Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MSN-pluginding [V] Check! Bewegende shit [X] Nope, gelukkig niet. Mja, ik blijf ook bij FireFox, heb ze nu alletwee maar gebruik alleen FireFox |
![]() |
||
Het is jammer dat [centraal]webbrowsing topic niet meer te vinden is, want daar had ik nog wel een leuke review gepost.
De nieuwe i.e is een een leuk speeltje, maar -> Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben eigenlijk behoorlijk tevreden met FX (niet ff, zo wordt het niet afgekort!) en dat blijf ik ook lekker gebruiken. Er zijn wel sites die niet (goed) werken met firefox of opera, daarvoor gebruik ik de huidige stable versie van IE. Wellicht ga ik daarvoor de nieuwe versie gebruiken als die uit de beta is, maar dan wil ik eerst alle changes weten en kijken of de blingmeuk uitgezet kan worden. Browser moet iig veiliger zijn dan de vorige, of ik blijf gewoon bij de huidige. |
![]() |
||
Citaat:
lol xD maar ik kan em niet meer editen ![]() [qoute] Je kunt berichten niet meer wijzigen 1440 minuten nadat je hebt gepost. Deze limiet is overschreden, dus zul je contact op moeten nemen met een beheerder (of lokale forumbaas) om belangrijke wijzigingen in je bericht te maken. [/quote]
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|