Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De oudste studenten die ik tegen ben gekomen waren wel in de zestig maar dat waren mensen die het min of meer 'voor spek en bonen' deden. We zien wel eens mensen die bij ons binnenkomen van dertig, maar die hebben dan vaak enkele jaren ervaring in een andere relevante functie (griffier, bijvoorbeeld). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over het algemeen is een stage niet verplicht in een universitaire rechtenstudie, maar toch wel aan te bevelen (werkgever vindt het interessant). Op zich zou ik me niet zo druk maken om de tijd die je er voor nodig hebt. De studie zelf ben je echt lang geen 40 uur per week mee bezig, dus het is best mogelijk om bv. een paar dagen per week aan het werk te gaan. Overigens zou ik je Maastricht afraden vanwege hun pgo-systeem. Uit eigen ervaring weet ik dat Groningen goed bevalt, maar Tilburg en ook Nijmegen staan goed bekend.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Studeren |
Welke masters mogelijk na University College? Kevin1111 | 30 | 25-09-2008 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken Dark Angel | 71 | 30-03-2002 08:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |