Oud 25-04-2006, 15:28
MH
MH is offline
Hoi,

Zijn er eigenlijk ook mensen die niet op vakantie gaan, om andere redenen dan geldgebrek? Ben er wel benieuwd naar, vooral naar de reden.
Advertentie
Oud 25-04-2006, 15:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tijdgebrek .
Nou ja, het is nog niet zeker dat we niet op vakantie gaan deze zomer, maar we gaan er wel alvast vanuit. Ik moet namelijk voor september afstuderen, anders kan ik niet aan een nieuwe opleiding beginnen in september. En daarnaast hopen we rond de zomer te verhuizen.
Oud 25-04-2006, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, dit jaar ga ik wel. Maar vorig jaar ben ik niet gegaan, omdat ik nog hertentamens midden in de zomer had ( ) en een aantal vrienden gingen ook niet en de financiële middelen waren ook niet top. Moet wel zeggen dat ik dit niet nóg een jaar wil (maar dat komt ook omdat de zomer van vorig jaar in Nederland tegenviel), nu wil ik écht weer eens naar een altijd zonnig oord.
Oud 25-04-2006, 20:24
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga niet en niet omdat ik geen geld heb..
ik ga een paar dagen naar nijmegen voor de 4 daagse maar verder blijf ik hier..
Oud 25-04-2006, 21:49
Verwijderd
Ik ben de afgelopen jaren niet gegaan wegens geldgebrek en desinteresse, maar nu ik werk ga ik wel eventjes ergens naar toe om te relaxen.
Oud 26-04-2006, 10:04
Ieke
Ieke is offline
Waarscheinlijk gaat het niks worden, ik heb net de verkeerde tentamens niet gehaald. We hebben een nogal vervelend hertentamenrooster (laatste gewone tentamen, week vrij en dan iedere week 2 hers ingepland en dan aan het eind van de zomervakantie nog een week ofzo niks.)
Oud 26-04-2006, 11:11
MH
MH is offline
Ik was vooral op zoek naar principiële niet-vakantiegangers en ben bij hen benieuwd naar argumenten. In mijn omgeving zie ik allerlei mensen die principieel dingen afzweren (kroegbezoek, alcohol, vlees, stemmen, seks (jazeker), gebruik ov-kaart, rijles, etc), dus dan zullen er ook mensen rondlopen die principieel niet op vakantie gaan.
Oud 26-04-2006, 14:34
Verwijderd
Omdat ik dan net mama ben geworden (12 juni ben ik uitgerekend)
Oud 26-04-2006, 15:09
remy476
remy476 is offline
pff ik gelukkig niet want ik zou niet zonder vakantie kunnen. kga 2x deze zomer
Oud 26-04-2006, 16:16
Roadrunner
Roadrunner is offline
hm eerst wilden mn ouders bijna helemaal niet, niet vanwege geldgebrek maar omdat mn moeder autovrees en vliegangst heeft

maar we gaan nu wel maar dan wel in Nederland
Oud 26-04-2006, 19:20
__
__ is offline
ik ben nog geen enkel jaar niet op vakantie geweest en ik zou ook echt niet anders willen
Oud 01-05-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
CrazyMoon schreef op 26-04-2006 @ 15:34 :
oeh dan ben ik jarig!
(verder ook geen toevoeging aan 't topic of wat dan ook...)
Oud 22-05-2006, 08:16
Bell
Bell is offline
ik ga niet omdat ik geen zin heb....
Oud 22-05-2006, 08:26
Verwijderd
ik ga toch al bijna nooit op vakantie en ik ga dit jaar op kamers dus ik moet sparen
Oud 23-05-2006, 20:50
Verwijderd
Ik ga niet op vakantie. Heb het best naar m'n zin thuis.
Oud 23-05-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 26-04-2006 @ 20:20 :
ik ben nog geen enkel jaar niet op vakantie geweest en ik zou ook echt niet anders willen
helemaal mee eens

ok ik zit in een bevoorrechte positie, ben dit jaar al 2 keer weggeweest en ga deze zomer al 3 keer weg, maar ik zou echt niet zonder willen.
Oud 24-05-2006, 12:24
Ivo
Ivo is offline
Ik ben wel vaker niet op vakantie geweest. Mijn ouders gingen niet elk jaar op vakantie, soms vanwege geldgebrek, soms vanwege onze zomerkampen in combinatie met m'n vaders werk. Ook nu ik zelf in de gelegenheid ben op vakantie te gaan, zie ik het niet als een must.
Ten eerste wil ik in m'n schoolvakantie niet te lang van te voren alles ingeplant hebben. Liefst zo laat mogelijk plannen die vakantie, en dan maar kijken wie van m'n vrienden ook zin heeft om mee te gaan en op welke camping we terecht kunnen. Voor mij geen all-in vakantie met vlieg of busreis, maar gewoon lekker in de auto stappen en kijken waar we uit komen. Tentje mee, kooktoestelletje mee en afwachten wat de dag je brengt. En het liefst ook nog nieuwe gebieden binnen europa bezoeken, waar ik nog niet ben geweest. Zo vertrek ik vrijdag richting Polen, van de zomer misschien nog even naar Hongarije ofzo, maar daarvoor staat nog niks vast, ik heb nog niet eens vrij genomen van m'n werk daarvoor.
Hoe minder ingeplant, hoe relaxter ik het ervaar. En ook als je thuis blijft kun je gewoon 2 of 3 weken even helemaal niks inplannen en impulsief een dagje stad, strand, pretpark, natuur of whatever doen.
Oud 24-05-2006, 19:41
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend. Hij zou er geen problemen mee hebben het hele jaar door te werken. Ik ben gewend elk jaar toch wel 1x op vakantie te gaan en dus ook meestal in de zomervakantie dus we gaan dit jaar samen een weekje weg. Maar als ik geen initiaf had genomen, waren we niet gegaan.
Oud 24-05-2006, 20:37
PV
PV is offline
Ik ga een jaar of 5 al niet meer op vakantie. Dit jaar moet ik de hele zomer werken, eerdere jaren had ik sowieso geen zin om met mijn ouders mee te gaan, alleen gaan is me te veel geregel en met vrienden lijkt me ook niet zo'n succes. Dus dan maar niet Ben wel een dagje naar Parijs geweest en een dagje naar Londen, toch nog wat van het buitenland gezien.
Oud 10-06-2006, 19:56
~*kar*~
~*kar*~ is offline
had vakantie geboekt naar hongarije voor 10 dagen met n vriendin.. maar die vriendin is geen vriendin meer, en nu gaat ze met iemand anders, waar ik nogsteeds 180euro van krijg...
Oud 13-06-2006, 16:15
Konijn
Konijn is offline
Wij gaan ook niet op vakantie. De hele zomer door gaan we wel naar verschillende festivals, dus heb ik daarna ook geen geld meer voor vakantie. Maar al die weekendjes vind ik ook veel leuker dan een weekje weg.
Oud 13-06-2006, 16:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 26-04-2006 @ 15:34 :

Gefeliciteerd.

Ik ga niet op vakantie. Waarom eigenlijk niet.. goeie vraag Nja, ik ben vorige maand nog 10 dagen in Zweden geweest en ik red me wel thuis. Vooral omdat ik een aantal weken het huis voor mezelf heb. Heerlijk. Daarnaast speelt geld natuurlijk wel een rol. Maar de belangrijkste reden is eigenlijk dat ik makkelijk buiten het seizoen en/of buiten de vakanties kan gaan en daar dus ook gebruik van maken. Stukken rustiger, goedkoper en op veel plekken zelfs beter weer. Dus, ik ga wel in september of oktober of zo. We zien wel.
Oud 13-06-2006, 17:21
Bertje B.
Bertje B. is offline
Dit jaar geluk dat ik met me zus meekan, want met m'n ouders gaan we alleen in de herfstvakantie i.v.m. werk.
Oud 13-06-2006, 20:39
Experiment
Experiment is offline
Ik ga ook niet, ga op kamers en moet sparen. Ik ga dan ook liever eens in de twee jaar echt leuk op vakantie, dan elk jaar een beetje 'half' en niet echt doen wat je eigenlijk wil, omdat je op je geld moet letten.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten