Pff, ik herken mezelf wel in je (korte) post

Het is niet dat ik denk, of 'weet' dat mijn vriend bij een ander meisje is, maar gewoon het idee dat het kan. En ja, natuurlijk kan ik dan ook bij een andere jongen zitten, maar hij vertrouwt mij wel.
En ik denk trouwens ook niet dat het is van perse JOUW vriend niet vertrouwen. Jij hebt wss ook geen volledig vertrouwen in je ouders, vrienden, vriendinnen en je werkgever(s).
Ik heb er een duidelijk reden voor, ben vroeger genoeg belazerd door verschillende personen, en mijn huidige vriend heeft mijn vertrouwen ook ooit beschadigd. Maar nooit zo erg als zijn voorgangers. Het is erg moeilijk om je vriend te leren te vertrouwen.
Ook mijn vriend zegt dat ik niet bang hoef te zijn dat hij een ander heeft, of opeens niet meer van me houdt, niet meer bij me wilt zijn etc. Maar toch.. de angst is en blijft er gewoon, ookal is die angst nergens op gebaseerd.
Hoop dat jij ook weet dat de liefde die je hebt met je vriend sterker is als het gevoel dat jouw vertrouwen niet in orde is.
Het is enorm lastig meis, en als je meer wil weten of vragen, mag je me altijd een PM sturen.
Je weet niets zeker in het leven, en ik denk altijd maar dat we onze eigen zekerheden moete maken en blijven houden. Daarom blijf ik vertrouwen hebben in mijn vriend en onze relatie. Zo leer ik beetje bij beetje meer vertrouwen in hem te krijgen, en hem toe te laten in mijn leven (nja, vooral in mijn gedachtengangen).