Hoi,
Goed, maanden geleden heeft hier ooit eens een post van mij gestaan betreffende een laptop die continue uitviel, kapotte USBpoorten had, vastliep en over het toetsenbord dat niet langer naar behoren werkte (enkele toetsen werkte niet meer).
Inmiddels zijn de meeste problemen verholpen. Ik heb van verschillende bedrijven een offerte gekregen met de nodige mankementen en natuurlijk de prijs (in de meeste gevallen liep deze op naar 450 euro en hoger om het ding te repareren). Iets waar ik totaal geen trek in had, en dus heb ik hem ergens onderin m'n kast gepleurd. Echter heb ik een erg handig neefje, welke werkzaam is bij Philips die er wel eventjes naar wilde kijken... Gevolg was dat alles binnen enkele uurtjes was opgelost, alleen een nieuw toetsenbord moest nog besteld worden.
Het toetsenbord heb ik vandaag binnengekregen, en natuurlijk het oude gelijk vervangen voor het nieuwe. Ik zal wel weer wat verkeerd hebben gedaan hoor, maar nu doet geen van de toetsen het meer.
Iemand enig idee hoe ik het ding weer werkend krijg? Misschien bepaalde instellingen die gewijzigd dienen te worden?
Bvd en liefs, Kelz