Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Want je betaalt met mce voor dingen die je ook gratis van het net af kan plukken. Ik weet dat windows vergelijkingspagina op microsft.com te vinden is, maar kan hem zo ff niet vinden. Citaat:
Zelfs het upgraden van een linuxdistributie (suse), had ik problemen. Dus daarom raad ik ook aan om geen upgrade cd aan te schaffen.
Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 21:01. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het bestaande OS upgraden zou ik ook niet doen, gewoon altijd formatteren en opnieuw beginnen. ![]()
||
Citaat:
Want die van mij heeft ook enkele verborgen partities met daarop een ghost-image. Wat ik je aanraad is om een normale installatiecd (geen upgrade) aan te schaffen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
nog meer nieuwe zooi Verwijderd | 500 | 02-08-2010 20:55 | |
Software & Hardware |
Asus p5k mobo, E6750 cpu en dan windows xp 32 bits? Verwijderd | 11 | 08-01-2008 17:31 | |
Software & Hardware |
Windows Media Center DxpZ | 1 | 24-02-2007 11:44 | |
Software & Hardware |
Aldi aanbieding : 799 Euro, Medion Verwijderd | 82 | 19-12-2006 17:09 | |
Software & Hardware |
[Media Center] TV-Kaart ondersteuning Verwijderd | 0 | 13-04-2006 14:03 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 |