Je blijft nergens achter hangen, desnoods vind je het eerst een beetje oncomfortabel omdat je het gevoel van ijzer tegen de huid achter je oor niet gewend bent. En je zal de eerste twee dagen lastig slapen, waarschijnlijk, ook omdat je het niet gewend bent en omdat je oren dan een beetje gezwollen zijn.
Jongensachtig of niet, ik vind oorgaatjes altijd kunnen eigenlijk.

Dus dat zal wel niet veel uitmaken.
Over dat het scheef gezet wordt zou ik me ook geen zorgen maken, ze zetten eerst twee puntjes met stift en dan kun je even in een spiegel kijken en zeggen of ze goed vindt, of niet, en zo niet of je ze dan lager of hoger of meer naar links of meer naar rechts wil.
Hoe het verder gaat, tja, je komt aan bij een juwelierszaak, zegt dat je oorgaatjes wil, dan ga je naar een kamertje achterin of naar een stoel in die winkel, dat gaat er van af. Ze laten je een aantal zweerknopjes zien, daar kies je uit welke je graag in je oren wil hebben. Vervolgens krijg je verteld hoe vaak je er ontsmetspul op moet doen, etc. Soms laten ze je een contract tekenen, dat je je houdt aan hun voorlichting en dat als je dat niet doet, je ze niet mag aanklagen. Vervolgens ontsmetten ze je oorlellen (wtf hoe vreemd is dat woord eigenlijk) en zetten ze dus puntjes waar ze gaan schieten. Jij zegt 'ok, vet gaaf', ze pakken hun pistool erbij, doen even van KLIK en voor je het weet heb je oorgaatjes. Hoera.