Oud 27-06-2008, 08:44
Verwijderd
Hoi,

Ik heb op mijn werk Vista en Microsoft Office Outlook 2007. Gisteren wilde ik tekst in een mailtje vet maken door op ctrl-b te drukken, maar kennelijk drukte ik (ook?) op een andere toets. Sindsdien zijn de letters in alle berichten die ik zelf schrijf (nieuwe mail of reply's) achterlijk fokkin' klein.

Het is een weergave probleem, want de mails komen wel gewoon in lettertype 11 aan bij andere mensen, maar om één of andere reden laat hij alles bij mij ongeveer op de helft van het normale formaat zien.

Natuurlijk valt zoiets nergens terug te vinden in de opties en ook op Google kom je niet ver als je zoekt op 'small font' of iets in die geest. Hebben jullie enig idee welke dodelijke, verstopte sneltoetscombinatie ik nu weer ingedrukt hebt en wat ik er aan kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2008, 14:18
Verwijderd
Ah, ik had kennelijk uitgezoomd. Geen flauw idee hoe, maar ik kwam ergens een optie tegen om in te zoomen, en nu klopt het weer. Wat een gedoe zeg...

Enfin, mijn ogen doen geen pijn meer en ik heb weer wat tijd volgemaakt. Ha, en daar wordt ik nog voor betaald ook! Ha!

Oh, deze kan op slot dus. Sorry!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:53
Verwijderd
In & uit zoomen kan ook gebeuren via CTRL + Scrollknop van de muis. Misschien dat je dat per ongeluk hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 16:57
Verwijderd
Hm... volgens mij wilde ik ctrl-b doen, en dan komt mijn hand niet in de buurt van de muis, maar goed. Het is opgelost en het is weekeinde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten