Oud 26-04-2006, 13:20
Verwijderd
Laatst was Mala Vita dus in de Bibelot, maarre... ik wou eigenlijk dat ik niet was gegaan...
de meeste nieuwe nummers sloegen helemaal nergens op, het geluid was slecht, er stond weer 80% nijntjealto, 15%kankerpunker en 4.9% klootzak in het publiek

tsjah... wie vond de nieuwere nummers wel leuk en wie heeft er tips om mensen niet zo erg te haten, want ik verpest eigenlijk al mijn avonden uit en festivals op die manier (gothics haat ik echt heel erg, maar die zijn er praktisch niet bij ska-avond gelukkig ) ik probeer vaak gewoon me niet zo erg te ergeren maar dan komt er weer één of andere randdebiel op het idee op het allereerste nummer een pit te gaan bouwen, terwijl dat nummer nieteens echt vaart of weet ik veel wat heeft en dan denk ik weer: waarom ben ik niet gewoon thuis op de bank gaan zitten?!
Advertentie
Oud 26-04-2006, 13:33
Verwijderd
volgende keer moet je die punkers in hun ballen trappen, zullen ze vast blij mee zijn
Oud 26-04-2006, 13:50
Metal
Metal is offline
-->psychologie
Oud 26-04-2006, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 26-04-2006 @ 14:50 :
-->psychologie
Oud 26-04-2006, 15:36
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Ik snap de haat Maar als het goed is: na verloop van tijd groeit men over de Nijntje-fase heen, ziet men het licht hoe belachelijk men erbij heeft gelopen... (en daarom gaan ze dan maar Teletubbie-goodies dragen )

En mocht dat niet zo zijn: zet een grote campagne op dat Nijntje-alto helemaal "in" is. Dan vinden ze zich gelijk geen alto meer, want de meeste kiddo's doen dit om juist op te vallen en geen "hippe" kleren te dragen.
Oud 26-04-2006, 15:40
Verwijderd
'wtf'

&

@ts: smaak krijgen helpt.
Oud 26-04-2006, 16:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
misschien niet zo'n fucking jankerd zijn ....
Oud 26-04-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 26-04-2006 @ 16:40 :
@ts: smaak krijgen helpt.
Cvw, als je op je 22e tussen 14/15-jarig gespuis staat moet je toch eens leren wat Boards of Canada is.
Oud 26-04-2006, 17:19
idontcare
idontcare is offline
joh. zeur.
Oud 26-04-2006, 17:29
Verwijderd
omgwtf doe niet zo emo
Oud 26-04-2006, 19:20
Drez
Drez is offline
Thuis op de bank zitten .

En idd psychologie.
Oud 26-04-2006, 19:27
Verwijderd
“If for one minute you think you're better than a sixteen year old girl in a Green Day t-shirt, you are sorely mistaken. Remember the first time you went to a show and saw your favorite band. You wore their shirt, and sang every word. You didn't know anything about scene politics, haircuts, or what was cool. All you knew was that this music made you feel different from anyone you shared a locker with. Someone finally understood you. This is what music is about.”
Oud 26-04-2006, 19:59
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 26-04-2006 @ 14:20 :
Laatst was Mala Vita dus in de Bibelot, maarre... ik wou eigenlijk dat ik niet was gegaan...
de meeste nieuwe nummers sloegen helemaal nergens op, het geluid was slecht, er stond weer 80% nijntjealto, 15%kankerpunker en 4.9% klootzak in het publiek

tsjah... wie vond de nieuwere nummers wel leuk en wie heeft er tips om mensen niet zo erg te haten, want ik verpest eigenlijk al mijn avonden uit en festivals op die manier (gothics haat ik echt heel erg, maar die zijn er praktisch niet bij ska-avond gelukkig ) ik probeer vaak gewoon me niet zo erg te ergeren maar dan komt er weer één of andere randdebiel op het idee op het allereerste nummer een pit te gaan bouwen, terwijl dat nummer nieteens echt vaart of weet ik veel wat heeft en dan denk ik weer: waarom ben ik niet gewoon thuis op de bank gaan zitten?!
Ben jij echt 22?
Oud 26-04-2006, 20:05
Verwijderd
Je bent zeker zo'n alto.
Oud 27-04-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Backstage schreef op 26-04-2006 @ 21:05 :
Je bent zeker zo'n alto.

"nee, ik ben niet alto ik ben uniek" kots kots

neej, maar wat ik bedoel is dat het gewoon jammer is dat als je ouder wordt het publiek jonger wordt en steeds meer op elkaar gaat lijken. en ik begrijp de lol van die ***punkers niet
Oud 27-04-2006, 10:53
antigone
antigone is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 27-04-2006 @ 11:21 :

neej, maar wat ik bedoel is dat het gewoon jammer is dat als je ouder wordt het publiek jonger wordt en steeds meer op elkaar gaat lijken. en ik begrijp de lol van die ***punkers niet
je zeikt. wil je soms dat ze een rode loper voor je uitrollen ? ik stel voor dat je vanaf nu concerten gaat bezoeken waar alleen maar mensen zijn van je eigen leeftijd.

als jij het heel leuk vind om van de glijbaan te rollen, maar je ergert je aan de lange rij kleuters voor je, dan zegt dat toch meer iets over jou en over de glijbaan dan over die kleuters.
Oud 27-04-2006, 10:54
antigone
antigone is offline
@ sigúr: wat is er mis met een bandshirt dragen naar een concert van de desbetreffende band die speelt ?

fuckin hipsters
Oud 27-04-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 27-04-2006 @ 11:54 :
@ sigúr: wat is er mis met een bandshirt dragen naar een concert van de desbetreffende band die speelt ?

fuckin hipsters

ik vrees dat je mijn post niet begrijpt...
Oud 27-04-2006, 11:07
antigone
antigone is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 27-04-2006 @ 12:04 :
ik vrees dat je mijn post niet begrijpt...
ah rite , heb hem nog eens gelezen en het begint nu wel te dagen.
Oud 27-04-2006, 11:16
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 27-04-2006 @ 12:07 :
ah rite , heb hem nog eens gelezen en het begint nu wel te dagen.
Oud 27-04-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
*pixie* schreef op 27-04-2006 @ 11:21 :

je moet niet zo dom doen, als jij je te volwassen voelt ga je toch lekker achter de geraniums zitten?
zeikerd
Oud 27-04-2006, 20:06
K-pax
K-pax is offline
Het is juist machtig om te zien hoe lui van 15 en 16 nu naar concerten gaan(hoe ze zich ook kleden), je ziet jezelf een andere groep inschuiven omdat iedereen die je kent natuurlijk ook ouder word
Oud 28-04-2006, 01:19
antigone
antigone is offline
laten we op een ander subforum gezellig verder praten.
Oud 28-04-2006, 01:20
antigone
antigone is offline
als daar animo voor is.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten