Oud 30-06-2002, 14:18
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Dat vraag ik me af. Mijn vriend is op zich best blij als ik ongesteld ben, omdat het betekent dat ik niet zwanger ben, ook al gebruik ik de pil, hij maakt zich toch zorgen. (natuurlijk is dat gevoel na 2/3 dagen weg omdat ie dan weer wil...lol). Maar id het voor alle jongens die onveilig seks hebben met hun vriendin een opluchting als ze ongesteld is?

xxx Tarona
Oud 30-06-2002, 19:01
sparkling star
sparkling star is offline
ja ik ben wel een meisje, maar ik ga toch reageren! ik ben ook aan de pil, maar soms doen we het zonder condoom, en deze maand was ik toch heel bang dat ik niet ongesteld ging worden... want ik was al 3 dagen overtijd, maar vanmorgend zijn ze uiteindelijk doorgekomen, wat een opluchting!!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:28
ZHAzha
ZHAzha is offline
ben ook een meisje

Mijn vriend en ik doen het altijd zonder.. ben wel aan de pil...maar die vergeet ik ook welleens

Dus als ik ongesteld ben.. issut wel een opluchting vooral voor hem...
Oud 30-06-2002, 21:30
Vinzz
Vinzz is offline
toen we nog condoom gebruikt had ik dat ook wel ene beetje ja!! maar met pil maak ik me geen zorgen.....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik niet, ik heb zoiets van "in principe gaat er niets mis, maar als er iets misgaat komt t ook wel goed allemaal...".
Oud 30-06-2002, 23:18
Mark
Mark is offline
Citaat:
Jongens: Vriendin ongesteld een opluchting?

NEE!

Ongesteld --> geen sex...

Mark
Oud 30-06-2002, 23:29
the_man32
the_man32 is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:
Mijn vriend is op zich best blij als ik ongesteld ben, omdat het betekent dat ik niet zwanger ben, ook al gebruik ik de pil, hij maakt zich toch zorgen.
Ik wil jullie even wat uitleggen over de pil..(en even tussendoor ik ben een meisje(en slik zelf ook de pil), maar post effe op iemand anders zn naam.. )

de hormonen in je lichaam zorgen ervoor dat je ongesteld wordt. als je zwanger bent worden deze hormonen stop gezet zodat het 'kindje' rustig kan groeien. en wordt je dus ook niet meer ongesteld..

als je de pil slikt wordt dit proces nagebootst; in de pil zitten dezelfde hormonen als in je lichaam. alleen komt er als je de pil slikt geen eitje vrij; je hebt een soort 'nep-ongesteldheid', hierdoor blijf je dus ongesteld worden, ook al ben je zwanger.

dus meisjes: ook al zijn jullie ongesteld met de pil, het betekent niet meteen dat je niet zwanger bent!!

ik wil jullie niet bang maken, maar ik wil alleen maar zeggen dat het geen zekerheid kan geven over het niet-zwanger zijn!

ik hoop dat het een beetje duidelijk is..

xxies

Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 23:32.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 23:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nou nee, ik zorg er gewoon voor dat zoiets veilig gebeurt.
Oud 01-07-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, ieder z'n smaak, sommigen vinden ketchup ook niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 02:00
skyscraper
skyscraper is offline
ja, dat heb ik best erg. Ik vindt het wel fijn om te horen dat ze ongesteld is. Maar na 2 dagen vind ik het wel weer goed geweest. Dan is het overtuigend genoeg
Oud 01-07-2002, 07:20
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Citaat:
the_man32 schreef:

Ik wil jullie even wat uitleggen over de pil..(en even tussendoor ik ben een meisje(en slik zelf ook de pil), maar post effe op iemand anders zn naam.. )

de hormonen in je lichaam zorgen ervoor dat je ongesteld wordt. als je zwanger bent worden deze hormonen stop gezet zodat het 'kindje' rustig kan groeien. en wordt je dus ook niet meer ongesteld..

als je de pil slikt wordt dit proces nagebootst; in de pil zitten dezelfde hormonen als in je lichaam. alleen komt er als je de pil slikt geen eitje vrij; je hebt een soort 'nep-ongesteldheid', hierdoor blijf je dus ongesteld worden, ook al ben je zwanger.

dus meisjes: ook al zijn jullie ongesteld met de pil, het betekent niet meteen dat je niet zwanger bent!!

ik wil jullie niet bang maken, maar ik wil alleen maar zeggen dat het geen zekerheid kan geven over het niet-zwanger zijn!

xxies
dan val je net in die ene ongelukkige 0,1 procent, want de pil is 99,9 procent veilig.
Oud 01-07-2002, 13:36
sparkling star
sparkling star is offline
idd, maar ik had deze maand een paar keer vergeten de pil te nemen, maar ik had wel ze binnen de 12 uur daarna ingenomen, dus ik was wel een beetje bang dat ik zwanger ging zijn, gelukkig dus niet!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 14:07
sas_andrea
sas_andrea is offline
mijn vriend is dan wel opgelucht ja, maar dan heeft ie weer zoiets van dat moet gevierd worden... en ja, dan gaan we weer, zelfs als ik ongesteld ben. (tegenwoordig...)

Ikzelf ben ook altijd wel opgelucht... maar ik neem echt goed regelmatig, elke avond om 10 uur, ik zit er hoogstens een keer een kwartier naast...
dus echt bezorgd erom ben ik niet, vergeet m nl nooit... is me dan pas 2 keer gebeurd, en dat was toen ik er net aan zat....
Oud 01-07-2002, 17:14
Cerberus
Cerberus is offline
als mijn vriendin de pil vergeten is doen we het met condoom en als we die niet bij de hand hebben,doen we het niet... je kan ook veel plezier beleven zonder te neuken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:24
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
snowboarder schreef:

NEE!

Ongesteld --> geen sex...

Mark
Voor jou misschien ja, anderen hebben ook dan veel lol . (vingerverfen anyone )
Oud 01-07-2002, 20:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
the_man32 schreef:

xxies

Dat is dacht ik niet helemaal waar... Het klopt idd dat je een 'nep-ongesteldheid' krijgt, maar als je met de pil helaas tot die ongelukkige 0,1% valt dat je alsnog zwanger raakt, wordt je niet meer nep-ongesteld. Dan blijft het toch uit. Niet bij iedereen, bij sommigen gaat het gewoon door, die gevallen zijn er ook. Maar normaliter blijft ook je nep-ongesteldheid uit bij zwangerschap.
Maar ik kan het nog wel leuker vertellen, ik ken een meid die had anderhalf jaar een vriend waar ze nogal regelmatig mee aan't rampetampen was en die voelde zich op een ochtend niet zo lekker. Zware maagkrampen ed. Is naar de huisarts toegegaan die haar fijn kwam melden dat ze aan't bevallen was. Ze was de hele 9 maanden ongesteld geworden, geen grammetje aangekomen en heeft er nooit iets van gemerkt. Ja, die moet je ook hebben he? 't Is lullig, maar je doet er dan weinig meer aan.
Oud 01-07-2002, 21:35
kingetje
kingetje is offline
Citaat:
sparkling star schreef:
ja ik ben wel een meisje, maar ik ga toch reageren! ik ben ook aan de pil, maar soms doen we het zonder condoom, en deze maand was ik toch heel bang dat ik niet ongesteld ging worden... want ik was al 3 dagen overtijd, maar vanmorgend zijn ze uiteindelijk doorgekomen, wat een opluchting!!!
Uhhh je hoeft geen condoom meer te gebruiken als je aan de pil zit he. Tenzij hij besmet is met hiv virus of hij heeft al vaker sexueel contact gehad met een ander meisje.
Oud 02-07-2002, 01:38
tortelduif
tortelduif is offline
je kan ook ongesteld raken als je zwanger bent !! vraag maar na ik ben het recultaat !!!! succes liefzzzzz xxxxxxxx moi enne ik ben ook opgelucht als mijn vriendin ongesteld is daarniet van maar wees er nooit zeker van geloof mij !!!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:31
Verwijderd
mijn vriend vind het vreselijk dat ik ongesteld ben om 2 redenen:

1. ik verga van de pijn
2. ik ben niet zwanger.

Mijn vriend die wil zo graag een kind(en ik ook) en hij kan er gewoon niet op wachten, maar we wachten totdat we dat kind alles kunnen bieden wat we vinden dat een kind moet hebben als t te wereld komt!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:51
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
kingetje schreef:

Uhhh je hoeft geen condoom meer te gebruiken als je aan de pil zit he. Tenzij hij besmet is met hiv virus of hij heeft al vaker sexueel contact gehad met een ander meisje.
Sommige mensen nemen liever het zekere voor het onzekere.
Oud 02-07-2002, 10:56
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Ik snap wel wat je bedoelt

Toen ik net een maandje ofzo aan de pil was, was mijn vriend elke keer toch stiekem een beetje bang dat ik zwanger kon raken.
En dus ook blij als ik ongesteld werd. Nu is dat helemaal over, maar dat is dus, imo, niet zo gek hoor.
Oud 02-07-2002, 20:55
Gwen.
Gwen. is offline
Tis toch altijd weer een bestiging dat je echt niet zwanger bent. Maar het blijft een kutte gebeurtenis natuurlijk, al dat gekut met tampons en pijn en blah.
Oud 02-07-2002, 21:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:

ik mag hopen van niet zeg, ik ben dat dik irritant en ontzettend kwaad enzo en hij mag niet aan me zitten (nou ja veeel minder)
Oud 07-07-2002, 11:31
Isischild©
Isischild© is offline
Ik = meisje.

Ik slik netjes elke dag de pil, dus waarom zou ik me zorgen maken? Mijn vriend weet dat, dus wij gaan niet stressen om niks!
Oud 07-07-2002, 11:47
sneakie
sneakie is offline
Maar mijn vriendin slikt elke dag tussen 10 en 11 altijd de pil, maar maakt het echt wat uit als er misschien een uurtje verschil zit bij het slikken van de pil?
Oud 07-07-2002, 23:03
Nate
Nate is offline
Citaat:
sneakie schreef:
Maar mijn vriendin slikt elke dag tussen 10 en 11 altijd de pil, maar maakt het echt wat uit als er misschien een uurtje verschil zit bij het slikken van de pil?
Nah.. hangt van de pil af denk ik maar over 't algemeen maakt 't pas na een uurtje of 12 wat uit...
Oud 08-07-2002, 12:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn vriend houdt zich daar volgens mij niet zo erg mee bezig alleen een keer toen ik me er zelf druk over maakte..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 15:26
Isischild©
Isischild© is offline
Citaat:
sneakie schreef:
Tip: lees eens de beschrijving van de pil van je vriendin. Heeft mijn vriend ook gedaan, en dat scheelt een hoop stress! Het maakt na 12 uur na de 24 uur pas wat uit (volg je het nog?). Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Geen positiekleding!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten