Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bron? Ik hoop niet dat je die uitspraak baseert op de krantenartikelen uit het "Steeds meer blowers in de problemen"-topic, want hoewel ik zat zgn. wetenschappers over zgh. hallucinaties van cannabiswithdrawal heb horen blaten, blijft het overal bij blaten en van horen zeggen. Zoiets. Mocht het waar zijn zou ik er echter graag het fijne van weten.
|
Ik ben nu alweer een maand gestopt en heb nog geen enkel moment de neiging gehad om weer te beginnen. Ookal vond ik de hasj die me broer zonet aan het roken was wel heel erg lekker ruiken. Maarja, ik was ook gestopt omdat ik gewoon genoeg had van dat altijd maar blowen. Ik blowde vaak ook als ik er geen zin in had omdat iedereen in mijn omgeving blowed, en dan wijs je het toch niet zo snel af als je er niet echt géén zin in hebt.
|
ik had 0,0 last van ontwenningsverschijnselen. maar toen was ik wel heel bewust gestopt en blij dat ik gestopt was.
eerder voelde ik me aardig kut als ik keihard naar de coffeeshop fietste en hij net 5 minuten dicht was (en ik dus een avond niet kon blowen...)
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Neemt niet weg dat je dan alsnog effecten kan merken zoals slechter slapen ofzo. Of je merkt dat niet, natuurlijk ![]()
|
Verwijderd
|
Ik merk er zeker wel wat van. Het (stoppen) gaat me prima af, al meer dan een week nu, maar ik heb duidelijk 'symptomen'. Vooral "anxiety, anhedonia (reduced experience of pleasure), headaches, general unease/discomfort". Slapen doe ik prima, en eetlust is alleen maar toegenomen, helaas
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb vooral last van slapeloosheid als ik een periode niet blow, dan ben ik makkelijk hele nachten klaarwakker.
verder heb ik het idee dat mijn humeur op een soort gelijke lijn zit, terwijl ik normaal gezien best intensief van de ene 'mood' naar de andere kan slingeren.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|