Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
OT: saksische leverworst van de AH, het smaakt gewoon naar ijzer. Die van de Aldi is wel erg lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind de chocoladerepen met hazelnoten van verkade gemeen! Want ze stoppen er ongeroosterde hazelnoten in. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wat apart zeg, een stuk metaal. ![]()
||
Citaat:
![]() Dus dan kan ik hem niet meer eten en dat is best jammer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het raar dat er soms ergens op staat dat het suikervrij terwijl er toch toegevoegde suiker in zit, zal wel te maken hebben met het percentage ed, maar het is dan toch niet suikervrij...? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 'm maar weggegeven aan het broertje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vegetariërs eten idd wel kaas zonder dierlijk stremsel en dat maakt iemand echt niet minder vegetariër oid... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, de kant-en-klaar maaltijden van de AH vallen ook wel in de gevraagde categorie. Ziet er lekker uit, maar valt tegen qua smaak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het stom als ik naar een restaurant ga en daar zeg van 'hallo ik ben vegetariër, wat hebben jullie voor gaafs daarmee' en dat ik dan te horen krijg 'nou, we hebben een overheerlijke vissschotel'. Niet dat ik vaak naar restaurants ga, maar dit is wel het effect van lui die het niet nauw nemen met benamingen. Vegetariër zijn, dat is geen vlees en geen vis eten. Over kaas wordt gediscussieerd, gelatine ook, maar vlees en vis, daar blijf je gewoon van af als je jezelf graag vegetariër wil noemen. Anders kan iemand die leeft van de McDonalds ook wel zeggen van 'ik ben vegetariër maar ik bepaal zelf wat ik eet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan trouwens eens gekapt worden met de eeuwige vego-discussie?
||
Citaat:
Ot: wat ik verschrikkelijk vind is dat er op sommige dingen lekker misleidend staat zonder vet ed en het spul wel bol staat vd suiker.
Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geprobeerd mijn punt uit te leggen, maar dat schijnt niet te lukken. ![]()
||
Citaat:
Volgens mij zijn er toen veel klachten over binnengekomen want ze hadden later die reclame aangepast met iets van "mensen, let op hoor, dat bakje van hot&steamy zit maar voor de helft vol" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik houd al op. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 08:48. |
![]() |
||
Citaat:
Ik meen trouwens dat er vis zit in wat Albert Heijn verkoopt als 'vegetarische leverworst'. Ook hoorde ik ooit dat in Roosvicee visextracten zitten voor de kleur. En dat staat er dan weer op in de vorm van zo'n kutnummer. Kent men de 'Crunchy frog' sketch van Monty Python? Die zit nog verdomd dicht bij de werkelijkheid.
||
Citaat:
*fapfap*
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Eten & Drinken |
vegetarisch, ja of nee? Jsquare | 145 | 25-08-2009 16:12 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #43 Dark Phoenix | 500 | 08-01-2008 20:11 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Flora & Fauna |
Partij voor de Dieren Verwijderd | 74 | 07-12-2006 10:05 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |