![]() |
|
Goed.. ik moet er dan ook maar aan geloven (lees hier waaraan en hier het gedicht van Reynaert in deze uitdaging)
soms betrap ik mij op de gedachte (ergens stom, ik vraag er niet en zij al helemaal niet om) dat ik natuurlijk niet voor haar de eerste was die haar zo zag liever denk ik dat zij liever nooit een ander had gehad maar zoals ze soms kan zeggen (gisterochtend zelfs nog zei) 'jah, nog even...' zeker weten absoluut alleen voor mij ik-weet-het-nog-niet-zo..... maar ik wil ook weer niet zo onsportief zijn om het niet te posten
Laatst gewijzigd op 06-11-2006 om 18:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: zijn vriendin verlaten voor mij? Trinity | 12 | 18-04-2010 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij.... meisje833 | 6 | 17-08-2004 21:51 | |
De Kantine |
Duim voor mij dathomaz | 7 | 23-10-2003 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
wie wil mij helpen met voor mij iets heeeeeeeeeeel belangrijks boixy | 10 | 20-05-2002 23:40 |