Oud 09-03-2007, 22:59
Not for Sale
Not for Sale is offline
Na het 'teken de forummer boven je'-topic kreeg ik de smaak van het portretteren in Photoshop te pakken, dus heb ik er nog maar 2 gemaakt.

Ze zijn 100% gebrusht, wel nagetekend, niet overgetrokken of fotomanip, ik vind het zelf meer schilderen maar 't is maar net hoe je het ziet.

Ik hoor graag tips en kritiek in ieder geval. Ja, het zijn forumsters

Eén:

origineel

En twee:

origineel
Oud 10-03-2007, 05:17
Verwijderd
die 2e is echt slecht, zeker vergeleken met de eerste, die is best goed, probeer die stijl een beetje vast te houden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 07:16
Verwijderd
Bij de tweede, bij Nikkie , zijn de wangen iets te rozig en zou wat detail bij de mond het een stuk mooier maken denk ik.

maar verder, gaaf!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 14:37
Verwijderd
De eerste is inderdaad stukken beter.

De tweede mist de (essentiële) uitstraling van het meisje, omdat de ogen minder blijheid uitstralen en de mond te weinig detail bevat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 15:43
Not for Sale
Not for Sale is offline
k, bedankt voor comments so far.

Het was wel mijn bedoeling dat de 2e over het algemeen wat minder detail had. Maar zijn ze gelijkend? Anatomisch?

Misschien werk ik de mond nog een beetje uit, ik geloof dat z0p en N00dles daar wel gelijk over hebben.
Oud 11-03-2007, 17:33
Qimm
Qimm is offline
Bij die tweede is alles wazig en met weinig detail behalve de ogen. Die passen helemaal net in het plaatje. En ik vind het een beetje karikatuur-achtig overkomen

Die eerste vind ik echt heel mooi
Oud 11-03-2007, 22:50
Verwijderd
De verhoudingen in die tweede zijn gewoon heel anders dan op de foto. Maar op die eerste is het idd behoorlijk goed gegaan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 11:24
xyz
xyz is offline
beiden erg mooi (de eerste mooier dan de 2de). Ook merkte ik toen ik de tweede keer keek, dat die eerste net zo goed een man kon zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten