Oud 01-05-2006, 17:49
DaaF
DaaF is offline
Mensen,

Ik kan me er zo aan ergeren. Wat wonen we toch in een kutland. op zo'n dag als vandaag moet het toch door iedereen zijn hoofd spelen om te emigreren?

Ga je 5 uur zuidelijker dan heb je volgends mij al de heel dag zon. Wat doen we hier nog in dit kikkerlandje.
Niet alleen is het gewoon vervelend om door de kou te lopen, maar die regen.. arggh!! De hele focking dag! Wat voor invloed heeft het op je humeur.
Ik zou nog liever op water en brood leven denk ik en lekker de hele dag in de zon chillen. Was 2 jaar terug in Gambia, iedereen superarm, maar lachen dat ze deden. Vind je het gek.. Bijna altijd 30 graden.

Ik ga volgend jaar met de winter lekker een half jaartje in Barcelona zitten. Misschien kom ik wel nooit meer terug. Wat heb ik het gehad hier zeg. We horen nu gewoon lekker in het zonnetje te zitten.

Goed, mijn frustatie is geuit, en misschien komt het wel doordat ik nog steeds niet over me koninginnedagkater heen ben en me motivatie voor school even kwijt ben, maargoed ik kan toch niet de enige zijn die hier helemaal gek van wordt. Moet me peukie gewoon onder een afdakje roken.. *zucht* *steun*

Ga nu lekker in bad liggen, zet een lekker Tribe Called Quest cd-tje aan en hoop zo weer vrolijker te zijn..
Advertentie
Oud 01-05-2006, 17:49
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Ga weg dan, en neem je stank mee
Oud 01-05-2006, 17:53
Balance
Balance is offline
Wat een gezeur
Oud 01-05-2006, 17:53
Verwijderd
Lol, zeikerd.
Oud 01-05-2006, 18:12
luchtballon
luchtballon is offline
Je lijkt mijn vader wel.
Oud 01-05-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
DaaF schreef op 01-05-2006 @ 18:49 :
Ik zou nog liever op water en brood leven denk ik en lekker de hele dag in de zon chillen. Was 2 jaar terug in Gambia, iedereen superarm, maar lachen dat ze deden. Vind je het gek.. Bijna altijd 30 graden.
Ik zou meteen iemand zoeken uit Gambia om mee te ruilen.

Oud 01-05-2006, 18:28
Verwijderd
Ik heb geen discussiewaarde kunnen ontdekken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten