Oud 01-03-2002, 10:25
PrackaH
PrackaH is offline
Panters weigeren Edison

Hilversum - De Vliegende Panters weigeren de Edison die hun woensdag werd toegekend in de categorie kleinkunst.

De groep verwijt de organisatie gebrek aan fatsoen, omdat zij geen uitnodiging voor de uitreiking kreeg.

De Vliegende Panters zeggen wederom, evenals vorig jaar, via via van de nominatie te hebben vernomen. Een uur voor het begin van het gala hoorden zij bij toeval dat ze het beeldje hadden gewonnen. Terwijl de andere winnaars in het zonnetje werden gezet, zaten de panters `onuitgenodigd thuis op de bank'.

,,Wij worden gewoon gezien als een zapmoment van een laag Bekende Nederlanders-gehalte en daarom zeggen wij: Steek die televizierring maar in je bips'', aldus de panters.

Go Panters! Zet er maar een slotje op, want dit heeft verder geen enkele discussiewaarde, maar tis wel leuk om te lezen.
Oud 01-03-2002, 13:14
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Naja voor mij hoeft er geen slot op hoor Je kunt er toch over discussieren of je het er mee eens bent dat ze t zo gedaan hebben?
Ik vind het wel een koele actie, net goed!
Oud 01-03-2002, 14:06
Balance
Balance is offline
haha, wel een goede actie ja!
en wat stelt het eigenlijk voor zo'n televisierring.. ze verzinnen er steeds nieuwe dingen bij die steeds minder betekenen!
Oud 27-03-2002, 16:55
Spirit
Spirit is offline
ik geef ze groot gelijk.... Edison Award, ach ja zoveel stelde het nie voor ik vond ut nog allemaal afgezaagd gaan persoonlijk.
Oud 28-03-2002, 16:39
scala
scala is offline
wohaha echt koele actie groot gelijk trouwens, hoezow onproffesioneel om het niet eens te melden, laat staan uit te nodigen?? neej kan je bijna concluderen dat het nix voorstelt
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten