Oud 06-02-2006, 15:30
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hey mensen!
Ik kon geen vrijgezellen topic meer vinden, maar ik vind wel dat deze hier hoort! Wie van jullie is vrijgezel? En wat vindt je daarvan? Vindt je dat leuk of baal je daar van?

Ik ben nu dik een half jaar vrijgezel en tot nu toe bevalt het me prima! Soms wel momenten dat ik iemand mis, maar daar kan ik mee leven!
Oud 06-02-2006, 15:33
Zwoek
Zwoek is offline
Ik ben ook vrijgezel, bevalt me opzich wel maar ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan een vriendje.
Oud 06-02-2006, 15:35
Verwijderd
Het bevalt wel.. maar ik denk dat ik een relatie hebben leuker vind.
Nu is er de vrijheid, maar ik heb graag zekerheid. Zekerheid dat er iemand voor je is, dat je alles kwijt kunt wat je wilt, samen zijn, warmte..

Hoewel ik nu veel lol heb
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 15:41
Verwijderd
In maart een jaar vrijgezel, en op zich vind ik het geen ramp, maar sommige dingen mis je gewoon. Maar aangezien ik ook niet echt mn best doe een nieuwe vlam te krijgen, zal ik het er nog even mee moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 15:48
MTpower
MTpower is offline
Ben dan wel geen vrijgezel maar ik heb er opzich geen moeite mee
Vind een relatie natuurlijk wel leuker
Oud 06-02-2006, 15:52
Mindfields
Mindfields is offline
Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet..
Heb vanaf mijn 14e tot nu steeds wel een vriend gehad, met daarin maximaal een half jaar niet..
Eerst een jaar en negen maanden, toen zes maanden en nu weer vijftien maanden.
Oud 06-02-2006, 15:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 06-02-2006 @ 16:30 :
Hey mensen!
Ik kon geen vrijgezellen topic meer vinden, maar ik vind wel dat deze hier hoort! Wie van jullie is vrijgezel? En wat vindt je daarvan? Vindt je dat leuk of baal je daar van?

Ik ben nu dik een half jaar vrijgezel en tot nu toe bevalt het me prima! Soms wel momenten dat ik iemand mis, maar daar kan ik mee leven!
Vind je!!!!!
Oud 06-02-2006, 16:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geweldig.
Oud 06-02-2006, 16:05
Verwijderd
Ben eigenlijk niet anders gewend, en ik voel me altijd redelijk tot zeer gelukkig, dus ik geloof niet dat ik het erg vind
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:06
Bloem
Bloem is offline
Vrijgezel sinds, euh, ongeveer 2.5 jaar denk ik. Ik vind het niet zo erg, mijn leven staat ook al 2.5 jaar een beetje stil en daar wil ik eerst wat dingen in verandert hebben voordat ik weer aan een relatie begin.

De gebruikelijke dingetjes als iemand om mee te knuffelen ofzo mis ik wel eens, maar verder eigenlijk niks. Ik vermaak mezelf wel goed en zoals ik het nu zie moet iemand wel echt een hele verrijking zijn in mijn leven wil ik weer in een relatie stappen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:24
cagie
cagie is offline
Ben nu 5 maanden vrijgezel en het bevalt nog steeds erg goed. Ik vind vooral de vrijheid die ik nu heb doordat ik met niemand meer rekening hoef te houden heel fijn. Er zijn heel soms momenten dat ik iemand mis maar dat weegt momenteel niet op tegen de lol die ik op dit moment heb.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:25
luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben nog geen maand vrijgezel dus het is nog een beetje wennen.. Maar op zich bevalt het wel dat je gewoon met iedereen kan flirten en niet zo duidelijk hoeft te bepalen wat iemand voor je betekent.
Ik mis wel genegenheid etc.
Oud 06-02-2006, 16:42
Verwijderd
Voel me prima erbij.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:43
ThunderW
ThunderW is offline
Ik ben nu zo'n 3 maanden vrijgezel ofzo en soms is het wel fijn. Maar een relatie is natuurlijk ook altijd wel fijn hè
Kandidaten?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:02
YellowLight
YellowLight is offline
ik kan er nu wel van genieten : )

op het begin was het een beetje raar.
maar nu kan ik flirten zonder me schuldig te voelen etc.

het is wel ok.

maar toch is het leukste van vrijgezel zijn mensen ontmoeten en weer verliefd te worden . vind ik.

Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:19
T!ne
T!ne is offline
Ik ben nu iets meer dan 2 maanden vrijgezel. Het zint me echt niet. Mijn vriendje maakte het uit en sindsdien zijn er steeds maar twijfels. Vrijgezel is leuk als je niet juist gedumpt bent, want anders stinkt het !
Oud 06-02-2006, 17:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik mag dan misschien geen vrijgezel zijn, maar met vrijgezel zijn is echt niets mis. Tenminste, het beviel me altijd wel.
Alleen is een relatie uiteindelijk toch een heel stuk leuker.
Oud 06-02-2006, 17:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kut.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:57
Verwijderd
ik heb nu een relatie en nu zie ik dat ik de verbondenheid en de geborgenheid wel heel erg gemist heb
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben vrijgezel. Ongeveer mijn hele leven want ik heb de laatste 2 jaar twee korte relaties gehad van ieder 2 maanden en verder ben ik mijn hele leven vrijgezel geweest (wel een aantal keer verliefd + een basisschoolvriendinnetje, maar dat telt allemaal niet ).
Tja, wat ik er van vind. Op dit moment redelijk. Het is net uitgegaan met mijn laatste vriendin dus dat is wel balen, dus op dit moment zie ik nog niet zo ontzettend veel voordelen van het vrijgezellenleven, maar dat komt wel weer. Als ik het 100% verwerkt heb en we echte goede vrienden zijn komt dat weer goed.
Verder begeef ik me in mijn vrijgezellenleven vaak in een aantal fases. Er zijn fases waarin ik echt happy single ben. Dan zie ik geen voordelen van een relatie (om me heen gaan dan relaties stuk en dan ben ik blij als ik zelf dat gedoe niet aan mijn hoofd heb) en vind ik het lekker om vrijgezel te zijn. Er zijn dus fases waarin je er ff geen behoefte aan hebt. Maar verder zijn er ook fases waarin je een vriendin mist. Ik wil niet zeggen "unhappy single", maar dat het toch weer bij je begint te kriebelen wat betreft een relatie krijgen.

Dus ja, het gaat met ups en downs.
Oud 06-02-2006, 18:45
Muchacha
Muchacha is offline
Al anderhalf jaar vrijgezel. Ik voel me goed, heb geen problemen met mijn vriendje, ik moet geen rekening houden met iemand (niet dat ik dat in een relatie als een opgave zie!), ik kan doen wat ik wil (wat in een relatie ook zo hoort te zijn zolang je maar niet vreemdgaat) en ik geniet er van. Zeker het eerste jaar, toen was ik echt zo vrij en blij (heb nogal een foute relatie achter de rug). Maar sinds enkele weekjes is het genoeg geweest. Als ik iemand leer kennen met wie het klikt, en het lijkt dan niets te worden, dan baal ik wel. Dus ik begin het wel te missen. De verliefdheid, iemand die verliefd naar je kijkt, de affectie, de aandacht, de seks... Maar ik ben nog niet hopeloos en daar ben ik nog steeds blij om!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:56
Pierreke
Pierreke is offline
Ik ben vrihgezel en vind er niks aan... Mis de warmte van iemand om me heen best erg...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:02
Valentine
Valentine is offline
heb nu sinds een tijdje een vriend, maar hiervoor was ik een half jaar vrijgezel. in het begin beviel het erg goed, lekker doen waar ik zelf zin in had, zonder rekening te hoeven houden met een vriendje is soms toch wel relaxed. na een tijdje miste ik wel de dingen die je hebt als je wel een relatie hebt.
Oud 06-02-2006, 19:05
Bell
Bell is offline
ben vrijgezel...

en ben over de periode dat ik het leuk vond...
mis dus wel iemand...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:08
655321
655321 is offline
Ik hou ervan. Ik wil niet eens een joch, als ik dr een wil dan zoek ik dr een om even tegenaan te kruipen als ik me alleen voel.
Voor de liefde heb ik mn vrienden. Een relatie kost me veel teveel tijd.
Oud 06-02-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Valentine schreef op 06-02-2006 @ 20:02 :
heb nu sinds een tijdje een vriend, maar hiervoor was ik een half jaar vrijgezel. in het begin beviel het erg goed, lekker doen waar ik zelf zin in had, zonder rekening te hoeven houden met een vriendje is soms toch wel relaxed. na een tijdje miste ik wel de dingen die je hebt als je wel een relatie hebt.
Heb erg genoten van het vrijgezel-zijn, en geleerd hoe je jongens kan gebruiken zoals zij soms meiden gebruiken..
Maar nu ik eenmaal weer een relatie heb, wil ik niet anders meer
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:18
I C U
I C U is offline
Ben al weer een paar maanden vrijgezel, geloof ik. Tijd gaat snel, als je het naar je zin hebt Trouwens, die relatie duurde zeg maar drie weken (kun je het dan al een relatie noemen?) en daarvoor heb ik geen serieuze vriendjes of wat gehad. Bevalt me prima! Vooruit, ik heb ook wel eens zin in lekker knuffelen of gewoon iemand platzoenen, maar ach, die neiging is dan ook weer zo voorbij Ik wacht rustig af, mijn tijd komt nog wel
Oud 07-02-2006, 15:00
Jannekie
Jannekie is offline
Aan de ene kant bevalt het vrijgezel zijn wel: lekker doen waar je zelf zin in hebt, geen vriendje hebben die zeurt over alles dat je doet (wat mijn ex dus wel deed)..
Aan de andere kant mis ik vaak toch wel iemand die me een knuffel geeft, tegen wie ik aan kan kruipen op de bank, enz.
Oud 07-02-2006, 16:38
langejongen
langejongen is offline
Elk voordeel heb z'n nadeel, dus ook vrijgezel zijn.Ik mis vooral het knuffelen,zoenen en de intimiteit,maar het geeft ook zoveel vrijheid.
Oud 07-02-2006, 17:06
Tiño
Tiño is offline
Ik zou het me amper meer voor kunnen stellen, geen vriendin. Daarbij,ik vind het wel best zo.
Oud 07-02-2006, 17:43
Peacefully
Peacefully is offline
ik ben al jaren vrijgezel en het bevalt me echt prima. ik moet er niet aan denken om nu een relatie te hebben, bij het woord relatie krijg ik het al benauwd en voel ik me weer gevangen. ik kan doen wat ik wil en ik doe dus ook wat ik wil, niemand die mij gaat vertellen wat ik WEL en wat ik NIET mag doen, ik kan overal heen, met wie en wanneer ik maar wil. vrijgezel is voor mij alles geloof ik
Oud 07-02-2006, 18:03
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik ben geen vrijgezel op het moment, maar mijn ervaring daarmee is; er is niets mis mee.

Alleen bezet zijn is naar mijn idee toch een stuk leuker/gezelliger.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 18:41
Roos
Roos is offline
Ik ben vrijgezel en vind 't oke. Het gaat een beetje in een golfbeweging bij mij, de afwisseling tussen 'liever een vriendje' en 'liever vrijgezel'.

Nu hoef ik niet zo nodig vrijgezel meer te blijven maar dan moet die jongen wel heeeel leuk zijn Want vrijgezel zijn heeft genoeg voordelen.

Maar als ik dan een tijdje een vriend hebt, komt die 'liever vrijgezel' golf weer op
Oud 07-02-2006, 19:01
Roosje
Roosje is offline
Ikbennietechtvrijgezel.

En ik vind dit leuker.
Oud 07-02-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-02-2006 @ 19:41 :
Maar als ik dan een tijdje een vriend hebt, komt die 'liever vrijgezel' golf weer op
Ik heb meestal al heel snel als ik iemand leuk vind, en het lukt en het kan echt iets worden, dat ik het allemaal al weer saai vind worden enzo

Waarschijnlijk ook de reden dat ik vrijgezel blijf, ik heb gewoon nog maar weinig mensen gevonden die me echt langdurig kunnen boeien. Ze zijn er wel, maar die heb ik dan veel liever als gewone goede vriend, dan is de verhouding veel stabieler en ga je prettiger met elkaar om
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 20:05
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2006 @ 20:53 :

Waarschijnlijk ook de reden dat ik vrijgezel blijf, ik heb gewoon nog maar weinig mensen gevonden die me echt langdurig kunnen boeien. Ze zijn er wel, maar die heb ik dan veel liever als gewone goede vriend, dan is de verhouding veel stabieler en ga je prettiger met elkaar om
dit ja.
Oud 07-02-2006, 20:09
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Liever vrijgezel, als in een slechte relatie zitten zonder gevoel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 20:15
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2006 @ 20:53 :
Waarschijnlijk ook de reden dat ik vrijgezel blijf ben, ik heb gewoon nog maar weinig mensen gevonden die me echt langdurig kunnen boeien. Ze zijn er wel, maar die heb ik dan veel liever als gewone goede vriend, dan is de verhouding veel stabieler en ga je prettiger met elkaar om
Idd. Of mag ik dat niet zeggen??
Oud 07-02-2006, 20:22
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Dat zeggen mensen die geen vriendin kunnen krijgen, altijd
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 20:28
freud
freud is offline
Is kut.

Euh.

Maar voor mijn credibility zeg ik: is wel leuk, ik geniet van het vrijgezellenleven.
Oud 07-02-2006, 20:46
ExVaal
ExVaal is offline
Achjaa, eenzaam enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 21:36
Verwijderd
2 maanden vrijgezel nu. Op zich vind ik het lekker dat ik met niemand rekening hoef te houden. Dat ik niet gebonden ben aan iemand. Maaaaaaaaar. Ik mis het gewoon om bepaalde dingen met iemand te kunnen doen. De intimiteit, aandacht, iemand tegen wie je alle lieve dingen kunt zeggen, seks, knuffelen, iemand naast je als je in slaap valt enzo.

Maar de vrijheid is, voorlopig, nog ff lekker.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 21:59
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-02-2006 @ 22:36 :
2 maanden vrijgezel nu. Op zich vind ik het lekker dat ik met niemand rekening hoef te houden. Dat ik niet gebonden ben aan iemand. Maaaaaaaaar. Ik mis het gewoon om bepaalde dingen met iemand te kunnen doen. De intimiteit, aandacht, iemand tegen wie je alle lieve dingen kunt zeggen, seks, knuffelen, iemand naast je als je in slaap valt enzo.

Maar de vrijheid is, voorlopig, nog ff lekker.
Ja, dat wilde ik eigenlijk typen, maar daar had ik geen zin in
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 22:24
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ben zins September ofzo vrijgezel, ik had het uitgemaakt.
Ik mis het wel om iemand dicht bij me te hebben zoals iedereen het zegt, maar flirten enzo kan nu zonder enige schult.
Oud 07-02-2006, 22:28
Verwijderd
Vrijgezel zijn is niks voor mij. Gelukkig ben ik dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 22:31
Confus1oN
Confus1oN is offline
ik ben nu een tijdje vrijgezel en ik ben op het moment eigenlijk ook totaal niet op zoek, soms wel eens van die momenten dat ik wa warmte mis, maar verder niks, nope, geen relatie voor mij de komende tijd

of er moet wel een droomvrouw langskomen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 23:02
JamaisVu
JamaisVu is offline
het heeft allebei zn voordelen.
Oud 08-02-2006, 00:13
Vice
Vice is offline
Het begint me nu toch wel te vervelen, maar ik ben bang dat ik niet de juiste persoon ben voor een relatie. Daarnaast vind ik het moeilijk om met iemand in contact te komen.
Oud 08-02-2006, 01:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-02-2006 @ 01:13 :
Het begint me nu toch wel te vervelen, maar ik ben bang dat ik niet de juiste persoon ben voor een relatie. Daarnaast vind ik het moeilijk om met iemand in contact te komen.
Het is dat je niet op mannen valt, anders had ik een date voorgesteld.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 09:29
WolterB
WolterB is offline
Ik had er weining problemen mee toen ik t was, natuurlijk mis je weleens iemand om tegenaan te kunnen kruipen, maar nu ik een vriendin heb vind ik het toch wel fijner dat ik niet meer vrijgezel ben eigenlijk

Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 10:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten