| 

Ik  werk in een schoenenzaak en moest vandaag ongeveer vier vuilniszakken schoenen opruimen die mijn baas te oud en te tuttig vond om nog te verkopen. Zelf vind ik ze juist zo fout dat ze weer cool worden. Ze zijn in de maten 36 tot en met 44 en het zijn allemaal damesschoenen. Ze zijn wit, beige, bruin en zwart. Ze zijn bijvoorbeeld leuk voor toneel of voor andere kunstzinnige projecten. Je kunt ze natuurlijk ook zelf aantrekken, want het is echt wel topkwaliteit en ze zitten fantastisch. Ze werden ooit verkocht als gezondheidsschoenen en zijn superdegelijk. Ik verkoop ze per zak en dus niet per paar omdat ik er snel vanaf wil. Er zitten verschillende maten, soorten en kleuren in één zak. Sommige zijn verschoten, maar sommige zijn zo nieuw dat ik ze nog uit het plastic moest halen. Ze zijn stuk voor stuk aan de bovenkant van leer en de zolen zijn van rubber of van leer. Ik heb ze per paar bijeen gebonden. Je kunt ze ophalen op mijn werk in Utrecht. Belangstellenden kunnen mij pm-en.

|