Oud 01-06-2006, 13:27
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
AMSTERDAM - Even leek het erop dat het Nederlands elftal zonder een gebruikelijke rel naar het WK in Duitsland zou afreizen. De ophef rond de Bentley van HSV-verdediger Khalid Boulahrouz gooit echter roet in het eten. "Mijn droom is altijd geweest om een mooie auto te hebben, dan mag ik daar toch blij mee zijn? Ik heb er toch hard voor gewerkt? Hoezo filmsterrengedrag?", vertelt Boulahrouz verbeten in een deze week verschenen interview in HP/De Tijd.

Boulahrouz zou uit de gratie zijn geraakt bij bondscoach Van Basten toen hij voor een training kwam aanrijden in een Bentley. De verdediger van HSV Hamburg is na het incident zijn basisplaats bij Oranje kwijt.

Getergd door uitspraken van onder meer columnist Hugo Borst bijt Boulahrouz van zich af in HP/De Tijd. "Weet meneer Borst wel hoeveel auto's Dennis Bergkamp heeft? En dan heb ik het niet over de mínste auto's hoor, ook over Hummers, uitgebouwd en al. Dat had je niet gedacht van Bergkamp, hè? Is hij nu ook meteen een filmster?"

bron: nu.nl

- - -
Tsja, boeit zoiets nou echt? Als die jongen zo'n auto mooi vind, wie is Van Basten dan hem daarom uit de selectie te halen?
Oud 01-06-2006, 13:30
Rambo
Rambo is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 01-06-2006 @ 14:27 :
AMSTERDAM - Even leek het erop dat het Nederlands elftal zonder een gebruikelijke rel naar het WK in Duitsland zou afreizen. De ophef rond de Bentley van HSV-verdediger Khalid Boulahrouz gooit echter roet in het eten. "Mijn droom is altijd geweest om een mooie auto te hebben, dan mag ik daar toch blij mee zijn? Ik heb er toch hard voor gewerkt? Hoezo filmsterrengedrag?", vertelt Boulahrouz verbeten in een deze week verschenen interview in HP/De Tijd.

Boulahrouz zou uit de gratie zijn geraakt bij bondscoach Van Basten toen hij voor een training kwam aanrijden in een Bentley. De verdediger van HSV Hamburg is na het incident zijn basisplaats bij Oranje kwijt.

Getergd door uitspraken van onder meer columnist Hugo Borst bijt Boulahrouz van zich af in HP/De Tijd. "Weet meneer Borst wel hoeveel auto's Dennis Bergkamp heeft? En dan heb ik het niet over de mínste auto's hoor, ook over Hummers, uitgebouwd en al. Dat had je niet gedacht van Bergkamp, hè? Is hij nu ook meteen een filmster?"

bron: nu.nl

- - -
Tsja, boeit zoiets nou echt? Als die jongen zo'n auto mooi vind, wie is Van Basten dan hem daarom uit de selectie te halen?
de bondscoach?
Oud 01-06-2006, 16:19
Ketjing
Ketjing is offline
belachelijk dat je daarom uit de selectie wordt gezet. Zolang je je normaal gedraagt in de groep en op het veld is er niks aan de hand toch? En laat die jongen blij zijn met zijn auto
Oud 01-06-2006, 16:48
Fides
Fides is offline
Alsof de rest met een Fiat naar de training gaat

Ik geloof er overig niets van dat dit de reden is dat Boulah er niet in staat. Hij speelt de laaste tijd niet zo goed.
Oud 01-06-2006, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoop gezeik om niets.

Had het trouwens al in het "Opmerkelijke berichten"-topic gezet voordat ik zag dat het hier geplaatst was.
Oud 01-06-2006, 22:01
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2006 @ 19:15 :
Hoop gezeik om niets.

Had het trouwens al in het "Opmerkelijke berichten"-topic gezet voordat ik zag dat het hier geplaatst was.
Lijkt me onzin, een bentley maakt hem nog geen persoon met sterrenallures.

Topictitel aangepast voor opmerkelijke WK berichten
Oud 03-06-2006, 14:04
McDuck
McDuck is offline
"Mijn droom is altijd geweest om een mooie auto te hebben, dan mag ik daar toch blij mee zijn? Ik heb er toch hard voor gewerkt?"
Heerlijke nuchtere reactie.. En hij heeft ook gelijk vind ik. Als hij een mooie auto wil hebben en daar hard voor heeft gewerkt, wat valt er dan te zeuren? Alleen maar omdat hij in Oranje speelt wordt er zo'n ophef over gemaakt.
Oud 04-06-2006, 17:17
Cola
Cola is offline
Lol, wat een gezeik man
Als hij toch een Bentley wil dan neemt hij er toch 1, ik neem hem niks kwalijk, prachtige auto's. Ik had met dat geld exact het zelfde gedaan....
Oud 06-06-2006, 10:36
McDuck
McDuck is offline
MüNCHEN - De wereldvoetbalbond FIFA heeft de oorlog verklaard aan de "duivelse" elleboog op de velden. De arbitrage bij het komende WK in Duitsland is opgedragen om uiterst streng tegen deze vorm van spelverruwing op te treden.

"We moeten de goede spelers en de goede elementen in het voetbal hoe dan ook beschermen", zei FIFA-voorzitter Sepp Blatter maandag in München. "Ik hoop bij het WK in Duitsland veel doelpunten, veel goed voetbal en geen ellebogen te zien. Het ware voetbal moet overwinnen."

Bezoek

De Zwitserse preses was onlangs op bezoek bij de 21 geselecteerde arbitrale WK-trio's uit heel de wereld. "Ik heb hen slechts één instructie gegeven", legde Blatter uit. "Ze moeten speciale aandacht geven aan de elleboog, die een duivelse invloed heeft op het voetbal."

"Als een speler springt en hij houdt zijn armen niet bij zich of bij zijn lichaam dan is er sprake van een elleboog. De dader moet dan meteen rood krijgen." '

Bron: nu.nl

En terecht, ik erger me ook altijd kapot aan al die ellebogen. Mag meteen rood zijn van mij.
Oud 06-06-2006, 15:04
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het probleem is dat het vaak echter onduidelijk is, maar goed we zullen zien.
Oud 06-06-2006, 17:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McDuck schreef op 06-06-2006 @ 11:36 :
"Als een speler springt en hij houdt zijn armen niet bij zich of bij zijn lichaam dan is er sprake van een elleboog. De dader moet dan meteen rood krijgen."

Die Blatter moet zich écht een keer gaan bezighouden met het verzieken van een andere sport dan voetbal.
Oud 06-06-2006, 17:35
Verwijderd
Wie het met die stelling van Blatter eens is heeft volgens mij nog nooit gesprongen
Oud 06-06-2006, 18:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
McDuck schreef op 06-06-2006 @ 11:36 :
"Als een speler springt en hij houdt zijn armen niet bij zich of bij zijn lichaam dan is er sprake van een elleboog. De dader moet dan meteen rood krijgen."
Haha, in het geval dat de spelers deze instructie van bemoeial Blatter te letterlijk nemen zullen ze niet hoog van de grond af komen. Zal een grappig gezicht zijn.
Het is inderdaad moeilijk hier een goede instructie aan te geven, omdat ellebogen vaak van die "twijfelgevallen" zijn (bewust of per ongeluk) wat betreft de zaak of het rood is of niet.

Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 18:07.
Oud 06-06-2006, 18:23
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ik mag hopen dat de scheidsrechters niet zo blind op de regels afgaan als tijdens het WK onder de 20 waarbij je een gele kaart kreeg als je de bal aanraakte nadat er was afgefloten.
Oud 06-06-2006, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 06-06-2006 @ 19:23 :
Ik mag hopen dat de scheidsrechters niet zo blind op de regels afgaan als tijdens het WK onder de 20 waarbij je een gele kaart kreeg als je de bal aanraakte nadat er was afgefloten.
Ja, dat was ook zo'n kotsregel ja.
Oud 06-06-2006, 18:39
Gimme more beer
Citaat:
Bob de Beer schreef op 06-06-2006 @ 19:23 :
En ook weer Blatter. De man die buitenspel en het gelijkspel wilde afschaffen
Oud 06-06-2006, 20:02
McDuck
McDuck is offline
Natuurlijk gebruik je je armen als je zo hoog mogelijk probeert te springen. Maar er zijn grenzen. Het kan ook gebeuren dat een speler écht bewust een elleboog geeft en als de scheidsrechter dat ziet mag dat van mij wel meteen rood zijn. Ellebogen zijn echt een van de zuiverste vormen van spelbederf. Natuurlijk is voetbal een sport waar lichamelijk contact heel gewoon is, maar er zijn grenzen.
Oud 06-06-2006, 23:43
Gimme more beer
Citaat:
McDuck schreef op 06-06-2006 @ 21:02 :
Natuurlijk gebruik je je armen als je zo hoog mogelijk probeert te springen. Maar er zijn grenzen. Het kan ook gebeuren dat een speler écht bewust een elleboog geeft en als de scheidsrechter dat ziet mag dat van mij wel meteen rood zijn. Ellebogen zijn echt een van de zuiverste vormen van spelbederf. Natuurlijk is voetbal een sport waar lichamelijk contact heel gewoon is, maar er zijn grenzen.
En lees nu nog eens wat er staat
Oud 07-06-2006, 11:06
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2006 @ 00:43 :
En lees nu nog eens wat er staat
Ja dat klopt, die regel die ingevoerd gaat worden is een beetje aan de overdreven kant. Maar ik vind het wel goed dat er eens aandacht aan besteed word
Oud 07-06-2006, 11:13
Gimme more beer
Citaat:
McDuck schreef op 07-06-2006 @ 12:06 :
Ja dat klopt, die regel die ingevoerd gaat worden is een beetje aan de overdreven kant. Maar ik vind het wel goed dat er eens aandacht aan besteed word
Er werd volgens jou nog geen aandacht aan besteed? Je hebt die walgelijke serie vertoningen van Borst en van Gelder niet gezien?
Oud 07-06-2006, 12:16
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2006 @ 12:13 :
Er werd volgens jou nog geen aandacht aan besteed? Je hebt die walgelijke serie vertoningen van Borst en van Gelder niet gezien?
Nee niet gezien.
Wat ik wel vaak genoeg zie is dat spelers bewust ellebogen uitdelen en dat de scheidsrechters en grensrechters het óf niet zien óf niet zwaar genoeg bestraffen. In de Nederlandse competitie, in de Champions League, in de UEFA-Cup en in interlands. En dan kan Hugo Borst er wel een mening over hebben, maar dat verandert niet veel. En nu wordt er door de FIFA gezegd dat er extra moet worden opgelet voor ellebogen op het WK. Dat lijkt mij alleen maar een goede zaak.
Oud 07-06-2006, 16:06
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2006 @ 12:13 :
...waarbij het ook vaak daadwerkelijk ellebogen waren...
Oud 07-06-2006, 18:31
Gimme more beer
Citaat:
kalinho schreef op 07-06-2006 @ 17:06 :
...waarbij het ook vaak daadwerkelijk ellebogen waren...
Nou en? Dat heet spelverneuking. Voetbal speelt zich af op het veld en duurt 90 minuten. Daar is daarna niets meer aan te veranderen.

Ik ben echt fel tegen schorsingen achteraf, ook al zijn het moeilijk zichtbare overtredingen als elleboogjes.
Oud 08-06-2006, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2006 @ 19:31 :
Nou en? Dat heet spelverneuking. Voetbal speelt zich af op het veld en duurt 90 minuten. Daar is daarna niets meer aan te veranderen.

Ik ben echt fel tegen schorsingen achteraf, ook al zijn het moeilijk zichtbare overtredingen als elleboogjes.
Vroeger..... toen Jan Wouters gewoon nog zijn tegenstanders bloedend het veld liet verlaten...

en er nog vaak mee weg kwam ook!!
Oud 08-06-2006, 10:02
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2006 @ 19:31 :

rare redenering. Zal een mooie boel worden, iemand pleegd een moord, maarja, hij is niet op heterdaad betrapt. En de moord duurt maar 20 seconden en achteraf mag je niet straffen
Oud 08-06-2006, 10:33
Gimme more beer
Citaat:
kalinho schreef op 08-06-2006 @ 11:02 :
rare redenering. Zal een mooie boel worden, iemand pleegd een moord, maarja, hij is niet op heterdaad betrapt. En de moord duurt maar 20 seconden en achteraf mag je niet straffen
Als jij een zodanige overtreding pleegt dat justitie eraan te pas moet komen, verandert er natuurlijk niets. Overtredingen horen bij het spel, dus óp het veld.
Oud 13-06-2006, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bierkrattentekort dreigt door WK

Bierbrouwer Heineken vreest een tekort aan bierkratten. Door het warme weer en door het WK vliegen de kratten over de toonbank maar worden de bierkratten niet teruggebracht. De bierbrouwer denkt nog twee dagen zonder problemen bier te kunnen leveren.
Volgens Heineken worden de bierkratten voor andere doeleinden gebruikt,valt te lezen op RTLnieuws.nl. Zo maken mensen van de kratten tribunes of zelfs stadions. Volgens de bierbrouwer heb je voor een goede tribune al snel honderd bierkratten nodig.

Heineken voorziet dat de levering van bier de komende twee dagen niet in gevaar komt. Daarna kan er een knelpunt ontstaan, indien er niet voldoende kratten worden geretourneerd. Heineken zal morgen in enkele landelijke en regionale dagbladen een oproep plaatsen of de mensen de kratten terug willen brengen.
Oud 14-06-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-06-2006 @ 19:34 :

Bierbrouwer Heineken vreest een tekort aan bierkratten. Door het warme weer en door het WK vliegen de kratten over de toonbank maar worden de bierkratten niet teruggebracht. De bierbrouwer denkt nog twee dagen zonder problemen bier te kunnen leveren.
Volgens Heineken worden de bierkratten voor andere doeleinden gebruikt,valt te lezen op RTLnieuws.nl. Zo maken mensen van de kratten tribunes of zelfs stadions. Volgens de bierbrouwer heb je voor een goede tribune al snel honderd bierkratten nodig.

Heineken voorziet dat de levering van bier de komende twee dagen niet in gevaar komt. Daarna kan er een knelpunt ontstaan, indien er niet voldoende kratten worden geretourneerd. Heineken zal morgen in enkele landelijke en regionale dagbladen een oproep plaatsen of de mensen de kratten terug willen brengen.
moeten we maar aan de Juup
Oud 14-06-2006, 13:28
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-06-2006 @ 19:34 :

Wij hebben een bierkrattentribune
Oud 14-06-2006, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-06-2006 @ 13:21 :
moeten we maar aan de Juup
Inderdaad, beter toch?
Oud 15-06-2006, 18:06
paco de taco
paco de taco is offline
Drink gewoon Bavaria met je leeuwenhose aan
Oud 15-06-2006, 20:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
paco de taco schreef op 15-06-2006 @ 19:06 :
Drink gewoon Bavaria met je leeuwenhose aan
Bavaria... *KOTS*

Ronaldo kort in ziekenhuis
Duizeligheidsklachten en hoofdpijn waren de redenen dat Ronaldo gisteravond een bezoekje bracht aan het ziekenhuis in Königstein. Na onderzoek werden geen afwijkingen geconstateerd bij de aanvaller van Real Madrid.
De Braziliaan speelde afgelopen dinsdag nog tegen Kroatië een belabberde partij, maar of de gezondheidsklachten daar de reden voor waren, is niet duidelijk.
Voor de WK-finale in 1998 tegen Frankrijk kampte de spits ook al met gezondheidsproblemen. Hij kreeg door extreme vermoeidheid, stress en somberheid een aanval waarbij hij kwijlde, uitpuilende ogen kreeg en erg bleek zag. Hij speelde wel de finale, maar kon niet voorkomen dat Brazilië met 3-0 klop kreeg.

Bron: www.voetbal24.nl

Toch toevallig dat hij dit altijd tijdens een WK krijgt.

Laatst gewijzigd op 15-06-2006 om 20:06.
Oud 16-06-2006, 10:00
Wammus
Wammus is offline
Heb je al gezien hoe dik hij is. Vindt je het gek dat je dan klachten krijgt...
Oud 16-06-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 16-06-2006 @ 11:00 :
Heb je al gezien hoe dik hij is. Vindt je het gek dat je dan klachten krijgt...
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Overgewicht en die hitte en inspanning. Ze lieten ook bij Studio Sportzomer een stukje opnamen van hem zien waar op te zien was dat hij een beetje rondsukkelde op het veld Was wel grappig.
Oud 18-06-2006, 22:33
professor2
professor2 is offline
Fifa tracht staking bij Togo te voorkomen
(Novum/AP) - De Fifa heeft zich gemengd in het geschil over betalingen tussen de spelers van Togo en de Togolese voetbalbond. De wereldvoetbalbond vraagt de Afrikaanse voetballers om de WK-wedstrijd van maandag tegen Zwitserland niet te boycotten. Zondag reisde de Togolese selectie niet vanuit het trainingskamp naar de speelstad, iets wat gebruikelijk is op de dag voor de wedstrijd.

Fifa-woordvoerder Andreas Herren bevestigde zondag de bemoeienis van de voetbalbond in het Togolese conflict. "Toen we hoorden dat er problemen waren en dat sommige mensen niet wilden reizen, hebben we contact opgenomen met het team." Herren zei tevens dat een delegatie van de bond de spelers vertelde dat een boycot de slechtste optie is. Ook zei hij dat Togo bij een eventuele Togolese weigering om te spelen direct wordt gediskwalificeerd. Er volgen meer sancties.

De spelers van Togo zouden nog steeds wachten op hun premie voor de kwalificatie voor het WK. Otto Pfister, de Duitse bondscoach van Togo, stapte vorige week op nadat de spelers in staking waren gegaan vanwege een geschil over de premies. Drie dagen later keerde de Duitser op voorspraak van de spelers terug. Zijn Nederlandse assistent Piet Hamberg hield het voor gezien.

Togo verloor de eerste wedstrijd op het WK in groep G met 2-1 van Zuid-Korea, dat wordt getraind door Dick Advocaat. De Afrikanen spelen hun laatste groepswedstrijd tegen Frankrijk.
Oud 20-06-2006, 20:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Samen WK kijken is goed voor seks

Als koppels samen naar het WK kijken, bevordert dat het seksuele verkeer. Dat zegt de Duitse psycholoog Konrad W. Sprai.
De mannen moeten volgens Sprai hun spanning kwijt en de vrouwen zijn opgewonden geraakt door de atletische voetballers op het veld. En dat zijn ideale omstandigheden voor de 'derde helft'. "Als de man van de opwinding ook nog voor de televisie zou gaan zweten, dan is er helemaal geen houden meer aan", beweert dr. Sprai.

Bron: Telegraaf

Typisch weer een Telegraaf-bericht.
De koppels die naar het WK kijken krijgen dus nog een mooie 2,5 week samen.
Oud 23-06-2006, 21:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goud geld te verdienen als Poll finale krijgt

Graham Poll kreeg met zijn clowneske optreden in het duel Australië-Kroatië ongewild de lachers op zijn hand. De Engelse arbiter was in de slotfase samen met zijn assistenten de weg volledig kwijt en veroorzaakte veel commotie.

Zo repte The Guardian in zijn minute-to-minute-verslag smakelijk over zijn falen. 'Hij rijdt in een auto met vierkante wielen van het veld. Wat een joker!'

Poll vergat Josip Simunic uit het veld te sturen toen hij hem in de slotfase zijn tweede gele kaart had voorgehouden. Vervolgens floot hij af toen Australië op het punt stond 3-2 te maken. Waarna hij Simunic een derde gele kaart gaf en hem nu wel rood toonde. Om de wedstrijd vervolgens nog eens af te blazen.

De Engelse wedkantoren antwoordden razendsnel met aantrekkelijke quotes voor het geval Poll nog eens fluit dit WK. William Hill biedt 33 keer je inzet als Poll wordt aangewezen voor de WK-finale. Vóór zijn gestuntel in Stuttgart was dat nog vijf tegen één.

www.vi.nl

Zou Poll al in het vliegtuig richting Engeland zitten? Schandalig hoe hij gister gefloten heeft, helemaal de kluts kwijt...
Oud 24-06-2006, 10:55
Wammus
Wammus is offline
Tank valt Duitsland binnen

Twee Zwolse theatermakers zijn vandaag met een oranje tank Duitsland binnengevallen. Vanuit hun basis in het Gelderse Elst, vertrokken zij over de A12 naar de grens. De Zwollenaren worden vergezeld door oud-international Willy van der Kerkhof, die een versterking moet zijn voor het middenveld van het huidige Nederlands Elftal. Ver kwam de bemanning van de tank niet. Vlak na de Duitse grens werden zij van de weg afgehaald.

Bron .

Met filmpje. Zelf even op breedband of smallband klikken afhankelijk van je internetconnectie.

Echt te geniaal voor woorden en heel jammer dat ze het niet gehaald hebben.
Oud 24-06-2006, 17:55
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-06-2006 @ 11:55 :
Tank valt Duitsland binnen

Twee Zwolse theatermakers zijn vandaag met een oranje tank Duitsland binnengevallen. Vanuit hun basis in het Gelderse Elst, vertrokken zij over de A12 naar de grens. De Zwollenaren worden vergezeld door oud-international Willy van der Kerkhof, die een versterking moet zijn voor het middenveld van het huidige Nederlands Elftal. Ver kwam de bemanning van de tank niet. Vlak na de Duitse grens werden zij van de weg afgehaald.

Bron .

Met filmpje. Zelf even op breedband of smallband klikken afhankelijk van je internetconnectie.

Echt te geniaal voor woorden en heel jammer dat ze het niet gehaald hebben.
Toll!
Oud 28-06-2006, 10:38
Verwijderd
An Australian man has been arrested in Germany for an assault on an Italian man, following the football match between Australia and Italy. Witnesses say the Australian man, Lucas N., was about 20 meters away when the incident occurred.
The victim, Fabio G., suffered a fractured skull, cardiac arrest and has developed diabetes as a result of the attack. He is expected to recover in a few minutes.

^_^
Oud 09-07-2006, 11:35
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
http://www.youtube.com/watch?v=7QSHB...do%20france%20

Engels commentaar over Portugal
Oud 09-07-2006, 14:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-07-2006 @ 12:35 :
http://www.youtube.com/watch?v=7QSHB...do%20france%20

Engels commentaar over Portugal
Ik hou van de BBC crew
Oud 09-07-2006, 14:49
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-07-2006 @ 15:45 :
Ik hou van de BBC crew
Maak er 2 van.

Ik kijk wedstrijden op de BBC i.p.v. de NOS. De wisselwerking tussen de 2 commentatoren (ipv 1) is echt super en in tegenstelling tot een groot deel Nederlandse commentatoren komen zij wel over als liefhebbers.
Oud 09-07-2006, 15:24
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ja, ik vind het zo onbegrijpelijk dat ze in Nederland niet met 2 commentatoren werken, vaak veel beter, en je krijgt niet zoveel van die domme opmerkingen.
Oud 10-07-2006, 19:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 09-07-2006 @ 16:24 :
Ja, ik vind het zo onbegrijpelijk dat ze in Nederland niet met 2 commentatoren werken, vaak veel beter, en je krijgt niet zoveel van die domme opmerkingen.
Dan moeten ze niet van zo'n klunzen bij de wedstrijd zetten zoals bij het wielrennen, dan kan het altijd nog averechts werken.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten