![]() |
|
Verwijderd
|
hey mensen, ik heb een oude tekening opnieuw gemaakt.
Het begon met de man die zijn vrouw ziet tussen zijn zombies. Toen besloot ik om een oude tekening opnieuw te maken. Laat me weten wat jullie ervan vinden (de nieuwe versie meer). Hier is de oude: http://home.planet.nl/~kazem034/files/zombieink.jpg De nieuwe: ![]() grotere versie van de nieuwe: http://home.planet.nl/~kazem034/files/Judgment Day1.jpg |
Advertentie | |
|
![]() |
|
geinspireerd door dawn of the dead?
hier je grote link maar dan goed ![]() http://home.planet.nl/~kazem034/files/Judgment Day1.jpg vind de stijl erg mooi de anatomie klopt ook, jammer dat het een beetje druk is voor een grijstinten tekening, maar wel goed gemaakt
||
Citaat:
want die zombies WAREN sloom ![]() ik hou van dat geinkte daarom vind ik die eerste mooi, maar die 2e is kwalitatief beter daarom zou ik hem graag geinkt zien (en uitgeprint en op mijn muur indien ik daarvoor toestemming krijg der createur)
||
Citaat:
verder tja dat sommige niks anders van spinneman gezien hebben is vrij logisch lijkt me, je houdt/hebt talent voor een bepaalde stijl en dat zal je dan ook meestal tekenen
||
Citaat:
verder (@arp) is het wel erg makkelijk om alleen te doen wat je al goed kunt (dat wordt er hier op school ook ingeramd; niet blijven hangen op één ding) en het is tof om verder te kijken enzo.. misschien kan iemand iets anders ook goed? niet negatief bedoeld want het ziet er erg tof uit allemaal
||
Citaat:
ik teken bv. voor mijn plezier dan doe ik toch liever de stijl waar ik van hou
||
Citaat:
![]() Maar ik snap je punt wel een beetje, hoewel ikzelf graag veel verschillende dingen doe kostte me het toch een hoop moeite om van die comic dingen af te stappen, uiteindelijk vond ik toch een hoop andere dingen die me meer liggen. Maar als jij je ding wilt blijven doen dan fair enough, het ziet er iig iedere keer weer vet uit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wablief?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
bedankt Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk kun je niet alles vectoriseren, digitale beschilderingen bijvoorbeeld, maar plaatjes als deze zijn er uitermate geschikt voor ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 19:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarnaast krijg je met vectors nooit dat mooie persoonlijke tintje ten opzichte van handmatig inkten. Nee dan maar gewoon wat groter inscannen.
||
Citaat:
![]() Cntrl+P!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dope shit gozer! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|