Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Laten we maar eerst bij het begin beginnen:
Citaat:
![]() (post dan niks,....)
Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 12:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -nee dat lukt niet, had het programma ook al verwijderd en toen ging het nog niet (nu weer geherinstalleerd). -geen idee, weet niet hoe je in die veilige modus komt Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je D-schijf (kan een indeling van je hardeschijf zijn, of een losse harde schijf) een beetje softwarematig "beschadigd" is. Om het automatisch te controleren en te repareren doe je het volgende:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij geeft aan dat er geen problemen zijn. |
![]() |
||||
Citaat:
| | V Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zou je eens een logje willen maken met hijackthis?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is veilig. |
![]() |
||
Citaat:
ff in het kort: het laat je draaiende processen, services, virussen en andere belangrijke informatie over je systeem zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scan saved at 22:02:53, on 30-9-2006 Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe C:\WINDOWS\System32\LVCOMS.EXE C:\Program Files\Winamp\winampa.exe C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe C:\WINDOWS\FixCamera.exe C:\WINDOWS\tsnpstd3.exe C:\WINDOWS\vsnpstd3.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe C:\Documents and Settings\tina\Bureaublad\hijackthis\HijackThis.exe C:\WINDOWS\system32\mspaint.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://google.icq.com/search/search_frame.php R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://google.icq.com R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe O4 - HKLM\..\Run: [DXM6Patch_981116] C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A O4 - HKLM\..\Run: [LVComs] C:\WINDOWS\System32\LVCOMS.EXE O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033 O4 - HKLM\..\Run: [FixCamera] C:\WINDOWS\FixCamera.exe O4 - HKLM\..\Run: [tsnpstd3] C:\WINDOWS\tsnpstd3.exe O4 - HKLM\..\Run: [snpstd3] C:\WINDOWS\vsnpstd3.exe O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Program Files\Unlocker\UnlockerAssistant.exe" -H O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe" O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll O9 - Extra button: Onderzoek - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file) O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary...r.cab31267.cab O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary...r.cab31267.cab O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://launch.gamespyarcade.com/soft...ch/alaunch.cab O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary...t.cab31267.cab O16 - DPF: {DECEAAA2-370A-49BB-9362-68C3A58DDC62} (SAIX) - http://static.zangocash.com/cab/Zang...84c831d43d35df O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing) O20 - AppInit_DLLs: C:\WINDOWS\System32\wmfhotfix.dll O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing) Heb je daar iets aan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Service pack 2 kan je installeren door windows zichzelf te laten updaten. Toen je naar de veilige modus ging, heb je toen wel tegen de pc gezegd dat hij in de veilige modus moest blijven? (Dat vraagt hij als je net in de veilige modus bent opgestart.) Oftewel: heb je op knopjes gedrukt die iets anders doen dan die map verwijderen? |
![]() |
||
Citaat:
Zoeken staat uiteraard onder Startmenu -> Zoeken -> Naar bestanden of mappen. Overigens: O16 - DPF: {DECEAAA2-370A-49BB-9362-68C3A58DDC62} (SAIX) - http://static.zangocash.com/cab/Zan...d43 d35df Zangocash in een pay-per-install affiliate program. Is dat wel zuivere koffie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nou zie ik dat die processen er wéér op staan ![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 00:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
En daarvoor kan je gebruiken: www.hitmanpro.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gebruik dan Spybot S&D.
|
![]() |
|||
Citaat:
Of kreeg je een foutmelding tijdens het verwijderen? Offtopic: Citaat:
Je start het ding, stel het een beetje in, ga dan ff een 15 a 20 minuten wat anders doen en dan kijken wat er wel/niet opgeschoont is. Je kan ook handmatig al deze programma's gaan installeren, maar dat is toch een zonde van je tijd
Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 18:04. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Goed ingesteld hoef je alleen op Start te drukken en als je een half uurtje later terug komt, is je computer vrij van spyware. Wat kan daar nou kut aan zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik maak me meer druk om die map die ik niet kan verwijderen dan die processen. Wat hitman pro betreft.. ik heb dat programma al een keer op mn computer gehad en ik vind het maar een vervelend programma. Eigenwijs misschien, maar ik ga dat er echt niet weer op zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je Service Pack 2 niet via Automatische updates wilt installeren kun je ook op de onderstaande link klikken en het pakket downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=nl (258,4 MB) Het pakket dat je via Automatische updates binnenhaalt is wel kleiner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is hetzelfde als de deur open laten staan, gaan winkelen en dan verbaast zijn wanneer alles gejat is. Op zijn minst zou je een antivirusprogramma moeten installeren, een firewall en een ad-awareprogramma. Hiervan zou ik aanraden om NOD32 of Avast (antivirus), Sygate Personal Firewall Free en Spybot Search & Destroy te installeren. Hiermee los je je problemen ook al een heel eind op, het is gewoon een spy-/malware probleem veroorzaakt door slechte beveiliging. Niet zomaar op alles "OK" of "JA" klikken helpt al een heel eind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou ook nog een virusscannertje kunnen installeren ja. Ikzelf gebruik AVG Free Edition. Maar de meeste zaken worden vandaag de dag volgens mij veroorzaakt door beveiligingsproblemen in de browser en spyware dat met bepaalde programma's gebundeld zit. Het is dus zaak dat je browser in orde is. Een handige functie van Hitman Pro vond ik de SurfRight optie. Daarmee krijgt Internet Explorer minder rechten, en kan er dus ook geen kwaadwillige software geïnstalleerd worden. Althans, dat hoop je. Ik heb een paar keer anti-spyware programma's gebruikt. Zoals AdAware en de genoemde Spybot Search & Destroy. Maar gek genoeg verwijderde die niks. Ook duurt het zo verschrikkelijk lang voordat zo'n scan klaar is. Ik kan me voorstellen dat dat niet je hobby is. Maar of dit probleem nou met spyware te maken heeft... Een groot percentage computers bevat spyware. Maar ik vraag mij af of dit wel aan spyware ligt. TS heeft trouwens wel eerder initiatief getoond haar computer op orde te houden door Hitman Pro te installeren. Dus het valt allemaal best mee. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |