Oud 01-03-2006, 12:30
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
Hallo,

Voor mijn profielwerkstuk ontwerp ik een nieuwe kantine voor onze school. Nu vroeg ik me af of ze bij jullie op school reclame maken voor de kantine. Bijvoorbeeld "2-voor-de-prijs-van-1" acties. Of dat er door de school borden hangen met het weekmenu. Laat maar weten, hartstikke bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2006, 14:03
Verwijderd
Nou vooruit. De kantine van mijn oude middelbare school deed niet echt aan reclame, het enige wat erbij in de buurt kwam waren de a4-tjes die per dag werden opgehangen achter de toonbank met wat er die dag te halen viel. Woensdag was broodje baldag en donderdag saucijzenbroodjes, iets in die trant.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 14:17
Stefanie
Stefanie is offline
Soms zijn er broodjes iets goedkoper dan normaal, maar niet twee voor de prijs van één ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 15:17
remy476
remy476 is offline
bij ons hebben ze altijd hetzelfde, geen aanbiedingen en vrij duur
Oud 01-03-2006, 15:36
Jolt
Jolt is offline
wij hadden alleen automaten en nu hebben we een soort van kantine, broodjes gezond, reclame word er niet gemaakt,
Oud 01-03-2006, 15:51
Roadrunner
Roadrunner is offline
geen reclame, belachelijk duur, en er hangen a4tjes met wat er allemaal is
Oud 01-03-2006, 16:03
Iduna
Iduna is offline
Op mijn middelbare school stonden er alleen automaten met verpakte broodjes of drinken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:06
Mara
Mara is offline
We hebben alleen automaten.

'Vroeger' hadden we de koekenman die verschillende soorten koeken verkocht maar die had nooit acties. Hij had wel kerstkransjes met kerst enzo
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:20
Experiment
Experiment is offline
Bij ons geen reclame, er hangen alleen papieren met het assortiment + prijzen (heel redelijk )
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 14:45
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Bij ons word er totaal niet aan reclame gedaan, als je wil weten wat ze hebben moet je gewoon naar het winkeltje toe lopen en, ja hoe kan het ook anders........kijken.
Oud 03-03-2006, 10:07
Bell
Bell is offline
bij ons hebben ze tegenwoordig veel reclame voor de sapjes, versgeperst enzo...

en tijdens de Olympische Spelen kon je gezond Italiaans voedsel kopen... (tenminste, dat was voor de avondopleidingen)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 12:04
Verwijderd
Het dagmenu en het weekmenu staan op een bordje.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 13:31
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
remy476 schreef op 01-03-2006 @ 16:17 :
bij ons hebben ze altijd hetzelfde, geen aanbiedingen en vrij duur
dat dus

ohja, ik geloof dat er ook warme maaltijden te krijgen zijn, daar hangen wel menu's enzo, maar ik heb daar nog nooit op gekeken, maar dat is vast ook altijd hetzelfde...

ohja ze hebben wel eens andere soep geloof ik, maar dat neem ik nooit, dus dat weet ik niet zeker
Oud 03-03-2006, 16:37
Roosje
Roosje is offline
Geen reclame.
Oud 04-03-2006, 12:08
Nobucta
Nobucta is offline
Het is er eigenlijk altijd duur, en veel gezonds hebben ze ook niet. Ze doen nooit aan aanbiedingen, hoewel ik ooit wel een paar slippers bij mijn koffie kreeg.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 12:56
hmhm
hmhm is offline
Nee, we hebben wel altijd de eerste vrijdag van de maand puddingbroodjes.
Oud 04-03-2006, 15:15
Verwijderd
We hadden ooit (anderhalf jaar geleden) een aanbieding gehad. Een saucijze broodje en bak koffie voor 1 euro. Dit is echter nooit meer terug gekomen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 04-03-2006 @ 16:15 :
We hadden ooit (anderhalf jaar geleden) een aanbieding gehad. Een saucijze broodje en bak koffie voor 1 euro. Dit is echter nooit meer terug gekomen.
Is dat een aanbieding Bij ons zijn de saucijse broodjes 60 cent en een bakkie koffie is 15 cent(uit plastic bekertje, uiteraard). Bij ons is het meestal wel goedkoop, en je kunt er van alles krijgen, van broodje bal tot broodje gezond.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 20:01
Eesje
Eesje is offline
wij hebben geen kantine
we hebben 1 automaat met marsen en twix enz... maar die is altijd leeg en als er iets in zit is het 1 euro per stuk
in de lerarenkamer hebben ze wel soep en broodjes.. gratis!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 20:06
Eesje
Eesje is offline
ooh dat vergeet ik nog:
tussen de kerstvakantie en de voorjaarsvakantie is er vrijdagmiddag en avond het vrijdagmiddagcafé! dat is wel heel leuk en goedkoop... het wordt door leerlingen georganiseerd.
ze verkopen er vanalles... bitterballen, bier, enz (en als je belgen en fransen ziet lopen weet je dat ze ook nog drugs verkopen )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 20:31
Miracle
Miracle is offline
Bij ons hebben ze geloof ik een studentenlunch... Elke dag een ander 'gerecht', maar volgens mij nooit voor dezelfde prijs.

Ik heb het nog nooit gekocht.
Oud 05-03-2006, 14:47
Verwijderd
Mijn middelbareschoolkantine had twee keer een actie dat als je een glas cola kocht, je het glas mocht houden, en het was vrij standaard dat als je een lolly kocht en ze lief aankeek en ze kenden je een beetje, dat je dan zo'n enorm groot blik kreeg waarin de lolly's geleverd worden. Meer niet.

In de kantine op de faculteit zijn geen acties.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:33
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Op de middelbare school geen acties, maar daar verkochten ze niet meer dan wat te drinken en snoep.
Op de hogeschool hebben ze wel eens acties, met speciale menu's met een thema en wat goedkoper. Of speciale hapjes. Maar ik vind het nog steedseen beetje te duur. Ook hebben ze wel eens acties waar je wat mee kan winnen.
Oud 05-03-2006, 17:05
snoopy
snoopy is offline
tegen sluitingstijd gaan de restanten vaak in de aanbieding (2 of 3 voor de prijs van 1)
Oud 11-03-2006, 17:59
Badaboem
Badaboem is offline
Bij ons niet bijna iedereen neemt boterhammen mee of gaat thuis eten er zijn per dag gemiddeld 5 man dat warm eet bij ons
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2006, 20:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij deden de kantines van de scholen waar ik heb gezeten nooit van dat soort acties.

Op mijn middelbare school kon je wel aan het begin van het schooljaar altijd een soort penning kopen voor 3,50 gulden dacht ik, als je die penning liet zien kreeg je elke dag een beker fris en/of een gevulde koek (maar dat was dan wel het enige dat je kon krijgen). Aan het einde van het schooljaar kon je je penning weer inleveren en kreeg je je 3,50 gulden weer terug. Erg handig was dat dus (al heb ik er nooit gebruik van gemaakt ).
Oud 13-03-2006, 14:44
Fides
Fides is offline
Kantine bij ons heeft allerlei vette happen en brood met ei.
Er staan vooral 1e & 2e klassers in de rij voor zo'n broodje.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 15:29
Verwijderd
onze school heeft redelijk veel broodjes, koek en snoep.
er zijn nooit aanbiedingen, het wordt alleen maar duurder elke keer
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 15:55
Smoozy
Smoozy is offline
Als ik dit zo hoor hebben wij een levensgrote kantine.

In willekeurige volgorde:
- Een koelvitrine met blikje en flesje frisdrank (gekoeld dus)
- 2 Koffiemachines met vanalles erop en eraan
- 2 grote koelvitrines met verschillende broodjes allen verschillend belegd (allen hartig)
- Een grote warmhoudkast met frikandellen, kroketten en andere snacks, sauzijcenbroodjes e.d., en nog vaak andere ondefinieerbare dingen
- Pannen met soep, vaak 2-4 soorten
- Nog 2 grote koelvitrines met gezonde sapjes en ander drinken, kwark/yoghurt dingen, salades etc etc
- En nog wat losse rekken met zoete versnaperingen, chips etc.

's Avonds kan je er ook nog warm eten.

En dit alles kan je afrekenen aan 3 kassa, waar je dan voor sommige dingen een fortuin kwijt bent en soms wat minder.

Maar voor een nieuwe kantine zou ik gaan voor gezonde dingen!! En het gezonde goedkoper dan het ongezonde. Overal aangeven wat wel of niet gezond is. En geen reclames maken voor 2 halen 1 betalen maar meer combinaties van dingen. Zoals gezegd bv broodje met koffie/thee.

Succes ermee!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten