Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee hij heeft gewoon gelijk hierin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is ook echt niet zo dat ik geen zelfvertrouwen heb. Juist niet eigenlijk. Ik heb altijd mn woordje klaar, kan met (bijna) iedereen overweg en ben tevreden met mezelf! (Dus ook die eerdere reacties slaan nergens op. Misschien is msn wel een oplossing maar om dan te zeggen dat ik contactgestoord ben ofzo vind ik raar.) Het is eerder zo dat het met jongens gewoon wat minder is. Ik heb me er nooit zo heel erg mee bezig gehouden maar als ik iemand dan wel leuk vond was het ook echt iets wat ik voor mezelf hield. En het is dus idd een paar keer gebeurd dat zo'n jongen mij achteraf wel leuk bleek te vinden. Nu wil ik daar dus wel verandering in brengen maar ik denk dan wel, misschien doet hij tegen meer meisjes zo, misschien wil hij me alleen voor de gek houden enz. En daar kom ik natuurlijk alleen achter als ik laat merken wat ik van hem vind.. ik weet het. Maar omdat het dus toch iemand is die vaak op een plek komt waar ik regelmatig (verplicht) kom vind ik het moeilijker.. Maarja, toch bedankt voor je reactie iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is mns idd wel de oplossing (als hij eens wat vaker online zou zijn..). Ik reageerde alleen zo omdat ik jouw reactie een beetje vaag/kortaf vond. Om dan meteen te stellen dat ik contactgestoord ben en geen zelfvertrouwen heb is erg overdreven. Maar toch bedankt dat je het nog even hebt verduidelijkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarnaast zit je er denk ik naast wat betreft je idee dat veel jongens die moeite niet voor je over hebben. Als je niet zo 'makkelijk'bent als andere meisjes ben je voor veel jongens een stuk aantrekkelijker, omdat ze veel meer zekerheid en waardering bij jou kunnen vinden, als jij hun eenmaal leuk vind. Tuurlijk, niet alle jongens zijn op zoek naar een meisje zoals jij, maar veel juist wel. Met de instelling die je hebt ben je voor veel kerels goed 'relatie-matteriaal', en dat bedoel ik niet zo denigrerend als het misschien lijkt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gevoelens voor iemand anders.. foreveryoung16 | 1 | 16-11-2015 06:47 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor iemand zeer ver weg! lieve | 3 | 06-06-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
Gevoelens voor iemand die ik amper ken! lieve | 3 | 02-05-2004 17:54 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een jongeman TonyMalony | 17 | 17-02-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een ander, maar er niks mee doen miekmuis | 14 | 21-03-2003 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Weer gevoelens voor meisje t68i | 7 | 17-12-2002 15:47 |