Oud 04-07-2006, 13:37
Verwijderd
Ik wil graag iets veranderen aan de instellingen van mijn laptop, maar wat ik wil schijnt niet te kunnen .

Ik wil 'm namelijk kunnen hibernaten. Maar als ik dat doe, kan ik alleen het vakje "enable hibernate" aanvinken zeg maar.
Dat verandert het volgende:
Ik kan bij het shutdown menu'tje kiezen voor hibernate. Okee, prima. Maar er komt nog een ander verschijnsel bij:
Als ik mijn laptop normaal gesproken dichtklap, dan gaat ie op stand-by. Nu gaat ie op hibernate als ik 'm dichtklap.
Dat wil ik niet!
Ik wil dat ik bij het shutdown menu'tje kan kiezen voor hibernate, maar dat ie als ik 'm dichtklap nog gewoon op standby gaat.

Kan dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2006, 13:43
M@rco
M@rco is offline
Als dat kan, dan zou je het moeten kunnen instellen bij Power Options, tabblad Advanced.
Oud 04-07-2006, 13:55
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk.. Maarr.. in mijn Power Options kan ik niets aanpassen. Alles is grijs, ik kan er niets in wijzigen. Het is overgenomen door "Toshiba Power Saver", tenminste, als ik Power Options opstart krijg ik zo'n soort melding. Maar bij "Toshiba Power Saver" staan diezelfde opties er helemaal niet bij. :/
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 13:57
M@rco
M@rco is offline
Kun je dat Toshiba Power Saver niet gewoon deďnstalleren? Ik geloof niet dat het echt noodzakelijk is, aangezien XP ook gewoon power management ondersteunt (en waarschijnlijk beter dan een programmaatje van Toshiba dat kan doen).
Oud 04-07-2006, 14:07
Verwijderd
Okee, laat maar. Ik heb het al gevonden. Na even goed doorzoeken in het menu van de Toshiba Power Options had ik het gevonden

Dank je wel voor je reactie!

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 14:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten