnselen van contact gestoord begint te vertonen.
De heersende opvatting in de sociologie is juist dat sinds de introductie van nieuwe media als MSN en GSM/SMS jongeren van zichzelf vinden dat ze meer vrienden hebben, dat ze diepere sociale contacten hebben (waarschijnlijk komt dat doordat online minder schuchter zijn dan face-to-face) en dat ze zich minder eenzaam voelen (niet alleen door MSN maar ook door zaken als bloggen).

Je kunt het wenden of keren wat je wilt, maar mensen die een ander 'via MSN ontmoeten' zijn bepaald niet alleen contactgestoorde, lelijke nerds. Tegenwoordig zit elke jongere online en heeft iedereen vanaf 9 een GSM. Die nieuwe media hebben er alleen maar toe geleid dat men makkelijker contacten legt (het contact via die media is wel heel vluchtig). De tijd dat computers en internet uitsluitend waren voor pukkelige, contactgestoorde en brildragende lelijkers is echt wel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:54
Jolt
Jolt is offline
Je moet met je tijd meegaan, je bent niks als je geen internet hebt, en noem maar op.

Maar je zegt iets over vrienden, ze denken dat ze meer vrienden hebben, maar wie komt hun echt in nood helpen?
Oud 18-12-2005, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 19-12-2005 @ 00:54 :
Maar je zegt iets over vrienden, ze denken dat ze meer vrienden hebben, maar wie komt hun echt in nood helpen?
Wat heeft dat met MSN te maken? Mensen die geen vrienden hadden waren vroeger helemaal alleen, nu hebben ze tenminste online nog contact. Ik zie niet in wat het feit dat die mensen misschien ver weg wonen, zodat ze niet direct kunnen langskomen, daarmee te maken heeft.

Bovendien hebben de meeste jongeren 'in nood' het meest behoefte aan een luisterend oor, en dat kun je evengoed vinden via MSN, bloggen of een andere vorm van moderne communicatie, meestal nog eenvoudiger dan 'vroeger'. Bovendien zei ik dat ze vinden dat ze meer vrienden hebben; het draait allemaal om de subjectieve beleving van geluk.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:00
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-12-2005 @ 00:54 :
Je moet met je tijd meegaan, je bent niks als je geen internet hebt, en noem maar op.

de brandweer... mits ze 112 bellen natuurlijk.

Nee ff serieus, het blijkt dat het begrip "vrienden" erg "amerikaans" wordt opgenomen door de jongere onder ons, ik persoonlijk heb geen internet vrienden en IRL noem ik er ook maar een paar vriend. de rest haald het idd niet bij de norm die jij aangeeft , Zijn ze er als je ze nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:03
Frostbite
Frostbite is offline
Ook de kankerpatientjes zonder msn roepen altijd dat ze toen ze kanker kregen pas erachter kwamen wie hun echte vrienden waren.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:03
Jolt
Jolt is offline
Niet alleen een luisterend oor, daarnaast kan je niet alles via msn vertellen, en blijf ik erbij dat je niemand kan leren kennen via msn.

Lichaamstaal zegt 100x meer.
Ik moet zelf toegeven, MSN/Email/SMS is een handig medium, maar alleen zo onpersoonlijk, een telefoontje is 100x beter, aan de stem hoor je alleen al vaak meer dan een SMS, nadeel is dus, bellen is duur voor de huidige generatie, MSN/Email is gratis (jongeren betalen nog niet hun eigen adsl of kabel, en studenten profiteren van hun ouders ), SMS is ook spot goedkoop.

Daarnaast, geluk is een groot woord.
Oud 19-12-2005, 00:11
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-12-2005 @ 01:03 :
Niet alleen een luisterend oor, daarnaast kan je niet alles via msn vertellen, en blijf ik erbij dat je niemand kan leren kennen via msn.

Lichaamstaal zegt 100x meer.
Ik moet zelf toegeven, MSN/Email/SMS is een handig medium, maar alleen zo onpersoonlijk, een telefoontje is 100x beter, aan de stem hoor je alleen al vaak meer dan een SMS, nadeel is dus, bellen is duur voor de huidige generatie, MSN/Email is gratis (jongeren betalen nog niet hun eigen adsl of kabel, en studenten profiteren van hun ouders ), SMS is ook spot goedkoop.

Daarnaast, geluk is een groot woord.

leren kennen is moeilijk, een beeld krijgen of je iemand beter wil leren kenen is wel mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:15
Jolt
Jolt is offline
Dat kan, maar dan ontmoet je hem of haar privé en dan valt het vies tegen, of niet natuurlijk.

Maar nu ga ik niet meer offtopic, anders krijg ik ruzie met twannie
Oud 19-12-2005, 00:48
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:

Het meisje waar ik nu een relatie mee heb, heb ik ook leren kennen via internet.

chat > msn > even telefoon > real life

of je bent een kneus en meent dat chatten alleen voor nerds en andere kanslozen is...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 11:35
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 19-12-2005 @ 01:48 :
Het meisje waar ik nu een relatie mee heb, heb ik ook leren kennen via internet.

chat > msn > even telefoon > real life

of je bent een kneus en meent dat chatten alleen voor nerds en andere kanslozen is...
idd, ik ben zooo blij dat ik via MSN mijn vriend heb ontmoet die aan de andere kant van NL woont!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:55
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Je hebt er zelf voor gekozen om iets met hem te beginnen...

Dan zie je elkaar maar 1 of 2 keer per week, so what...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:02
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-12-2005 @ 00:45 :
Als je bedenkt dat ongeveer 97% van de jeugd tegenwoordig MSN heeft zie ik niet in hoe je nog met droge ogen kunt beweren dat het alleen maar foute mensen zijn die via MSN met anderen in contact komen.
ik ben het gedeeltelijk met je eens.
Veel meisjes denken dat het spannend is om een leuke jongen via de chat te ontmoeten en via msn denken ze hem dan ook te leren kennen.
Veel jongens denken ook dat het leuk is om "chicks" te vinden op het internet en vervolgens met iemand af te spreken om zogenaamd te kunnen "scoren".

Maar vergeet niet dat er echt wel degelijke jongens en meisjes tussen zitten die het wel serieus bedoelen.
Ik heb mijn huidige vriend ook 2 jaar geleden leren kennen via het internet ookal was ik erg voorzichtig in het begin. Maar we hebben nu al 2 jaar een goede relatie en we gaan volgend jaar zelfs samenwonen.

In het begin was ik erg voorzichtig omdat ik toen dus ook zo jongen tegengekomen ben via het internet die alleen maar dacht om met mij te kunnen scoren... beetje jammer

Ik raad daarom iedereen aan, dat als je echt zeker weet dat je wilt afspreken, neem voor de zekerheid(en niet geheel onbelangrijk: je eigen veiligheid) altijd iemand mee. Een vriend of vriendin.
Oud 25-12-2005, 15:07
TommY_
TommY_ is offline
Het is meer een topic geworden over: wie vind msn leuk of niet, verder helpt dit de TS niet echt of klink ik nu gek?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten