Citaat:
anitaatje18 schreef op 28-01-2007 @ 11:50 :
Hallo iedereen! Ik ben een student Illustratie aan de Kunstacademie in Den Bosch!
Nou hebben wij de opdracht gekregen om vanuit een grappige gebeurtenis, wat zich in je jeugd heeft afgespeeld, een leuk verhaaltje met illustraties te maken!!!
Mijn gebeurtenis: Toen ik 5 jaar oud was heb ik een propje van een paasei-papiertje in mijn neus gestopt!! hahaha en die wilde er niet meer uit!!
Nu heb ik jullie nodig:
Wat zou er volgens jullie in het hoofd van dit meisje (ik) om gaan? hoe ziet dit meisje er uit? heeft ze soms een obsessie om papiertje ergens in stoppen of wil ze gewoon kijken hoever het propje komt?
En wat zijn de gevolgen van dit ongelukje???
Fantaseer er op los, jullie zouden mij erg helpen!
Anita Kuit
|
Ik stel me een klein meisje voor met blonde lange haren met krullen en twee vlechtjes en een roze jurkje (vraag me niet waarom

). Het meisje hield veel van chocola. Ze was erg nieuwsgierig aangelegd. Ze hield van experimenteren en vermaakte zich met alles wat er in de buurt was. Ze was vrij introvert, maar wel spontaan.
De gevolgen van het ongelukje waren goed te overzien. Ze schrok en probeerde het eruit te halen, maar het propje ging daardoor alleen maar dieper en na wat moed verzamelen ging ze naar haar moeder en die is met haar naar de huisarts gegaan waar het er uitgehaald is.