![]() |
||
Citaat:
wat dacht je van nog vroeger in de ochtend?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het bos, in het bos, ik ga rennen en zwemmen in het bos ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Door de warmte heb ik mijn wandel, hardloop en joggingschema's een beetje moeten aanpassen, maar ga nu toch rijden op de racefiets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En inderdaad, op die manier verbrand je wel meer vet, maar het is beter om toch vantevoren even iets lichts te eten, een stuk fruit ofzo.
||
Citaat:
![]() En dat verhaal over gewrichten, beetje overdreven. Tenzij je als tientonner meteen te lang gaat lopen, of slecht schoeisel hebt / slecht loopt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen die harlopen treffen meestal wel je juiste voorbereidingen hoor, Marlou. Tegen deze hitte is eenvoudigweg niks te doen. Ik heb het laatst een keer geprobeerd en na tien minuten was ik al half dood. Heel vroeg opstaan is voor mij ook geen optie, het komt er op neer dat ik duim voor wat onweer. |
![]() |
|||
Citaat:
Zelf ben ik vroeger gaan lopen, en neem ik een fles koud water (leg ik de avond ervoor in de koelkast) mee. Hockeytraining hebben we ook anders ingedeeld, half uur lang intensief rennen trek je gewoon niet met 30+. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-08-2006 om 16:07. |
![]() |
||
Citaat:
Verder zou ik die koude fles van je niet te koud maken als iets slecht voor je is is het een plots verschil van temperatuur terwijl; je aan het bewegen bent. en een halfuur + rennen niet trekken met dit weer? Mijn peleton heeft op 3 man na de eindoefening gehaald, en het toch echt met hetzelfde weer af moeten leggen en geloof dat was wel wat langer dan een halfuur met kwalitatief minder voedsel en niet altijd genoeg water.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|