![]() |
|
![]() |
Yo!
check this: www.navidoc.tk site over hoe je achter een ww kan komen van een hotmail account. Die site is niet van mij, ik zit er zelf niet achter, kreeg de link doorgestuurd. Hier komt het: het werkt!! Wel snel bij zijn, naar mijn idee zijn dit soort dingen snel uitgewerkt omdat Hotmail vaak hacks krijgt en er zeer snel bij zijn dat tegen te gaan. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, ik heb goed nieuws. Ik kan dat bij ieder mailadres
![]() Stuur het mailadres dat je gekraakt wilt hebben, samen met jou mailadres en password door naar tofke_h@scholieren.com ![]()
|
![]() |
Sjonge jonge...dat er nog mensen zijn die dit geloven zeg. Je gaat toch niet je eigen password email naar een ander?? Hotmail zal er nooit om vragen om je PW te emailen, en trouwens, hoe zou je, als je je password niet meer weet, vanaf jouw account een email kunnen sturen??
Maar goed, het leuke is, dat die gast nu jouw password heeft, en bovendien stuur je met hotmail ook altijd je IP-adres mee, dus die gast heeft EN je password EN je IP-adres LOL ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat we nu wel genoeg gelachen hebben.
In ieder geval vind ik het toch triest dat iemand hier nog serieus intrapt. Op zich vind ik het dan ook helemaal niet erg dat iemand op deze manier aan z'n passwoorden komt, want iemand die uberhaupt zo triest is om op deze manier aan andermans passwoord te komen, is pas écht triest bezig. Gesloten. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
MSN Messenger dafelix | 498 | 15-04-2004 08:31 | |
De Kantine |