Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat als je vriendin gaat vragen van wie je meer houdt er twee opties zijn: 1: ze voelt zich al wat onzeker 2: je verdeelt je tijd niet goed Je hoeft niet exact dezelfde passie te hebben, als er maar íets is wat je samen deelt. Mijn man vind het heerlijk om uren achter elkaar op de Playstation te spelen, mij krijg je daar met geen stok achter. Maar er zijn veel meer dingen dan dat waar we allebei een passie voor hebben, dus dat maakt niets uit. Bovendien weet ik dat hij het geen probleem vind om dat ding uit te zetten als ik hem dat vraag, dat scheelt ook weer. Belangrijk is denk ik ook wel dat je passie niet overal de kop opsteekt. Als ieder gesprek iedere keer weer daarop uitdraait kan dat een behoorlijke afknapper zijn. |
![]() |
|
naja, mn ex hield ook wel van muziek, maar stukje bij beetje bleek dat echt precies het tegenovergestelde te zien van waar ik van hou (ik hou van klassiek, metal, neo klassiek zei van dingen als, naja, als dit http://www.bo-monica.nl/index.html), dus dat werkt ook niet altijd
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 13:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dezelfde passie lijkt me niet helemaal goed, dan trek je elkaar alleen maar verder mee en verlies je contact met de werkelijkheid. Ik krijg het idee dat een werkelijke passie sowieso geen normaal verschijnsel is. Ik heb trouwens zelf geen passie dus ik zou het eigenlijk ook niet weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik denk niet dat ik moeite zou hebben met het delen van een vriend met een gitaar. Fantasieën daarentegen liggen iets moeilijker ^^. Ik vond het heerlijk om de repetities van mijn ex bij te wonen. Gedeelde interesses zijn handig. Het is een kwestie van verdelen en vooral ook hoe je het brengt. Je moet niet 'plots' een dag ervoor even melden dat je dat weekend maar niet komt/geen tijd hebt/andere dingen te doen hebt. Dat is gewoon kut. Als je een vriendin hebt, hou dan rekening met elkaar, plan, overleg. Wat niet inhoudt dat je geen spontane dingen kunt doen of dat er niet eens een keer iets tussen kan komen. Maar het is moeilijk als hij de hele tijd roept dat je positief moet denken, enorm uitkijkt naar die vrijdag en dingen hebt gepland en dan donderdags moet horen dat ze toch maar vrijdags iets anders gaan doen en hij maar niet komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind niet dat je dezelfde passies hoeft te delen. Denk dat het zou kunnen storen. Misschien vind die ander zich wel beter.
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Ik heb het altijd heel frustrerend gevonden dat al mijn vriendjes enorm a-muzikaal waren, maar dat kwam vooral doordat ze stuk voor stuk gigantisch vals met de muziek meezongen. Bovendien lijkt het me enorm leuk om samen muziek te maken. ![]() -edit- Ik ben in m'n vrije tijd bijna altijd wel met muziek bezig, die passie moet hij op z'n minst kunnen begrijpen.
||
Citaat:
Anyway, zelfde interesses helpt wel aardig, laatste paar vriendinnetjes waren hockeymeisjes, heb je in 't begin toch wat om over te praten. Maar verder heb ik geen echte 'passies', vooral hobbies die belangrijk voor me zijn. Ik vind het belangrijk dat ik daar niet in beperkt wordt, voor de rest maakt het me weinig uit. Als het mijn type niet is, merk ik het snel genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |