Citaat:
Ik heb er één keer een stukje van gezien, en wat mij opviel was dat de vrouwen die meededen allemaal geen echte goede reden hadden om mee te doen aan het programma.  De meesten vonden het 'gewoon leuk'. Bovendien ergerde ik me heel erg aan het Engels van die vrouwen. Hadden ze daar niet wat beter ontwikkelde types voor kunnen selecteren? Of ligt het aan mij?
|
Bij sommigen is het Engels inderdaad wel een beetje beschamend, maar ach, ik stoor me er niet zo aan; als zij er tevreden mee zijn

Ik had ook liever gezien dat er vrouwen waren die er helemaal voor zouden gaan, maar ik heb bij allemaal het idee dat ze veel te vast aan NL zitten... Ik begrijp ook wel dat je er niet helemaal voor kán en wil gaan, omdat de kans groot is dat je teleurgesteld gaat worden...
Ik van John Connan (zo heet 'ie toch?) duidelijk het leukste, hij is heel normaal, lekker rustig en fijn. De andere John's vind ik allebei te overdreven. En Jeff... Mja, ook weer zo overdreven. Niets voor mij. Op John Connan zou ik nog wel kunnen vallen

(*kuch* )