Oud 16-02-2006, 18:05
Bloementje
Bloementje is offline
Hoi, ik heb nu ongeveer 5 maanden met een hele lieve jongen. het ging hartstikke goed en volgens iedereen zijn we een heel leuk stel samen. In het begin al merkte ik wel dat hij wel jalours is, hij wil weten met wie ik allemaal omga (jongens) en heeft liever niet dat ik alleen uitga want is bang dat ik dan vreemdga (is bij 2 van zn exen gebeurd). Nu vond ik dit niet zo'n punt, ik had pfeiffer en wou toch niet uit.

Ik ben nu weer beter en wou in de vakantie een dag weg met een goede vriendin van me. Hij werd kwaad en zei dat hij juist die dag helemaal vrij voor mij had gehouden terwijl wij nog helemaal niets hadden overlegd!
Nu is hij die vriendin gaan vragen of we echt wel die dag weggingen want hij vroeg zich af of ik het niet verzonnen had zodat ik die dag niet bij hem hoefde te zijn

Nu was ik vorige week op mn hyves en zag dat ik een stuk minder vrienden had. verder niet opgelet, maar vandaag keek ik weer en zag dat alle jongens eruit waren verdwenen! Eerst vond ik het nog wel grappig zo van hij zal al zn concurenten wel hebben verwijdert. Maar later bedacht ik me dat ik op msn ook al heel veel jongens al tijden niet meer gesproken had. Ik keek, en ja hoor geen jongens meeer in mn lijst, behalve hij en mijn broer...

vanmiddag heb ik het hem gezegd wat ik er van vond. Hij zei nu dat hij dat helemaal niet had gedaan! Nu is hij heel boos op mij dat ik hem niet vertrouw, maar wat moest ik anders denken, hoe moest ik anders reageren, als hij de enige is die op mijn msn komt, en mijn wachtwoord weet (behalve die vriendin)

Ik weet het niet meer, hou houd stellig vol dat hij het niet gedaan heeft en hij vind dat het geen zin meer heeft tussen ons als ik dat niet geloof
hoe meot ik nu reageren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2006, 18:18
Verwijderd
Áls hij dit gedaanheeft, vertrouwt hij je wel heel slecht en is hij wel heel jaloers.. Als hij altijd wil weten wat je met wie gaat doen en zelfs alle jongens uit je vriendenlijsten gooit...

Ik vind dit persoonlijk een beetje ver gaan en als het zo door zou gaan zou ik er geen zin meer in hebben.

Hij kan er vast niet alles aan doen dat hij zo jaloers is, maar misschien kun je hem helpen door vaak te praten hierover en hem te vertellen dat jij niet zo bent als zijn exen.

Maar het gadrag wat hij nu heeft vind ik écht te ver gaan!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:19
Nuck
Nuck is offline
Ik vind dat hij zich redelijk kansloos gedraagt...ik zou er eens goed over praten met hem.
Oud 16-02-2006, 18:25
Bloementje
Bloementje is offline
maar hij heeft zo zitten zeggen dat het niet waar is, en ik wil ook zo dat het niet waar is want anders is het over tussen ons...nu begin ik dat dus te geloven maar is dat terecht?
Echt we zijn altijd heel close samen en ik ben dol op hem maar ik weet niet meer wat ik moet, als ik hem wel geloof, wie moet het gedaan hebben...
als ik hem niet geloof dan is het over en uit en heb zijn hele familie, waa rik zo goed mee kan, op me want hij gaat dan zeggen dat ik het uit heb gemaakt om iets dat hij niet heeft gedaan want het valt niet te bewijzen!!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Bloementje schreef op 16-02-2006 @ 19:05 :
Hoi, ik heb nu ongeveer 5 maanden met een hele lieve jongen.

rest van het verhaal...

die eerste zin rijmt dus duidelijk niet met de rest van je verhaal: de term voor die gast is: creep.

Straks gaat hij van je eisen om je hele leven op te geven.

Dumpen, hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:57
Bloementje
Bloementje is offline
dus ik moet gewoon tegen um zeggen dat het over is.
...
straks heeft hij het toch niet gedaan , oww wat is dit kuttig
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:03
Verwijderd
Je zegt dat die vriendin van je je wachtwoord ook weet...praat er eens met haar over, en zeg tegen je vriend dat hij met haar de enige is die je wachtwoord heeft...Ik bedoel...het kán toch gewoon niet anders dan?! (als die vriendin het niet deed)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:04
Orpa
Orpa is offline
Verander je wachtwoorden, en iedereen er gewoon weer in zetten. Vertel hem dat jij die dag al voor iemand anders had ingeplaned, maar dat je het leuk vind als hij 's avonds langskomt (bijvoorbeeld).

Je zegt dat je van hem houd. Prima, als jij daar gelukkig mee bent moet je er vooral mee doorgaan, maar je moet je niet laten kisten. Als jij uit wil gaan ga je uit (eventueel vraag je of hij mee wil bijvoorbeeld), als jij met jongens wil praten moet je dat doen.

Hij zegt dat hij het vreemd vind dat je hem 'zo slecht vertrouwd' Hij vertrouwd jou toch ook niet als je niet alleen uit 'mag'...

Praten praten praten en je vooral niet onder de duim laten houden...
Oud 16-02-2006, 19:18
Verwijderd
Iemand die al je mannelijke Hyves (wtf is dat eigenlijk, klinkt als een soa) en MSN-contacten verwijdert omdat ie wil voorkomen dat je met andere jongens in contact komt, is behoorlijk ziek
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Bloementje schreef op 16-02-2006 @ 19:57 :
...
waarom denk je dat hij dat niet gedaan heeft.

met zijn ziekelijke jaloezie ( vergeef me de term, maar deze vorm vind ik serieus ziek ) Heeft hij meer motief om zoiets te doen dan een vriendin.

Of die vriendin moet ook ziekelijk jaloers zijn en jou als eventuele concurrente alvast willen uitschakelen..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:23
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
N00dles schreef op 16-02-2006 @ 20:18 :
Iemand die al je mannelijke Hyves (wtf is dat eigenlijk, klinkt als een soa) en MSN-contacten verwijdert omdat ie wil voorkomen dat je met andere jongens in contact komt, is behoorlijk ziek
Klinkt inderdaad als een viezige ziekte ofzo

Maar ze weet niet zeker dat hij het heeft gedaan. Al lijkt me het wel zeer waarschijnlijk ja. Alleen het is wel heel lullig als zij boos wordt op hem, terwijl die vriendin een paar dagen later vertelt dat zij dat heeft gedaan om een of andere vage reden
Oud 16-02-2006, 19:24
Verwijderd
Hahaha, omg.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 16-02-2006 @ 19:57 :
...
Kan hij op je msn, heeft hij je wachtwoorden, heeft iemand anders jouw wachtwoorden, kan hij op je hyves, kan iemand anders erop?
Oud 16-02-2006, 19:29
Bloementje
Bloementje is offline
hij en mn vriendinkunnen op mn msn en hyves en hij komt vaak op mn msn, maar mn vriendin is ook wel redelijk jalours maar van beide zou ik dit eigenlijk niet denken vooraf
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
waarom heeft hij in godsnaam je wachtwoorden
daarnaast dumpen die hap wat heb je in hemelsnaam aan zo'n jaloerse vriend
Oud 16-02-2006, 19:37
cagie
cagie is offline
Mijn ex was ook zo ziekelijk jaloers. Hij deed precies hetzelfde als jou vriend, jongens uit mijn msnlijst verwijderen en telefoonnummers van jongens verwijderen uit mijn telefoon. Ik wist heel zeker dat hij dat had gedaan maar hij ontkende ook. Waarschijnlijk schaamde hij zich er voor en durfde hij er niet eerlijk voor uit te komen Helaas begon het hier pas mee want het ging van kwaad tot erger. Ik ging 's avonds geen dingen meer doen met vriendinnen of uit zonder hem omdat hij zo jaloers was en dit niet goed vond. Als ik op school met een jongen had gepraat of iets over school vertelde waarin een jongen voor kwam dan flipte hij al bijna. Ik heb er nu spijt van dat ik dat allemaal gepikt heb en zo lang bij hem ben gebleven.
Als hij werkelijk zo jaloers is als jij zegt dan is er maar 1 oplossing en dat is het uitmaken want hier wordt je totaal niet gelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:48
Smokin'
Smokin' is offline
Ik heb medelijden met je.. het ergste waar meisjes in een relatie mee te maken kunnen krijgen is een bezitterige en stikjaloerse vriend.

Er is een regel die ik gebruik in relaties..als je een ruzie hebt over een vertrouwens issue, en de persoon die duidelijk fout zit valt JOU aan...dan weet je dat hij/zij echt schuldig is. Dat lijkt mij hier ook het geval. Je hoeft geen hoogleraar te zijn om met 99.99% zekerheid vast te stellen dat hij die adressen uit je msn lijst heeft verwijderd.

Je moet echt opassen met zulke gasten, want zij kunnen je relaties met je vrienden flink verstoren. Je moet het ook niet bij jezelf zoeken, want dit heeft enkel met hem te maken.

Een beetje jalousie is gezond en noodzakelijk, maar dit is op het ziekelijke af. Hij is zo onzeker dat het bizar is. Onzekerheid is namelijk de oorzaak voor extreme jalousie. Hij is zo onzeker dat hij alle mogelijke competitie moet wegwerken om zich goed te voelen. Een gast met zelfvertrouwen zou zoiets nooit doen, omdat hij van zichzelf weet dat jij hem toch wel leuk vind.

Het jammerlijke is dat je vriend denkt dat hij zo ervoor kan zorgen dat je niet vreemdgaat, maar hij bewerkstelligd juist de ondergang van jullie relatie. Nu denkt hij ook nog dat hij eisen mag stellen.. wat absurd is.

Ik stel dit voor. Confronteer hem met zijn ziekelijke jalousie, en zeg dat hij zijn excuses voor die verwijderingen moet aanbieden. Verzet hij zich hier tegen dan is het uit. Aan ziekelijk jaloerse leugenaars heb je meer ellende dan plezier.

Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:07
BCR
BCR is offline
He, Smokin'. Jij weet altijd zo goed hoe het precies zit en hoort, maar jalouzie schrijf je toch echt anders.
Oud 16-02-2006, 20:09
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
BCR schreef op 16-02-2006 @ 21:07 :
He, Smokin'. Jij weet altijd zo goed hoe het precies zit en hoort, maar jalouzie schrijf je toch echt anders.
Gelijk heb je BCR.. ik maak zulke fouten met enige regelmaat. stom.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:11
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Hij heeft het gedaan, dat is zeker.

Ik zou hem dumpen als ik het van een afstand bekijk maarjah, aangezien jou situatie (verliefd) zit je in een lastig parket.
Oud 16-02-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 16-02-2006 @ 21:09 :
Gelijk heb je BCR.. ik maak zulke fouten met enige regelmaat. stom.
Suk-kel
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:13
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Citaat:
Iemand die al je mannelijke Hyves (wtf is dat eigenlijk, klinkt als een soa)
Oud 16-02-2006, 20:38
Verwijderd
mensen die zeggen vertrouw je me niet ofzo, veraden zich bijna altijd al. en het feit dat ie bij jou vriendin gaat controleren of je daar wel echt bent, zegt al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:41
Bloementje
Bloementje is offline
ik heb het de hele dag volgehouden tegen hem, en normaal kan hij echt niet liegen hoor! na een beetje men best doen geeft ie atlijd wel beetje bij beetje toe. En nu gaat ie des te harder schreeuwen dat hij het nietheeeft gedaan en waaraan hij dit heeft verdiend en dat het geen zin heeft om zo door tegaan als ik hem maar blijf beschuldigen van iets wat hij echt niet heeft gedaan. Hij wou wel voor de trein springen, van het dak springen, ondertussen trapte die zn hele kamer in elkaar en stootte nogal zn teen (..) om mij te doen geloven dat hij het echt niet had gedaan. Ik hou zo veel van jou, ik kan niet tegen jou liegen zei die. (en dat ie van me houd dat weet ik, soms ben ik bang teveel

en over dat in de vakantie, dat hebben we nu bepraat en hij had met mijn vriendin besproken dat hij mij die dag zou verassen dus vandaar dat hij beetje boos was...uuh zoiets was het.

nja oeff ik weet nog steeds dat het heel erg overduidelijk lijkt dat hij dit wel geweest is, maar ik heb tegen hem gezegd dat ik mijn msnlijst weer opnieuw vul, dat hij mn wachtwoord niet meer krijgt als voorzorg en dat we dan gewoon doen alsofer niets is gebeurd (..ja ik weet zeggen jullie vast) en ik heb gezegd dat er als er maar iets blijkt van dat hij het wel is geweest dan is het over en uit.

Ik zal nu dus erg op mn hoede zijn over hoe hij zig gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:41
Bloementje
Bloementje is offline
btw

www.hyves.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2006, 20:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 16-02-2006 @ 21:41 :
btw

www.hyves.nl
wat is er met hyves??
Oud 16-02-2006, 20:46
Bloementje
Bloementje is offline
ze vroegen zich af wat dat was, een soa ofzo. bewijs dat het geen soa is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:48
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
BCR schreef op 16-02-2006 @ 21:07 :
Klopt, het is 'jaloezie' maar ik krijg niet de indruk dat dat algemeen bekend en aanvaard is?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:56
underthabridge
underthabridge is offline
Euh... hij heeft issues, al aan een psychiater gedacht? Beetje anger management kan geen kwaad.

Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 22:11
knir
knir is offline
Citaat:
En nu gaat ie des te harder schreeuwen dat hij het nietheeeft gedaan en waaraan hij dit heeft verdiend en dat het geen zin heeft om zo door tegaan als ik hem maar blijf beschuldigen van iets wat hij echt niet heeft gedaan. Hij wou wel voor de trein springen, van het dak springen, ondertussen trapte die zn hele kamer in elkaar en stootte nogal zn teen (..) om mij te doen geloven dat hij het echt niet had gedaan. Ik hou zo veel van jou, ik kan niet tegen jou liegen zei die. (en dat ie van me houd dat weet ik, soms ben ik bang teveel
het enige wat ik hieruit kan opmaken: PSYCHO ALERT
ga weg nu het nog kan
Oud 16-02-2006, 22:42
Jolt
Jolt is offline
Wat een kneus
Oud 16-02-2006, 22:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hij wou wel voor de trein springen, van het dak springen, ondertussen trapte die zn hele kamer in elkaar en stootte nogal zn teen
Ja je kan het geeneens uitmaken.. dan maakt hij zichzelf van kant. Idd.. psycho
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 22:45
Jolt
Jolt is offline
Niet alleen psycho maar een aansteller, een zwakkeling.
Oud 16-02-2006, 22:56
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 16-02-2006 @ 23:43 :
Ja je kan het geeneens uitmaken.. dan maakt hij zichzelf van kant. Idd.. psycho
pure chantage
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Hij wou wel voor de trein springen, van het dak springen, ondertussen trapte die zn hele kamer in elkaar en stootte nogal zn teen (..)
Vooral om die laatste zinsnede lag ik echt dubbel, ik moest denken aan die scene uit The Hot Chick, dat die kerel zijn teen stoot tijdens dat kussengevecht

Anyway, echt welgemeend advies, maak het uit en kom niet meer bij hem in de buurt. Jongens die je op zo'n achterbakse manier controleren zijn al niet koosjer, en als hij met zelfmoord dreigt dan is hij gewoon een gestoorde mafkees. Wegblijven.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 23:22
Verwijderd
Wat. een. dweeb.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 23:23
Verwijderd
Het lullige zou zijn als hij daadwerkelijk niets gedaan heeft...

Ik zou eens beginnen met inderdaad zoals al gezegd werd het veranderen van je wachtwoorden en die voor jezelf te houden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 23:37
Jolt
Jolt is offline
flauw:

'Zeg tegen hem: geen woorden maar daden'

Oud 16-02-2006, 23:51
Verwijderd
Idd, ja, wat is dat toch, dat je je wachtwoorden aan hem doorvertelt? Wat heeft dat voor nut? Het is toch niet zo dat ie op een dag gevraagd heeft: "hee, trouwens...mag ik je wachtwoord? dan kan ik je eventueel controleren mocht ik je niet vertrouwen...ja, ook die van msn."
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 00:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
I'm with stupid.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 00:10
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 17-02-2006 @ 00:51 :
Idd, ja, wat is dat toch, dat je je wachtwoorden aan hem doorvertelt? Wat heeft dat voor nut? Het is toch niet zo dat ie op een dag gevraagd heeft: "hee, trouwens...mag ik je wachtwoord? dan kan ik je eventueel controleren mocht ik je niet vertrouwen...ja, ook die van msn."
"Ja maar schat, waarom niet, je vertrouwt me toch wel... of niet soms?"

Een beetje dezelfde redenatie als je soms hoort van voorstanders van preventief fouilleren: "Ja, maar als je niets te verbergen hebt, is het toch niet erg dat je overal en altijd gefouilleerd kunt worden?"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 00:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-02-2006 @ 00:12 :
Vooral om die laatste zinsnede lag ik echt dubbel, ik moest denken aan die scene uit The Hot Chick, dat die kerel zijn teen stoot tijdens dat kussengevecht
Waarom kijk je naar dat soort wanproducten?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 06:36
Bloementje
Bloementje is offline
het gekke is dat ik nog niet eens over uitmaken sprak tegen hem, maar hij belde me later op om te zeggen dat als het zo door ging hij niet meer verder met mij kon. Dus als ik hem bleef beschuldigen wat hij 'niet had gedaan, was het uit. En toen ik toen stil bleef toen zei hij Oke ik weet genoeg. Maar toen blablabla en nu is het dus niet uit.

(dus tis niet dat hij het niet wil zeggen omdat hij anders bang is dat het uit is tussen ons...)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 06:54
Verwijderd
meiske jij bent te jong voor dit soort mannekes. Uitmaken, en een mooi leven gaan leiden
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 08:29
Verwijderd
Liefde hoort gebaseerd te zijn op vertrouwen, en hij vertrouwt je niet, dus dumpen die aap Echt, die heeft nog veel te leren Stuur m maar een keertje langs, zal ik m laten zien hoe je het goed aanpakt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 09:18
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 17-02-2006 @ 07:36 :
het gekke is dat ik nog niet eens over uitmaken sprak tegen hem, maar hij belde me later op om te zeggen dat als het zo door ging hij niet meer verder met mij kon. Dus als ik hem bleef beschuldigen wat hij 'niet had gedaan, was het uit. En toen ik toen stil bleef toen zei hij Oke ik weet genoeg. Maar toen blablabla en nu is het dus niet uit.

(dus tis niet dat hij het niet wil zeggen omdat hij anders bang is dat het uit is tussen ons...)
Hij kan wel dreigen dat het over is, maar daar heeft hij helemaal de ballen niet voor. Hij heeft immers ook niet genoeg zelfvertrouwen om jou te laten omgaan met andere jongens.. misplaatste bluf
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 09:46
Gothic
Gothic is offline
Dan verander je nu direct je wachtwoorden en zet je hele msn vol met jongens... Je geeft je wachtwoord alléén aan hem... Kijken wat ie doet. Als jee cht twijfelt of hij het daadwerkelijk gedaan heeft. En vraag je broertje en vriendin of zij iets weten...
Oud 17-02-2006, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-02-2006 @ 07:54 :
meiske jij bent te jong voor dit soort mannekes.
Te jong? Is het op latere leeftijd dan ineens wel een goed idee om relaties aan te gaan met controlerende suïcidale mafkezen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 17-02-2006 @ 10:18 :
Hij kan wel dreigen dat het over is, maar daar heeft hij helemaal de ballen niet voor. Hij heeft immers ook niet genoeg zelfvertrouwen om jou te laten omgaan met andere jongens.. misplaatste bluf
Ja idd.. hij kan zo vaak als hij wil roepen dat het anders uit is, blabla, omdat hij je toch nog steeds heeft. Maar als het echt uit zou gaan zou hij heel anders reageren denk ik.

Anyway, verander al je wachtwoorden, herstel je vriendenlijsten weer en geef ze voortaan aan niemand meer.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 12:38
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
f*cking grappig topic dit

maar meid, DUMP HEM
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten