Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ok 't werd later een beetje 'te' maar ik zie niet in waarom ze niet haar nummer aan andere jongens mag geven...
|
![]() |
sjongejonge wat zeikt iedereen..
je mag toch wel gewoon met iemand anders bellen smsen.. als je t leuk vind smsen met die jongen zouk t gewoon doen, alleen niet tegen je vriend zeggen, want misschien vindie t niet zo leuk... hmm, naja, je moet je er niks van aantrekken, jij kan er toch ook niks aan doen wat je voelt, als je maar niet te ver gaat.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Begrijp me goed, vriendschap, ook met het andere geslacht tijdens een relatie vind ik een goede zaak. Mits je een grens kunt trekken.
|
![]() |
Niet alleen ik vind dat het nu beter is dat we stoppen met sms'en...de jongen waarmee ik sms'te heeft me verteld dat hij inderdaad meer voor me begon te voelen, en dat hij het zelf beter vond om niet meer zoveel te sms'en. Vooral dan, omdat hij wist dat hij teleurgesteld ging worden omdat ik al heel erg lang een vriend heb. Ik vind dit echt heel erg goed van hem! Dat hij zelf die beslissing heeft genomen...hij had net zo goed door kunnen gaan..en kijken of hij tussen mij en mn vriend kon komen.
En k ben het absoluut niet met Sister Bliz eens! Omdat ik het leuk vond om met een andere jongen te sms'en, ga ik nog niet direct vreemd! Ik ben het met je eens dat ik moet stoppen als ik het gevoel heb dat het té ver gaat, maar wij hebben samen, ver voordat we bij die grens waren, dit al besloten! Kusje Gup
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik bedoel ik moet er niet aan denken dat mijn toekomstige vriendje zegt dat ik mijn beste vriend (die ik elke dag bel en waar ik iedere dag kom) niet meer mag zien ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #134! Verwijderd | 497 | 08-09-2008 07:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wordt de winnaar van de verhalenwedstrijd? Ieke | 10 | 25-04-2004 13:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |