![]() |
|
Eindelijk is het dan zo ver, van mijn kant ook eens een sitecheck. Het fotoboek draait nu zo'n 3 dagen, vrij succesvol in mijn ogen, dus kijk er eens naar en geef uwer commentaar aub
![]() http://forum.scholieren.com/fotoboek/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Aangezien het nu een sitecheck is
![]() - kleuren hetzelfde als die van S.com zou leuk zijn - dezelfde breedte? [door "Totaal aantal Foto's:" gewoon weg te halen kan dat maklelijk, mensne snappen wel dat dat het totaal is, helemaal als je <b> gebruikt] - bovenaan die 3 balken, bovenste is andere kleur, 3 balken is veel, verplaats er 1tje of voeg ze samen nah, maar het is wel ok.. |
![]() |
|
Fatal error: Call to undefined function: display_title() in /home/leonoor/www/fotoboek/lid.php on line 47
Ieks... En eerder al een parse error....ben je bezig ofzo?
||
Citaat:
Moet je eens kijken naar het vorige fotoboek, vergelijk het eens; deze is 100x beter.. En dit werk is toch verdomd goed voor een 1e project van een php-er die zich nauwelijks met websites bouwen heeft beziggehouden? Ik vind hem prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit is echt 't eerste wat ik gemaakt- en afgemaakt heb. Vandaar dat ik er ook best wel trots op ben ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() PS: Zou je een cookie kunnen plaatsen voor het weergeven van reacties? (dus dat deze altijd weergegeven worden, wanneer men dat wenst) |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, als je je aangemeld hebt en ingelogd bent, kan je ervoor kiezen reacties altijd weer te geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet echt een fout van het programma dus ![]() Deugenietje staat ook niet in de ledenlijst. |
![]() |
||
Citaat:
|
echt een hele goede site, ook goed dat je alle leden er in hebt kunnen laten zitten! (dus dat ze niet allemaal hoeven te registreren opnieuw)
Het zou handig zijn als je de pagina titels (dus bovenin je explorer window titelbalk) per pagina zou kunnen aangeven. Dus dat er staat dat je in de ledenlijst bent, of op de homepage. Want als ik vanuit de ledenlijst naar iemand foto toe ga, daarna op reacties weergeven klik, en dan een reactie plaats en daarna wil ik gauw terug naar de ledenlijst, dan druk ik normaal met rechts op 'vorige' en dan klik ik de pagina aan. Maar nu kun je niet zien welke je moet aanklikken omdat alle titels hetzelfde zijn. Lang verhaal voor zoiets simpels ![]() ![]() die mevrouw rechtsboven moet wél even veranderd ![]()
||
Citaat:
Edit: Kzie 't al. Haar profiel bestond gewoon niet meer. Ik heb al haar reacties dus ook verwijderd. [Dit bericht is aangepast door Koen (17-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|