Oud 14-09-2006, 21:18
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Heb dringend een tweedehands fiets nodig, eisen zijn vrij miniem, als ie het maar doet. Ik heb er 15 euro voor over. In Utrecht zou fijn zijn
Advertentie
Oud 14-09-2006, 23:32
paco de taco
paco de taco is offline
Het is een flink bedrag, bij de lokale zwervers kun je een mooie halen voor dat bedrag
Oud 15-09-2006, 11:20
Femic
Femic is offline
Voor 15 euro kun je alleen terecht bij een junk. Gewoon rondom CS een junk die met een fiets loopt (of fietst) aanspreken: "Hey, mooie fiets!" Dikke kans dat ie vraagt of je 'm wil hebben.
Moet je geen gewetensproblemen hebben met het feit dat je je schuldig maakt aan heling en dat die junk van jouw geld zich weer even lekker de tering in snuift/slikt/spuit.
Oud 15-09-2006, 14:11
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Mja, dat heb ik laatst gedaan met een vriend die ook een fiets nodig had, maar toen kwam de politie er dus aan, meteen veel gezeik. Dus ik denk ik probeer het dit keer hier eerst een even
Oud 15-09-2006, 15:13
Ann
Ann is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1473669

misschien is dat iets... tis toch een fiets he
Oud 15-09-2006, 15:40
Verwijderd
Mocht je 15 euro over hebben voor een fiets met lekke banden, kapotte remmen (ze remmen wel, maar springen pas weer los als je even helemaal tot stilstand bent gekomen), een kapot voorspatbord en een niet-werkend achterlicht, die je bovendien uit Groningen moet komen ophalen, dan hoor ik graag van je dan wel gauw want morgen dump ik 'm bij de fietsenmaker (niet om gerepareerd te worden, maar omdat die misschien nog een onderdeel kan gebruiken)

als ik jou was zou ik voor bovenstaande racefiets gaan, dan moet je 'm ook even ophalen, maar je hebt vast OV en een fietsdagkaart is maar 6 euro

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 15:43.
Oud 16-09-2006, 12:34
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik moet wel iemand achterop kunnen dus een racefiets lijkt me niet zo'n goed plan

Nja, ik wacht nog even af en anders ga ik misschien toch maar weer eens richting station.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten