Oud 25-01-2006, 00:08
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
Op 24 januari is tijdens Operation Enduring Freedom te Afghanistan overleden op 28 jarige leeftijd Gunnery Sergeant M. Leclerc. United States Navy

Miguel was volgens velen hier een doorn in het oog met zijn eindeloze discussie over Amerika. Hoewel velen het oneens waren met zijn standpunten heeft hij tot op het laatste moment gelooft dat zijn werk en inzet de wereld konden verbeteren.

Miguel laat een vrouw en twee kinderen na

Uit repect voor hem en zijn nabestaanden hoop ik dat een ieder kan stoppen met aanvallen op zijn persoon en de discussie over zijn mening stop te zetten.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 00:11.
Advertentie
Oud 25-01-2006, 00:22
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Is dit serieus? Jij kent hem persoonlijk?

Sterkte, dat wens je echt niemand toe
Oud 25-01-2006, 00:22
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
22 januari 1797
Overleden te Leeuwarden Ds. Tjalling Siricus Tjallingi van der Kooy, in leven landschapskrankbezoeker.

Laten we het verleden ook niet vergeten.
Oud 25-01-2006, 00:25
Verwijderd
Laten we dit even fatsoenlijk houden en niet met slechte grappen op de proppen komen.
Oud 25-01-2006, 00:28
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik neem aan dat je ook wel snapt dat t onzin is? De beste man sprak een paar dagen geleden nog over dat ie over 2 weken terug naar america ging en dat ie hier in nederland gestationeerd zat, verder zijn er volgens berichten vandaag geen amerikaanse slachtoffers in irak gevallen (wel een aantal afganen, maar daar hebben we t niet over). Dus vandaar.
Oud 25-01-2006, 00:35
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 25-01-2006 @ 01:28 :
Ik neem aan dat je ook wel snapt dat t onzin is? De beste man sprak een paar dagen geleden nog over dat ie over 2 weken terug naar america ging en dat ie hier in nederland gestationeerd zat, verder zijn er volgens berichten vandaag geen amerikaanse slachtoffers in irak gevallen (wel een aantal afganen, maar daar hebben we t niet over). Dus vandaar.
De beste man was ook voor huis gepland op 14 februari. de beste man zat ook in een elite eenheid. en volgens de berichten zijn er ook nog geen Nederlandse slachtoffers gevallen.

Als jij denkt dat ik over zoiets een grapje maak heb je het helemaal mis. en hoewel ik het totaal niet met de man zijn meningen eens was over de Nederlandse student, hoop ik toch echt dat jij de uitzondering bent, anders zit er iets helemaal fout in dit land.
Oud 25-01-2006, 00:36
Gatara
Gatara is offline
@Pruttelpot, geen slachtoffers gevallen in Afghanistan, bedoel je. Althans - niet in de nieuwsberichten vermeld.

en dat van gestationeerd zijn in NL, weet ik niet.

Het zou een zwaar misplaatste flauwe grap zijn als het een hoax is en dan moet de TS eens bij zichzelf te rade gaan.

(Edit: maar er waren toch gevechten???
http://www.nu.nl/news/662243/23/Nede...ghanistan.html ). Volgens Min. Defensie was dat afgelopen weekend:
http://www.mindef.nl/actueel/nieuws/...tincident.aspx

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 00:38.
Oud 25-01-2006, 00:39
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
was het maar een grap, al was het alleen maar om de discussie hier. helaas bittere waarheid.

en voor degene die nu staan te juichen, die moeten eens bij zichzelf te rade gaan. en dan nog eens heel goed nadenken.

zijn vrouw en kinderen moeten alleen verder, denk je hun situatie eens in.
Oud 25-01-2006, 00:41
Gimme more beer
Niemand juicht, mits het echt waar is.
Oud 25-01-2006, 00:41
Gatara
Gatara is offline
volgens mij staat hier niemand te juichen?
Oud 25-01-2006, 00:45
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
Kan ook, feit is dat de fax vanmiddag om 1643 bij ons is binnengekomen en hij op 31 januari zal worden begraven op Arlington Cemetery met volledige militaire eer.

Feit is ook dat bepaalde militairen van bepaalde eenheden de pers niet halen om diverse rdenen. Als dit een geintje was had ik dit overigens wel op een christelijker tijdstip neergezet.
Oud 25-01-2006, 00:47
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik geloof dr geen zak van.

Hij gaat morgen terug naar florida, maar hij zat hier en niet in afganistan volgens zijn berichten.

En al mocht t waar zijn, tja.

(en gast, jij post welvaker snachts, rond 3 uur is bij jou geen uitzondering).

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 00:49.
Oud 25-01-2006, 00:50
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
Pruttel

Met mensen zoals jij schaam ik me dood een Nederlander te zijn, zeker als ik bedenk dat ik 52% belasting betaal om jou opleiding te betalen, vraag ik me toch af of dat geld niet beter kan worden besteed.

Ik zal je wel een foto mailen van de begrafenis, als dat je tevreden stelt. ik kan je ook het email adres van zijn vrouw geven. Dan mag je haar vertellen dat haar man morgen thuis komt en dat hij overmorgen met zijn kinderen kan gaan voetballen.

Zou je dat leuk lijken???

En als jij denkt dat mijn nachtdiensten eindeloos duren heb je het al helemaal mis. ik moet vandaag gewoon om 07:30 op apel staan. Ereapel om precies te zijn omdat wij wel respect hebben voor iemand die bij ons stage heeft gelopen.
Oud 25-01-2006, 00:53
Verwijderd
Waar is hij aan overleden, als ik vragen mag?

("Appèl", overigens.)
Oud 25-01-2006, 00:57
Gimme more beer
Citaat:
Pruttelpot schreef op 25-01-2006 @ 01:47 :
Ik geloof dr geen zak van.

Hij gaat morgen terug naar florida, maar hij zat hier en niet in afganistan volgens zijn berichten.

En al mocht t waar zijn, tja.
Precies, mocht het waar zijn, dan, tja... Sta jij hier mooi met je stoere praatjes.

Ik vind het heel erg voor Sneeuwco en wens hem alle sterkte. Als binnenkort blijkt dat hij niet de waarheid heeft gesproken, is dat natuurlijk een kutactie en dan zien we dat dan wel. Vooralsnog een beetje respect hier!
Oud 25-01-2006, 01:01
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2006 @ 01:57 :
Precies, mocht het waar zijn, dan, tja... Sta jij hier mooi met je stoere praatjes.

Ik vind het heel erg voor Sneeuwco en wens hem alle sterkte. Als binnenkort blijkt dat hij niet de waarheid heeft gesproken, is dat natuurlijk een kutactie en dan zien we dat dan wel. Vooralsnog een beetje respect hier!
En mocht t waar zijn dan tja, dan is t balen voor iedereen die hem kende, zullen er ongetwijfeld veel tranen om gelaten worden en had het nooit mogen gebeuren.

Maargoed, zeggen we dat niet dagelijks over elke doden die we niet kennen?
Oud 25-01-2006, 01:02
Gimme more beer
Citaat:
Pruttelpot schreef op 25-01-2006 @ 02:01 :
En mocht t waar zijn dan tja, dan is t balen voor iedereen die hem kende, zullen er ongetwijfeld veel tranen om gelaten worden en had het nooit mogen gebeuren.

Maargoed, zeggen we dat niet dagelijks over elke doden die we niet kennen?
Nou en? Dat neemt nog niet weg dat je op z'n minst een beetje respect kunt tonen.
Oud 25-01-2006, 01:08
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2006 @ 02:02 :
Nou en? Dat neemt nog niet weg dat je op z'n minst een beetje respect kunt tonen.
Da's waar natuurlijk, en als t daadwerkelijk waar is dan sterkte aan iedereen die hem kende.
Oud 25-01-2006, 01:24
akumabito
akumabito is offline
Honor the Fallen: Record not Found

iCasualties.org: Norecords found

CNN: Geen incidenten gemeld

AntiWar.com: Noppes
Oud 25-01-2006, 01:32
Gimme more beer
De casualties uit Afghanistan staan er blijkbaar pas heel erg laat op, trek over 3 weken maar je conclusies.
Oud 25-01-2006, 01:42
akumabito
akumabito is offline
Ik trek voorlopig nog helemaal geen conclusies over het waarheidsgehalte van dit bericht, alhoewel de verhalen nu al niet kloppen..
Oud 25-01-2006, 01:50
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik geloof dat dit wel serieus gemeend is. Over zo iets maak je geen grappen.

En ook al voel je geen respect, laat dan niet Iceball's vrienden zo in de kou staan door dit te laten merken. Zeg dan niets.

Overigens ben ik niet van mening dat dicussies over welke mening dan ook om welke reden dan ook stopgezet moeten worden.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 01:54.
Oud 25-01-2006, 02:14
Frostbite
Frostbite is offline
Gecondoleerd man.
Oud 25-01-2006, 02:14
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Positief van Iceball was in ieder geval dat hij verbroedering wist te brengen in ons anders zo verdeelde midden.
Oud 25-01-2006, 02:15
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 25-01-2006 @ 03:14 :
Positief van Iceball was in ieder geval dat hij verbroedering wist te brengen in ons anders zo verdeelde midden.
Amen.
Advertentie
Oud 25-01-2006, 07:40
Verwijderd
omg

rip iceball en sterkte Sneeuwco
Oud 25-01-2006, 08:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Iceball heeft altijd vanuit Nederland gepost en zou vandaag naar Florida terugkeren. Ik sluit deze thread totdat ik opheldering heb gekregen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten