![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
mijn vriend is dan wel opgelucht ja, maar dan heeft ie weer zoiets van dat moet gevierd worden... en ja, dan gaan we weer, zelfs als ik ongesteld ben. (tegenwoordig...)
Ikzelf ben ook altijd wel opgelucht... maar ik neem echt goed regelmatig, elke avond om 10 uur, ik zit er hoogstens een keer een kwartier naast... dus echt bezorgd erom ben ik niet, vergeet m nl nooit... is me dan pas 2 keer gebeurd, en dat was toen ik er net aan zat....
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat is dacht ik niet helemaal waar... Het klopt idd dat je een 'nep-ongesteldheid' krijgt, maar als je met de pil helaas tot die ongelukkige 0,1% valt dat je alsnog zwanger raakt, wordt je niet meer nep-ongesteld. Dan blijft het toch uit. Niet bij iedereen, bij sommigen gaat het gewoon door, die gevallen zijn er ook. Maar normaliter blijft ook je nep-ongesteldheid uit bij zwangerschap. Maar ik kan het nog wel leuker vertellen, ik ken een meid die had anderhalf jaar een vriend waar ze nogal regelmatig mee aan't rampetampen was en die voelde zich op een ochtend niet zo lekker. Zware maagkrampen ed. Is naar de huisarts toegegaan die haar fijn kwam melden dat ze aan't bevallen was. Ze was de hele 9 maanden ongesteld geworden, geen grammetje aangekomen en heeft er nooit iets van gemerkt. Ja, die moet je ook hebben he? 't Is lullig, maar je doet er dan weinig meer aan.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mijn vriend vind het vreselijk dat ik ongesteld ben om 2 redenen:
1. ik verga van de pijn 2. ik ben niet zwanger. Mijn vriend die wil zo graag een kind(en ik ook) en hij kan er gewoon niet op wachten, maar we wachten totdat we dat kind alles kunnen bieden wat we vinden dat een kind moet hebben als t te wereld komt! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik snap wel wat je bedoelt
![]() Toen ik net een maandje ofzo aan de pil was, was mijn vriend elke keer toch stiekem een beetje bang dat ik zwanger kon raken. En dus ook blij als ik ongesteld werd. Nu is dat helemaal over, maar dat is dus, imo, niet zo gek hoor.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Geen positiekleding!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|