Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is toch niet omdat je vriend met jou heeft dat ie niet meer mag praten met een ander meisje... Dat zou ik toch ook maar saai vinden. Jij zal toch ook wel eens uren aan de telefoon hangen met een of andere vriend of vriendin, toch?
Dat zij nou alles is gaan vertellen wat jij tegen haar verteld hebt in goed vertrouwen, is nou ook weer niet zo leuk, maar leer elkaar toch eens met rust te laten.
|
Dat meisje gewoon blokkeren, niet meer met haar praten...
Ze zegt dat ze niet wil dat jullie ruzie krijgen enz, maar ze lokt het gewoon uit.. Je moet haar niet haar zin laten krijgen.. Praat erover met je vriend, zeg hem dat je het niet koel vind, dat hij zolang met haar belt, maar ga er niet over doorzeiken.. Tis zijn leven, weetjewel..
|
![]() |
ik zou het ook niet pikken.....
maar ook omdat als ik met een meisje contact heb en dr vaak spreek of zie gaat het toch altijd mis..... en anders flik je het toch ook ff bij hem? en dan zien hoe hij er op reageerd. dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden want hij doet het immers ook...... |
![]() |
|
Ik zou er zelf niet tegen kunnen, maar het is wel je vriends eigen keus of hij met dat meisje omgaat of niet. Wel vind ik het een beetje lullig van hem dat hij jou de schuld geeft dat jij er iets van hebt gezegd tegen dat meisje, hij zou minstens kunnen proberen jou enigsins te begrijpen, want jij hebt het natuurlijk niet voor niks tegen haar gezegd.
|
![]() |
mensen toch...
da meiske wilt u gewoon opstoken tussen u en uwen vriend. zorg dat je heel vertrouwelijk overkomt bij je vriend, dan maakt da krappul zeker geen kans meer! don't let you do! ![]() *beu* -xxx-
||
![]() |
Citaat:
Trut: die kut die met je vriendje brieft lul: jou vriend omdat hij 't niet voor je opneemt heb in zelfde soort situatie gezeten als jou..... nog steeds 'n beetje ![]() als 'k er over begin dan is 't altijd van we zijn vriende zus en vriende zo (zij en da ventje) maarja 'k vind 't maar kots hm.... vaag verhaal lama doen conclusies kloppen trouwens wel ![]() |
![]() |
|
"Vorderingen":
Ik had ze ni geblokkeerd, ze komt onllne, zegt "hey, al aant genieten van de vakantie?"... Terwijl ze wel tegen mijn vriend had gezegd dat ze mijn onzekerheid (en mij dus ook) GRONDIG beu was! Dus ja, dan heb ik ze lekker genegeerd en nu staat ze wel geblokt! Ik kan ni tegen zo'n scheinheilige mensen! ![]() Met mijn vriend en ik gaat het trouwens ook ni meer zo goe. Toen het uit was had ik afgesproken met een andere jongen. En HIJ werd zoooo onzeker dat hij meteen besloot dat em mij terug wou en da 'afspreken in een relatie met andere mensen toch ni zo goe is dus da hij da ook ni meer zal doen'... NOT! Want nu hebben we deze nacht (allez, we.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou er ook niet tegen kunnen van mij mag ie wel met andere meiden praten maar ik wil wel weten wie en wat. Maar dat verteld hij ook gewoon altijd. Tis meer praten maar de meiden ken ik ook allemaal gelukkig. Over internet heeft hji gelukkig niet de behoefte om met andere meiden te praten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 18:01. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Wanhopig verlieft Roza-Roza | 25 | 14-10-2006 04:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beperking groei wereldbevolking noodzakelijk Verwijderd | 84 | 16-01-2006 22:42 | |
Flora & Fauna |
Paard Saarah | 30 | 15-01-2005 19:50 | |
Liefde & Relatie |
vriendin en vriendje... en ik dan??? Verwijderd | 19 | 25-09-2003 15:57 | |
Games |
golden sun Robecop | 4 | 03-04-2002 09:59 |