ik wil mijn eigen powerpoint achtergrond maken, maar ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat!! Want elke keer als ik wat moet presenteren opschool, maak ik gebruik van de gegeven tamplates, of achtergronden!!
Kan iemand mij zeggen/leren hoe ik mijn eigen achtergrond kan maken!!!
Je kan iets maken met Paint o.i.d., maar als je het iets professioneler en grafischer wilt doen, kan je iets nemen als Photoshop of Fireworks. Hier moet je veel voor betalen, maar je kan ook een gratis versie nemen zoals The Gimp.
DJ Inpossible schreef op 18-05-2006 @ 17:50 : Je kan iets maken met Paint o.i.d., maar als je het iets professioneler en grafischer wilt doen, kan je iets nemen als Photoshop of Fireworks. Hier moet je veel voor betalen, maar je kan ook een gratis versie nemen zoals The Gimp.
of, dus in principe, kan je iedere foto als achtergrond gebruiken!! Niet waar!!?? welke optie gebruik je dan in de power point!!??
rechtermuisknop op je presentatie vlak -> achtergronden -> selecteer in pulldown menu voor "opvuleffecten" -> figuur.