Oud 14-08-2002, 20:13
purple
purple is offline
Hoi allemaal

ik heb snachts last van nachtmerries. en k kan ze in 2 verschillende soorten indelen. de 1ste is een gewoone enge droom waarbij ik droom over iets en dat maakt nooit echt heel veel indruk op me eigenlijk.
Maar de 2de soort droom is wel eng. want bij die word ik wakker met een ontzettende hard bokkend hart en dat sta ik wel ergens in mn kamer, of ik hou mn dak vast met het idee dat ik hem stevig moet vast houden want hij zakt in elkaar, of ik hang uit mn raam en hap naar adem, of ik doe het licht aan met het idee dat er iemand is (heb ik afgelopen wiekent 2 keer achter elkaar gehad).
Ook als ik aan het kamperen ben heb ik er ook last van want ik had deze vakantie ineens dat ik uit mn tent kroop en keihard begon te gillen. En vakanties hiervoor toen ik in een matrazen-lager (hoge berghut met als het ware 1 groot bed waar je met vele inslaapt) toen ben ik eruit gegleden met mn schenen helemaal opgehaald.
Dit zijn wat voorbeelden van de dromen die ik wel eens heb. en ik heb het idee dat het iets te maken heeft met claustrofobie (ofzo). ik heb vaak een vreemd gevoel in bijvoorbeeld auto's, lift, mn eigen kamer, tenten etc. dus ik denk dat mijn dromen ook hier door ontstaan.
maar wat ik nou wil vragen is heeft er iemand hier op het forum er ook last van en wat heeft ie er aan gedaan en dan met nadruk wat ie er zelf aan heeft gedaan dus niet in combinatie met psychologen of doktoren of pillen.
en als je er wel af bent gekomen m.b.v psychologen of doktoren of pillen wat houd dat dan in en hielp het ook echt.

nou ik hoop dat iemand me kan helpen want tis erg lastig voor mezelf en ook voor mensen die in mn omgeving slapen. want die worden er meestal wel wakker van.

alvast bedankt dan maar...

xxm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 17:48
purple
purple is offline
hoihoihoihoihoi

kan niemand mij helpen????
Oud 15-08-2002, 17:52
de doornvogel
de doornvogel is offline
Hewt zou best kunnen dat je claustrofobie hebt. dat heb ik ook. Doe dan de test:
ga op bed liggen, op je rug. Doe je armen strak langs je lichaam. Beeld je nu in dat je ligt vastgebonden en dat je je niet kunt bewegen. Daarvan raak ik in paniek. Kan ik amper ademen en binnen een minuut beweeg ik me alweer uit pure paniek. Vertel je het resultaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten