Oud 31-07-2006, 13:06
Kuuu
Kuuu is offline
Soms kom je wel eens van die dingen tegen die best wel grappig zijn. Zo kwam ik bijvoorbeeld een sticker achter op de bumper van een auto tegen met "I love 180" (met zo'n rood hart) of wat ik ook een paar keer ben tegen gekomen is "Ik ben tegen zinloos geflits" op het kenteken.

Komen jullie nog wel eens grappige dingen tegen?
Oud 31-07-2006, 13:24
KIET
KIET is offline
O, zat dingen die grappig zijn Ergens op vakantie in Hongarije, in het stadje stond een Landrover die volgens zijn stikker begrensd was op 300 km/h. Optimist.
Mijn ouders kwamen op Malta een lijkwagen tegen met als nummerbord 'Rip 1'.
Vorig jaar, op de eerste stop, stond er zo'n gigantische woonmobiel naast ons op de parkeerplaats. Kennelijk hadden ze zelf ook door dat dat geen succes zou worden bij hun eindbestemming, want op het karretje erachter stond hun Smart.
Een paar stoppen verder in een Duits plaatsje hadden ze een bouwplaats afgesloten, met een eigen verboden-voor-onbevoegden bord erbij in het Duits en Engels. Het Engels las: "Entrances to the Building Site are Forbade."
Sowieso is het geweldig als je in het voormalig oostblok bent en je wordt in je moderne, comfortabele auto ingehaald door een oude Lada of Fiat 127.
Op een camping waar we stonden hoorden we opeens een enorme knal. Iedereen naar voren lopen. Bleek dat er een autotransport onderweg een gloednieuwe VW Polo had verloren, zonder dat hij het zelf door had. De Polo was achteruit van de oplegger gevallen/gerolt, op de weg gestuitert, een 180 gemaakt en vervolgens zichzelf uiterst netjes - zonder schade - aan de kant van de weg tegen een paaltje geparkeerd. Sleuteltjes en alles zat er nog in. De politie heeft de auto meegenomen onder de noemer 'gevonden voorwerpen'.
We liepen eens met een groepje door de stad, en op een bepaald moment kwamen we één of andere Golf tegen, knalroze. We vroegen ons af wie er ooit op het idee is gekomen om dat ding te kopen. Het antwoord lag in briefvorm op de hoedenplank: "Hij was goedkoop."

En zo zijn er nog tal van dingen. Eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar iedere keer als mijn vader in de vakantie de auto weer eens om zeep helpt is het stiekem ook wel grappig

O, en ik heb verhalen gehoord van een Amerikaan die op als nummerbord 'No Plate' had gekozen. Na een maand kreeg hij 3000 bonnen thuisgestuurd. Hij kreeg namelijk alle bekeuringen van auto's die daadwerkelijk geen nummerbord hadden, en dat werd uiteraard genoteerd als 'no plate' - wat bij hem op z'n mat kwam
Oud 31-07-2006, 16:57
Ivo
Ivo is offline
Vorige week zaterdag dacht ik zelf 1 van de meest opvallende verschijnselen op de Duitse autobahn te zijn: Een mini met daarin 4 personen en op het dak een grote box (bijna ter grootte van het dak) met alle bagage en nauwelijks bodemspeling.
Mijn verbazing was echter groot toen ik een Eend met gesloten tandemasser inhaalde, die met zo'n 60 km/u de heuvel op kroop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten