Oud 20-06-2002, 17:27
-Meisje-
-Meisje- is offline
T zit zo: mijn vriend chat met meisjes (zie mijn topic)... Ik chatte ook met een meisje 'van hem' (kwestie van mijn onzekerheid overboord te kunnen gooien als ik weet hoe ze is enzo)... Ze had al eens gezegd dat ze niet tussen mij en mijn vriend wou komen. Wat doet ze? Ze belt ff lekker een UUR met hem... Nou, ik een beetje :-S... Ze zegt "sorry sorry sorry, kzallet ni meer doen"... Wat doet ze? Idd, ze belt er terug mee (deze keer ni zo lang)... Maar ik heb het er dan moeilijk mee om nog ff lekker met haar te chatten dus ik zeg haar da... Da ze mag doen wa ze wilt, maar da ze dan geen dingen moet beloven die ze toch ni nakomt. Zij da tegen mijn vriend gaan zeggen En mijn vriend is nu kwaad op mij omda'k haar der iet van gezegd heb Zij zegt zelf tegen hem da ze me begrijpt en mijn vriend begrijpt mij natuurlijk weer ni... (hij zou maar is tegen da maske moeten zijn)

Wie is nu de lul/trut? Ik? Omda'k er iet van gezegd heb? (sorry, k kan ni schijnheilig doen) Zij? (omda ze alles ga doorbrieven aan mijn vriend) Of mijn vriend? (omdat hij ni voor me opkomt)

Kutliefde!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 17:32
Elvis
Elvis is offline
hahahaha weetje volgens mij kun je je beter niet gaan bemoeien met de vriendinnen van je vriend het is vaak zo dat dat averechts gaat werken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Elvis schreef:
hahahaha weetje volgens mij kun je je beter niet gaan bemoeien met de vriendinnen van je vriend het is vaak zo dat dat averechts gaat werken
Idd .. hij heeft ook zijn eigen leven? Jij toch ook, hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:41
Starrie
Starrie is offline
Ik vind eerlijk gezegd da meisje waar je vriend mee belt/chat schijnheilig overkomen. Ze zegt tegen jou dat ze niet tussen jullie in wil komen, maar aan haar acties te merken wil ze dat juist wel. Ze doet het tegenovergestelde van wat jij zegt en als ze een ruzie kan veroorzaken (door bijvoorbeeld door te brieven aan je vriend wat jij zegt) doet ze dat ook.
Waarschijnlijk wil ze dat je jaloers op haar wordt. En intussen blijft ze aardig tegen je te doen om niet als de boosdoener over te komen

Ik vind dat je vriend wel rekening kan houden met jou gevoelens over het bellen en chatten met die meisjes. Maar ik vind ook dat jij je vriend de ruimte moet geven om contact te houden met andere mensen.

Kortom ik kan de reactie van jou en van je vriend heel goed begrijpen, en waarschijnlijk is dit nou net wat dat andere meisje wil.
probeer haar duidelijk te maken dat je echt niet op prijs stelt wat ze doet, en hoe ze het ook probeert dat ze jou en je vriend niet uit elkaar kan drijven. Wees eerlijk tegen haar.
De rest valt met je vriend op te lossen door heel veel te praten.

Dit is wat ik zou doen. Maar goed, een ander pakt het misschien heel anders aan

succes ermee!
Oud 20-06-2002, 17:52
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
******** schreef:
Idd .. hij heeft ook zijn eigen leven? Jij toch ook, hoop ik?
Tuurlijk, ieder zen eigen leven... Maar ik ben heel onzeker (lees desnods ff ander topic) en als ik chat met die meisjes voel ik me minder onzeker... Begrijp je? Dan ga ik ze ook een beetje als 'vriendinnen' zien... Maar ni als ze zo doen dus
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:52
kirsten
kirsten is offline
Het is toch niet omdat je vriend met jou heeft dat ie niet meer mag praten met een ander meisje... Dat zou ik toch ook maar saai vinden. Jij zal toch ook wel eens uren aan de telefoon hangen met een of andere vriend of vriendin, toch?

Dat zij nou alles is gaan vertellen wat jij tegen haar verteld hebt in goed vertrouwen, is nou ook weer niet zo leuk, maar leer elkaar toch eens met rust te laten.
Oud 20-06-2002, 17:58
-Meisje-
-Meisje- is offline
Het gaat er gewoon om dat hij kwaad is op mij omdat ik er iets van gezegd heb tegen dat meisje... Hij kan toch wel ff mijn kant kiezen he.. Of zou jij het leuk vinden moest je vriend ff tegen een andere griet gaan liggen lullen over hoe onzeker je wel bent...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:59
casey
casey is offline
ik denk dat Starrie zo ongeveer heeft gezegd wat ik erover denk
Oud 20-06-2002, 19:10
little lady
little lady is offline
Dat meisje gewoon blokkeren, niet meer met haar praten...

Ze zegt dat ze niet wil dat jullie ruzie krijgen enz, maar ze lokt het gewoon uit..

Je moet haar niet haar zin laten krijgen..

Praat erover met je vriend, zeg hem dat je het niet koel vind, dat hij zolang met haar belt, maar ga er niet over doorzeiken..

Tis zijn leven, weetjewel..
Oud 20-06-2002, 19:13
-Meisje-
-Meisje- is offline
Oef, meneer zijne frang begint te vallen da ze ni te vertrouwen is.. En zijt maar zeker da'k ze blokkeer, ik smijt ze der gewoon af! De trut, en die is dan 23...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:55
endymion
endymion is offline
ik zou het ook niet pikken.....
maar ook omdat als ik met een meisje contact heb en dr vaak spreek of zie gaat het toch altijd mis.....

en anders flik je het toch ook ff bij hem?

en dan zien hoe hij er op reageerd.

dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden want hij doet het immers ook......
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:58
highlight
highlight is offline
Ik zou er zelf niet tegen kunnen, maar het is wel je vriends eigen keus of hij met dat meisje omgaat of niet. Wel vind ik het een beetje lullig van hem dat hij jou de schuld geeft dat jij er iets van hebt gezegd tegen dat meisje, hij zou minstens kunnen proberen jou enigsins te begrijpen, want jij hebt het natuurlijk niet voor niks tegen haar gezegd.
Oud 21-06-2002, 16:59
_koetje_
_koetje_ is offline
mensen toch...
da meiske wilt u gewoon opstoken tussen u en uwen vriend.
zorg dat je heel vertrouwelijk overkomt bij je vriend, dan maakt da krappul zeker geen kans meer!
don't let you do!

*beu* -xxx-
Oud 21-06-2002, 18:18
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
T zit zo: mijn vriend chat met meisjes (zie mijn topic)... Ik chatte ook met een meisje 'van hem' (kwestie van mijn onzekerheid overboord te kunnen gooien als ik weet hoe ze is enzo)... Ze had al eens gezegd dat ze niet tussen mij en mijn vriend wou komen. Wat doet ze? Ze belt ff lekker een UUR met hem... Nou, ik een beetje :-S... Ze zegt "sorry sorry sorry, kzallet ni meer doen"... Wat doet ze? Idd, ze belt er terug mee (deze keer ni zo lang)... Maar ik heb het er dan moeilijk mee om nog ff lekker met haar te chatten dus ik zeg haar da... Da ze mag doen wa ze wilt, maar da ze dan geen dingen moet beloven die ze toch ni nakomt. Zij da tegen mijn vriend gaan zeggen En mijn vriend is nu kwaad op mij omda'k haar der iet van gezegd heb Zij zegt zelf tegen hem da ze me begrijpt en mijn vriend begrijpt mij natuurlijk weer ni... (hij zou maar is tegen da maske moeten zijn)

Wie is nu de lul/trut? Ik? Omda'k er iet van gezegd heb? (sorry, k kan ni schijnheilig doen) Zij? (omda ze alles ga doorbrieven aan mijn vriend) Of mijn vriend? (omdat hij ni voor me opkomt)

Kutliefde!
ik trek ff snelle conclusie
Trut: die kut die met je vriendje brieft
lul: jou vriend omdat hij 't niet voor je opneemt

heb in zelfde soort situatie gezeten als jou..... nog steeds 'n beetje en snap 't nog steeds niet helemaal maarja
als 'k er over begin dan is 't altijd van we zijn vriende zus en vriende zo (zij en da ventje) maarja 'k vind 't maar kots

hm.... vaag verhaal
lama doen
conclusies kloppen trouwens wel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 18:22
lake bodom
lake bodom is offline
inderdaad shitliefde...
en kga t ook uitmaken ook, veel relaxter,,,....

maare hmmz ja ik weet niet wat je moet doen
ik zou er zelf ook niet tegen kunnen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 08:48
-Meisje-
-Meisje- is offline
"Vorderingen":

Ik had ze ni geblokkeerd, ze komt onllne, zegt "hey, al aant genieten van de vakantie?"... Terwijl ze wel tegen mijn vriend had gezegd dat ze mijn onzekerheid (en mij dus ook) GRONDIG beu was! Dus ja, dan heb ik ze lekker genegeerd en nu staat ze wel geblokt! Ik kan ni tegen zo'n scheinheilige mensen!

Met mijn vriend en ik gaat het trouwens ook ni meer zo goe. Toen het uit was had ik afgesproken met een andere jongen. En HIJ werd zoooo onzeker dat hij meteen besloot dat em mij terug wou en da 'afspreken in een relatie met andere mensen toch ni zo goe is dus da hij da ook ni meer zal doen'... NOT! Want nu hebben we deze nacht (allez, we.... Hij zei en ik knikte met veel tranen ja) afgesproken da we elkaar (WEL) vrij gaan laten. Meneer wilt trouwens nog afspreken met iemand van een internet (gelukkig ni da foorwijf) dus.... kzal mijn onzekerheid moeten leren wegsteken, en hopen da hij da ook doet als ik eens met een gewone vriend afspreek (die k dan al ken he!) en dat mijn emmerke ni ga overlopen want dan..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:49
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou er ook niet tegen kunnen van mij mag ie wel met andere meiden praten maar ik wil wel weten wie en wat. Maar dat verteld hij ook gewoon altijd. Tis meer praten maar de meiden ken ik ook allemaal gelukkig. Over internet heeft hji gelukkig niet de behoefte om met andere meiden te praten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

ik trek ff snelle conclusie
Trut: die kut die met je vriendje brieft
lul: jou vriend omdat hij 't niet voor je opneemt

heb in zelfde soort situatie gezeten als jou..... nog steeds 'n beetje en snap 't nog steeds niet helemaal maarja
als 'k er over begin dan is 't altijd van we zijn vriende zus en vriende zo (zij en da ventje) maarja 'k vind 't maar kots

hm.... vaag verhaal
lama doen
conclusies kloppen trouwens wel
niet hetzelfde, ik bel niet met hem! ik mail niet met hem! ik chatte d'r alleen mee... en laten we er alsjeblieft over op houden, lief...

Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 18:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten