Mensen,
Ik kan me er zo aan ergeren. Wat wonen we toch in een kutland. op zo'n dag als vandaag moet het toch door iedereen zijn hoofd spelen om te emigreren?
Ga je 5 uur zuidelijker dan heb je volgends mij al de heel dag zon. Wat doen we hier nog in dit kikkerlandje.
Niet alleen is het gewoon vervelend om door de kou te lopen, maar die regen.. arggh!! De hele focking dag! Wat voor invloed heeft het op je humeur.
Ik zou nog liever op water en brood leven denk ik en lekker de hele dag in de zon chillen. Was 2 jaar terug in Gambia, iedereen superarm, maar lachen dat ze deden. Vind je het gek.. Bijna altijd 30 graden.
Ik ga volgend jaar met de winter lekker een half jaartje in Barcelona zitten. Misschien kom ik wel nooit meer terug. Wat heb ik het gehad hier zeg. We horen nu gewoon lekker in het zonnetje te zitten.
Goed, mijn frustatie is geuit, en misschien komt het wel doordat ik nog steeds niet over me koninginnedagkater heen ben en me motivatie voor school even kwijt ben, maargoed ik kan toch niet de enige zijn die hier helemaal gek van wordt. Moet me peukie gewoon onder een afdakje roken.. *zucht* *steun*
Ga nu lekker in bad liggen, zet een lekker Tribe Called Quest cd-tje aan en hoop zo weer vrolijker te zijn..
|