![]() |
|
Verwijderd
|
Een beetje een nietszeggend topic misschien, maar toch.
![]() Xgl voegt grafische effecten toe aan je X desktop: http://en.wikipedia.org/wiki/Xgl |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor de mensen die niet weten wat XGL is, vinden jullie hier een aantal filmpjes (waaronder een van de betere xgl-demonstratie filmpjes)
en hier een livecd. Eye-candy, maar vind dat er maar een paar features heeft die handig/nuttig zijn.
Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 19:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En trouwens laten we niet vergeten dat Apple het grootste gedeelte van hun OS ook heeft gejat, hè?!
|||
Citaat:
Door overbodige tierelantijntjes? Bewegingseffectjes die net iets overdreven zijn om het er natuurlijker uit te laten zien maar die daardoor hun kracht verliezen? Transparantie die dingen alleen maar onoverzichtelijker maakt? Dat soort dingen. Het voelt minder solide aan. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan mag je mijn lelijke auto voor in de plaats :') Sorry, maar ik vind dat best een stomme opmerking
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook alleen een kwestie van tijd voordat een idee herbedacht wordt door iemand anders. Dat iemand een idee bedenkt betekent nog niet dat niemand anders daar zelf ook niet op had kunnen komen. Het is misschien jammer voor de ene producent dat de andere producent iets van hem 'jat', maar dat zal diezelfde producent op zijn beurt ook doen of gedaan hebben. Dat is normaal in die wereld. Het is natuurlijk wat anders als produkten wel heel erg op andere produkten lijken! Ja, het is jammer dat als je een idee hebt, je concurrent dit idee vervolgens ook snel kan verwerken in zijn nieuwe product. Maar jij als producent zelf gebruikt ook zat goede concepten die je zelf niet bedacht hebt. Ik denk dus dat je van de meeste producten wel kunt zeggen, dit is gejat van dit of dat product. Daarom vind ik dat men vaak weinig recht heeft om met een beschuldigende vinger naar een ander te wijzen. In dit geval is er trouwens helemaal niks gejat, volgens mij. Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 18:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|