Oud 01-01-2006, 23:52
Verwijderd
Tijdje terug heb ik een modem/router gekocht en nu aangesloten. Ik heb me er nog niet gruwelijk in verdiept (geen tijd voor) maar hij werkt ook wel redelijk op één ding na. Ik zie nl. o.a. bij scholieren.com geen banners. Dwz. die Flash-movies worden gewoon niet geladen. De pagina blijft eeuwig op 'Opening page...' hangen.

Hoe komt zoiets? Moet ik nog poorten openzetten ofzo? Moet ik Flash op een of andere manier instellen en zo ja hoe? Op mijn router (E-Tech Annex B) staat alles gewoon standaard, met als enige verschil met de fabrieksinstellingen een poort om Azureus te kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2006, 09:55
T_om
T_om is offline
Wat voor browser gebruik je?
Of is het echt direct na het plaatsen van de router dat je last had van dit probleem.
Zou wel raar zijn als je wel gewoon internet hebt, alleen dat ie niet die banners en flash laat zien. Als poort 80 open staat (is default zo) dan moet toch alle internetverkeer gewoon binnenkomen?
Oud 02-01-2006, 10:01
Verwijderd
Dat lijkt mij ook. Die 'Pakistan'-banner zie ik bijvoorbeeld weer wel en op andere sites zie ik ook Flash-banners. Maar op deze site, op GoT en op het webportal van Planet blijft-ie eeuwig hangen terwijl ik dat vroeger nooit had.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 10:36
dafelix
dafelix is offline
heb je internet van Planet/Het Net? die hebben nl wat probs (zie ook dat andere topic hiero)
Oud 02-01-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2006 @ 11:01 :
Dat lijkt mij ook. Die 'Pakistan'-banner zie ik bijvoorbeeld weer wel en op andere sites zie ik ook Flash-banners. Maar op deze site, op GoT en op het webportal van Planet blijft-ie eeuwig hangen terwijl ik dat vroeger nooit had.
Datzeflde probleem heb ik hier ook op het werk.

Spontaan op t.net geen plaatjes meer (en daarna de hele browsersessie ook geen plaatjes). Het is ook spontaan weer over trouwens...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:23
Denkie
Denkie is offline
Onbewust de firewall aangezet hebben kan, een blik in de configuratie en deze uitschakelen is een optie. Anders even kijken of de windowsfirewall aan staat (hoewel dat prak ding nog alles door laat) en anders even van je eigen softwarematige (bijv. Panda, Norton) firewall even de configuratie bekijken.

Simpelweg een configuratieprobleempje...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 15:39
Verwijderd
Nee, ik zit nu via XS4ALL, maar het is zo te zien alweer verholpen. Zal een rotte banner tussen hebben gezeten denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten