Oud 10-07-2002, 21:37
aquafemme
aquafemme is offline
Wat doe jij als je piercing gevoelig wordt en rood? Gebruik je een bepaalde manier van schoonmaken enz enz enz?

Mijn navelpiercing is voor de zoveelste keer ontstoken, maar wil hem er nog niet uithalen...

Iemand tips?

Thanks,

-x- Femke

Oud 10-07-2002, 21:58
Verwijderd
Ik mocht de eerste twaalf weken niet zwemmen en ik moest mijn piercing vier keer per dag met alcohol "schoonmaken" (heen en weer bewegen) en nog eens twee keer per dag ('s morgens en 's avonds) met zeep (van Zwitsal).
Misschien moet je dat eens proberen?

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:37
Vice
Vice is offline
De piercing iedergeval niet eruit halen. Een paar keer per dag een ijsblokje tegenaan houden. Na een paar dagen is piercing verdwenen. Zo niet, ga naar de huisarts. Die geeft je een zalfje ervoor.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:38
Vice
Vice is offline
piercing moest onsteking zijn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:08
xxxGirlyxxx
xxxGirlyxxx is offline
mijn piercing was ook effetjes ontstoken je moet water mengen met een beetje zout (lauw water) in een beker of kom doen beter op je buik drukken even gaan liggen met beker erop houden zodat dat zout er goed intrekt en dan gaan staan en beker eraf halen als je dat een paar keer doet lukt het wel je kan ook dat werkt ook heel erg goed seba med kopen kan je gewoon bij etos ofzo halen en het daar 2/3 x per dag mee wassen dan is het ook heel snel weg!

suc-6 =xx-
Oud 11-07-2002, 20:34
Verwijderd
hmzz ik denk dat je er het beste niej teveel aan moet zitten en kleertjes dragen die er niej tegen aan drukken/irriteren

k heb zelf labret onder men lip, soms doettie wel ineens veel zeer als k wakker wordt, dan hebbik der op gelegen ofzow denk ik...doe der nix aan, gaat vanzelf weer over...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:38
Desp
Desp is offline
Heb zelf ook piercing gehad, is behoorlijk gaan ontsteking. Van de dokter moest ik hem zeker vier keer per dag goed reinigen van alcohol, zorgen dat er verder zo min mogelijk irriteerde - dus geen dingen tegen aan drukken (hmm, hij zat in mijn kin, dus duwde mijn tanden er wel tegen).
En tja.. echt goed ontsmetten dus..

(ik heb hem er uiteindelijk uit gehaald, omdat mijn tanden beschaadigden... )
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:22
jollie17
jollie17 is offline
Ik heb ook een navelpiercing maar als ik hem schoonmaak dan komt er een beetje pus ofzo uit (tis groen/wit). Is t nu ontstoken??
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:11
Desp
Desp is offline
Citaat:
jollie17 schreef:
Ik heb ook een navelpiercing maar als ik hem schoonmaak dan komt er een beetje pus ofzo uit (tis groen/wit). Is t nu ontstoken??
Dat kan je, maar het kan ook gewoon een soort smeer zijn... Gewoon goed schoonhouden!!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:42
moedergans
moedergans is offline
Ik heb hiet ook een tijd last van gehad. Het enigste wat je juist echt niet mag doen (wat ik gehoord heb) is met zout spoelen.

Weet je wat bij mij goed helpt? Als je hem hebt gezet krijgt je zo'n flesje mee waar je het mee moet schoon maken. (ben de naam ff kwijt). Als dit spul niet meer helpt moet je het volgende doen. Water koken, dit mengen door dat spul wat je had en vervolgens het flesje laten afkoelen in de koelkast. Dit kun je altijd blijven gebruiken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, bij mij hielp het heel goed!

Moedergans
Oud 12-07-2002, 13:54
*Night wish*
*Night wish* is offline
heejz
het is goed om je piercing zuiver te maken met zeezout, daar wordt hij het erste beter van. Verder is het ook goed als je er 2 x per dag een beker men ater en een beetje biotex opzet. of als je er niet tegen kan moet je een xtje titanium proberen en niet chirurgisch staal, kan ik nl ook niet tegen
suc6 ermee
toedelsss --xxxx-- ellen

,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten