Omdat het nieuwe schooljaar weer is begonnen.
En omdat ik er achter ben gekomen dat het toch wel handig is met dit lekker weer om een fiets te hebben zoek ik een fiets.
Dus ben jij een fiets in Rotterdam en zoek je een stalling en iemand die op je fietst? En ben jij die fiets die ik zoek?
Ik heb nog een nostalgische oranje Batavus racefiets uit begin jaren '70. Moeten alleen nieuwe banden op, verder is ie oké. Mag je zo op komen halen (omg. Den Haag / R'dam)
Ik doe er niks mee maar vind t zonde om hem naar het oudijzer te brengen, heb liever dat iemand er nog plezier van heeft
200E schreef op 13-09-2006 @ 11:10 : Ik heb nog een nostalgische oranje Batavus racefiets uit begin jaren '70. Moeten alleen nieuwe banden op, verder is ie oké. Mag je zo op komen halen (omg. Den Haag / R'dam)
Ik doe er niks mee maar vind t zonde om hem naar het oudijzer te brengen, heb liever dat iemand er nog plezier van heeft
Nou, die racefiets klinkt ook goed voor mij, moet ik eerlijk toegeven. Nostalgische oranje racefiets, wat wil je ervoor hebben? Om maar abrupt ertussen te vallen.