Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook niet zo weg van msn, het is voor mij handig om met vrienden te praten die ik een lange tijd niet heb gesproken of om af te spreken wat we vanavond met de groep gaan doen, als je iemand leuk vindt zou ik het niet aanraden te veel op msn te gaan praten, je krijgt veel dode gesprekken en je kan niet echt humor gebruiken, althans ik mijn soort humor niet. Lekker een keertje mee proberen af te spreken en dat msn een beetje links laten liggen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het enige wat ik wel kan zeggen waarover je het niet moet hebben: computers en alles wat dr mee te maken heeft, (spelletjes ook etc), exen (niet op je eerste dates, zeker niet!) en seks als onderwerp is ook 'n nono ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij heeft haar msn dat is niet hoe hij haar heeft leren kennen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bevalt het je niet, dan stuur een forumbaas op mij af ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt het wenden of keren wat je wilt, maar mensen die een ander 'via MSN ontmoeten' zijn bepaald niet alleen contactgestoorde, lelijke nerds. Tegenwoordig zit elke jongere online en heeft iedereen vanaf 9 een GSM. Die nieuwe media hebben er alleen maar toe geleid dat men makkelijker contacten legt (het contact via die media is wel heel vluchtig). De tijd dat computers en internet uitsluitend waren voor pukkelige, contactgestoorde en brildragende lelijkers is echt wel voorbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien hebben de meeste jongeren 'in nood' het meest behoefte aan een luisterend oor, en dat kun je evengoed vinden via MSN, bloggen of een andere vorm van moderne communicatie, meestal nog eenvoudiger dan 'vroeger'. Bovendien zei ik dat ze vinden dat ze meer vrienden hebben; het draait allemaal om de subjectieve beleving van geluk. |
![]() |
||
Citaat:
Nee ff serieus, het blijkt dat het begrip "vrienden" erg "amerikaans" wordt opgenomen door de jongere onder ons, ik persoonlijk heb geen internet vrienden en IRL noem ik er ook maar een paar vriend. de rest haald het idd niet bij de norm die jij aangeeft , Zijn ze er als je ze nodig hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
leren kennen is moeilijk, een beeld krijgen of je iemand beter wil leren kenen is wel mogelijk. |
![]() |
||
Citaat:
chat > msn > even telefoon > real life of je bent een kneus en meent dat chatten alleen voor nerds en andere kanslozen is... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel meisjes denken dat het spannend is om een leuke jongen via de chat te ontmoeten en via msn denken ze hem dan ook te leren kennen. Veel jongens denken ook dat het leuk is om "chicks" te vinden op het internet en vervolgens met iemand af te spreken om zogenaamd te kunnen "scoren". Maar vergeet niet dat er echt wel degelijke jongens en meisjes tussen zitten die het wel serieus bedoelen. Ik heb mijn huidige vriend ook 2 jaar geleden leren kennen via het internet ookal was ik erg voorzichtig in het begin. Maar we hebben nu al 2 jaar een goede relatie en we gaan volgend jaar zelfs samenwonen. In het begin was ik erg voorzichtig omdat ik toen dus ook zo jongen tegengekomen ben via het internet die alleen maar dacht om met mij te kunnen scoren... beetje jammer ![]() Ik raad daarom iedereen aan, dat als je echt zeker weet dat je wilt afspreken, neem voor de zekerheid(en niet geheel onbelangrijk: je eigen veiligheid) altijd iemand mee. Een vriend of vriendin.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op m'n beste vriendin! rick-hendrickx | 2 | 15-09-2010 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd en nu,, shenk | 5 | 06-05-2010 21:40 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben tot over m'n oren verliefd !Maar wat nu ? Dennis15 | 22 | 10-06-2006 10:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? IRKill | 58 | 14-05-2005 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik verliefd zij misschien, vertellen? Rerisen Phoenix | 24 | 30-01-2005 12:13 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op de vriend van mn broer HappyLucky | 11 | 22-02-2004 20:14 |