Oud 23-01-2006, 08:01
Marianne85
Marianne85 is offline
Ik weet niet zeker of dit op hard- of software thuishoort, maar ik heb een probleempje met het verwijderen van mn mp3speler uit de computer.
De mp3speler zit aangesloten op een USBpoort aan de voorkant van de computer en als ik em eruit wil halen, dan klik ik op 'hardware veilig verwijderen' en dan zegt de computer dat ik de mp3speler veilig kan verwijderen. Echter, als ik dit doe verliest de computer meteen de verbinding met het internet. Dit is nogal lastig als ik dingen aan het downloaden ben.
Weet iemand misschien waar dit door zou kunnen komen?
Oud 23-01-2006, 08:18
Kali
Kali is offline
Waarom laat je je hardware verwijderen? Verwijder je daardoor niet je drivers enz van je toestel?
Oud 23-01-2006, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Kali schreef op 23-01-2006 @ 09:18 :
Waarom laat je je hardware verwijderen? Verwijder je daardoor niet je drivers enz van je toestel?
Dit is de windows variant van umount, je ontkoppelt de hardware eerst softwarematig alvorens hem hardwarematig te verwijderen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:58
M@rco
M@rco is offline
Gokje: je hebt een USB modem dat je dan per ongeluk uitschakelt?
Oud 23-01-2006, 09:08
patrik594
patrik594 is offline
Hey,

je kunt je mp3-speler gewoon uittrekken, zonder eerst de windows software optie te gebruiken. Er zal niets met je mp3-speler gebeuren, ook niet met je windows
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 09:31
Verwijderd
Vaak kan je als je klikt op de hardware veilig verwijderen, ook aanklikken welk van de usb-apparaten je wilt verwijderen.
MOet je even kijken of je dan op alleen je mp3-speler kan klikken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 13:07
Verwijderd
Precies, je kunt in dat scherm kiezen welke hardware je bedoelt en pas dan moet je op 'stop' drukken. Anders schakelt hij namelijk alle USB-apparaten uit.

Het kan ook komen doordat jouw computer gewoon nogal gevoelig is op de USB-poorten, en dat het ontkoppelen van de MP3-speler ook storing veroorzaakt waar de modem last van heeft (als je tenminste een USB-modem hebt, die dingen geven zoveel gedonder).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten