Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kijk persoonlijk ontzettend uit naar die Revolution Library shit. Dat je al die oude spellen van de nes, snes, n64 kan downloaden voor niets of een klein bedrag. Het zou cool zijn als je Bijv Goldeneye 64 kan downloaden, spelen met de Rev controller en dat ze er nog even online multiplayer bijdoen, of leef ik nu in een fantasie? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ja. Niet echt een onbereikbare droom. Ik speelde op de dreamcast jaren geleden al honderden snes en nes games dankzij emulators. ![]() Ik bedoel, het is gewoon wat leuker en echter als je al die oude nintendo games ook op een Nintendo product/console speelt ipv een kut computerje met een keyboard. En goldeneye online spelen is zeker een droom van mij. ![]()
|
Ik denk dat de X360 het wel aardig gaat doen, vooral door de enorme voorsprong en d.m.v. Xbox live. De games boorduren wat voor op de stijl van de Xbox en Ps2 nu, maar ik denk dat de PS3 dit ook gaat doen.
De revo klinkt heel leuk en anders. Maar ik ben bang dat hij de NDS achterna gaat. Hoog gadget gehalte, wat nieuwe snufjes waar je na 2 weken op uit gekeken bent wegens het gebrek aan inhoud.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het enige wat ik met mijn DS doe is GBA games spelen omdat mijn GBA geen backlight heeft..
|
![]() |
De revolution is helemaal niet zo revolutionair als de titel zou beweren. Het is revolutionair in het feit dat zoiets nog nooit gedaan is. En met 'zoiets' doel ik op de controller die niet eens zo heel innovatief is, maar wel heel functioneel, en zo nieuwe, meer interactieve wereld openent; niks revolutionairs aan, gewoon ontzettend slim van Nintendo, en dom van de concurenten.
Het is helemaal niet eens zo verschillend van de analogue stick vondst toen de N64 uitkwam. Eigenlijk had deze 'revolutionaire' vondst al jaren geleden bestaan moeten hebben.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar het is allemaal gewoon hetzelfde alleen dan meer en beter, dat de revo revolutionair wordt dat valt nog te betwijfelen, maar de PS3 en Xbox360 bouwen gewoon door op een bestaand concept..meer van hetzelfde maar dan beter. Als dat je ding is dan go for it, maar ik wordt NFSU deel 14 en fifa deel 89 nu onderhand wel zat. Natuurlijk zal elke console zo zn toppers en kutgames gaan krijgen, maar is het zo moeilijk toe te geven dan MS en Sony het op safe spelen en Nintendo de enige is die een manier van gamen probeert te ontwikkelen voor de mainstream die ook daadwerkelijk anders is. Of je daar enthousiast van wordt is een 2e en dat moet je ook zelf weten, maar de PS3 revolutionair noemen is gewoon dom.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar verder heb je wel helemaal gelijk. Though, ik denk dat we langzaam maar zeker echt een geheel nieuwe wereld van gamen tegemoet gaan.
||
Citaat:
Of bedoel je dat de nintendo dat soort games juist NIET heeft? ![]() En als nintendo het van z'n "revolutionaire" controller zie ik het somber voor ze in. De controller als paradepaardje voor je console vind ik twijfelachtig. Zo'n gadget is misschien best leuk, maar na een tijdje heb je dat wel weer gezien. Denk bijvoorbeeld aan lightguns, dansmatten e.d voor allerlei consoles. Die zijn wel aardig, maar niet iets waarvoor ik speciaal een console zou kopen.
||
Citaat:
De controller is idd een troef, maar wel eentje die de ervaring van het gamen dusdanig uitbreidt dat het opzich helemaal niet gek is dat nintendo daar mee aan het pronken is. Daarbij zijn de games die nu gebruik maken van lightguns vooral on rail shooters. Denk je het volgende scenario eens in. Je loopt dmv de joystick door een gangetje, naast je staan een paar dozen en voor je komen een stel vijanden binnen. Met de cotroller manouvreer je jezelf achter de dozen, met een subtiel tikje met de controller stoot je een paar dozen om hier achter te verschuilen, daarna volgt een vuurgevecht. Patroon leeg, door de controller naar achteren te tikken herlaadt je om vervolgens verder te knallen. Nadat alles neergemaait is schuif je de dozen opzij door met de cotroller een zijwaartse beweging te maken en je loopt vervolgens verder. Dat idee van interactie met je beeld is toch vet? of zie ik dat nou verkeerd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ben bang dat ze alles van hun controller laten afhangen. Ik denk dat je dat na een tijdje wel gezien hebt, en "gewoon" wil gamen. Maar ik weet niet hoe de controller werkt (ik neem aan dat je er ook gewoon mee kan gamen?), en in hoeverre de games hier (allemaal) in opgaan. Het is dus zeker een pluspunt, maar ik hoop gewoon niethet enige ![]()
||
Citaat:
Fifa deel 200X en andere EA uitmelkers doen het ook goed maar als dat de graadmeter is.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
''Kinderziekte'' Alles is heel ver weg, en jij bent klein en je voelt je verdrukt. Verwijderd | 14 | 28-06-2007 13:30 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
jeuk **Bambi** | 15 | 26-04-2003 18:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquête over vlokkentest e.d. Lindansje | 5 | 13-06-2002 19:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
inentingen (o.a. voor de meningokok C-bacterie). ekki | 12 | 04-04-2002 16:43 |