Oud 16-09-2002, 21:34
heldin
heldin is offline
hmmmmmzz het zit zo:

Ik heb heel lang (bijna 1,5 jaar, niet aan een stuk door hoor ) een goede vriend van mij leuker dan leuk gevonden. Helaas wilde hij mij alleen als gewone vriendin, dus dat is verder niks geworden.
Nu vind ik iemand anders leuk. Ik heb met hem gezoend, en het ziet er naar uit dat het wat gaat worden tussen ons. Ik heb hierover uitvoerig verslag gedaan aan mijn vrienden. Dus ook aan HEM...
En nu komt dus het probleem. Hoewel die vriend mij dus nooit echt zag zitten laat hij nu, nu ik iemand anders leuk vind, heel duidelijk merken dat ie dat niet zo fijn vindt. Ik heb best wel een zwak voor hem en daarom ben ik hier best van in de war. Vooral omdat ik ook nog twijfel over wat ik nou echt van die andere jongen vind.
Ik wil graag van jullie weten wat je hiervan denkt. Doet hij zo omdat ik nu opeens ´onbereikbaar´ben? Of beteken ik toch meer voor hem dan alleen maar een vriendin?

Julia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 12:11
Verwijderd
Ik denk dat het anders ligt. Iedereen is wel gevleid als iemand hem/haar leuk vindt. Iedereen vindt die aandacht (mits het normale aandacht is) fijn, iedereen vindt het leuk om bevestigd te krijgen dat ie leuk, lief en aardig is.
En op het moment dat degene die altijd verliefd op je is geweest, opeens verliefd wordt op een ander, kun je (ook al is het vanaf jouw kant nooit wederzijds geweest) wel teleurgesteld zijn. Je bent hét niet meer voor iemand. Je krijgt die aandacht niet meer.

Ik denk dat meisjes eerder last hebben van dit verschijnsel dan jongens, maar ook bij jongens komt het blijkbaar voor. Ik denk niet dat ie 'opeens' meer voor je voelt, ofzow, want anders had ie vast al veel eerder iets voor je gevoeld.

Volgens mij leg ik dit heel wazig uit, maar je begrijpt het denk ik wel
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:05
heldin
heldin is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik denk dat het anders ligt. Iedereen is wel gevleid als iemand hem/haar leuk vindt. Iedereen vindt die aandacht (mits het normale aandacht is) fijn, iedereen vindt het leuk om bevestigd te krijgen dat ie leuk, lief en aardig is.
En op het moment dat degene die altijd verliefd op je is geweest, opeens verliefd wordt op een ander, kun je (ook al is het vanaf jouw kant nooit wederzijds geweest) wel teleurgesteld zijn. Je bent hét niet meer voor iemand. Je krijgt die aandacht niet meer.

Ik denk dat meisjes eerder last hebben van dit verschijnsel dan jongens, maar ook bij jongens komt het blijkbaar voor. Ik denk niet dat ie 'opeens' meer voor je voelt, ofzow, want anders had ie vast al veel eerder iets voor je gevoeld.

Volgens mij leg ik dit heel wazig uit, maar je begrijpt het denk ik wel
Dit zou heel goed kunnen, er is alleen nog één klein dingetje. Hij weet niet dat ik hem zo lang kei leuk heb gevonden. Verder hebben we een paar keer gezoend (en meer). We hebben elkaar toen heel duidelijk gemaakt dat het daarbij zou blijven. Dit was van mij niet echt een handige actie, ik vond hem toen alleen maar leuker, maar ook dat weet ie niet.
Ik snap het dus nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:07
PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk ook niet dat hij nu ineens wel verliefd op je is, net nu jij gevoelens krijgt voor een ander.. Hij vindt het denk ik gewoon niet zo leuk dat je nou niet meer voor hem valt, dat hij niet meer die aandacht van je krijgt (zie verhaal van ~Dark Voice~)

Ik zou hem dan ook niet in de weg laten staan bij je misschien wel toekomstige vriend.. Dat hij het niet zo leuk vindt is niet jouw probleem... Dat moet je niet je eigen geluk in de weg laten staan.
Dus gewoon ontdekken wat je precies voelt voor die andere jongen..
Oud 17-09-2002, 15:09
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
mijsje schreef:
Dit zou heel goed kunnen, er is alleen nog één klein dingetje. Hij weet niet dat ik hem zo lang kei leuk heb gevonden. Verder hebben we een paar keer gezoend (en meer). We hebben elkaar toen heel duidelijk gemaakt dat het daarbij zou blijven. Dit was van mij niet echt een handige actie, ik vond hem toen alleen maar leuker, maar ook dat weet ie niet.
Ik snap het dus nog steeds niet
ow, tja, ik lees dit nu net pas.
Mjah misschien dat hij dan ook verliefd op jou was, maarja, dan had hij neem ik aan wel iets onder nomen en dan zouden jullie ook niet afgesproken hebben het 'daarbij' te laten...

hmzz ik weet het ook zo niet..

Ik dacht namelijk dat hij dat wel geweten had, dat jij verliefd op hem was..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten