Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey Rita,
Zelf studeer ik ook via HBO Nederland financieel management.Ik doe dan wel een thuisstudie.Echter als je de opleiding in 3 jaar wilt halen dan zul je toch echt flink moeten aanpoten.Ik zelf heb gymnasium gedaan en volgens beroepskeuzetesten zou HEAO makkelijk haalbaar moeten zijn voor mij.Maar om het in 3 jaar te halen zal ik toch echt heel erg veel moeten studeren. In feite is de opleiding gewoon van 4 jaar in 3 jaar gepropt dus je moet eigenlijk elk jaar 1/3 jaar extra leren.In feite studeer je dus 3 jaar lang ipv van 40 uur per week 1 1/3 x 40 uur = ongeveer 53 uur per week. Veel succes in elk geval. voor vragen mail maar: iloverodajc@hotmail.com Groeten |
![]() |
||
Citaat:
sowieso, hoezo is Inholland geen regulier HBO ? voor zover er wat de kwaliteit uberhaupt iets geregeld is, is Inholland toch gewoon een hbo onderwijsinstelling ? overigens, op alle studies loopt lui volk rond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Ik heb berekend hoeveel euro ik elke maand nodig heb wanneer ik een 4 jarige reguliere opleiding volg. - Ik heb berekend hoeveel euro ik elke maand nodig heb wanneer naar HBO Nederland ga. (dat maandelijkse bedrag is uiteraad hoger0 Ik heb 16 van de 48 maanden studiefinanciering op gemaakt. Ik heb nog 32 maanden over. Van mijn ouders ontvang ik een vast bedrag. De rest leen ik, in de maanden waarin ik geen recht meer heb op studiefinanciering moet ik extra lenen. Uiteindelijk bespaar ik dus veel leengeld. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Algemene schoolzaken |
Inholland Select Studies belachelijk duur. Levellife | 34 | 15-05-2006 21:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Flora & Fauna |
Zijstap -> Dierenbevrijdingsbewegingen MickeyV | 18 | 26-10-2003 01:02 | |
Algemene schoolzaken |
klas(sen) overslaan Verwijderd | 58 | 21-08-2003 10:55 |